ivago Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 3 uur geleden zei hjs: I think you were drunk Most of the time, and sometimes high Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Punten - Verenigde Staten De voorlaatste stemdag is aangebroken, en damn you United States! Ik had al moeite met het beschrijven van Vincent van Don McLean, maar met een cover gaan we natuurlijk helemaal niet verder komen. Goed, daar gaan we dan, laten we het toch maar proberen. Dit nummer was voor het eerst te horen in 2019 bij Beste Zangers, ook wel bekend als één van de meest uitgemolken en onoprechte programma's van de Nederlandse televisie. Ik ben dol op covers, maar niet als het concept is dat daar standaard 4 BN'ers doorheen moeten janken, hopend op een volgend hitje wat aanslaat en vervolgens weer onbeperkt uitgemolken kan worden. Bij deze kan ik jullie op een briefje meegeven dat er nooit een stem uit Kiribati gaat komen, als een lied uit dit programma in m'n PM Box verschijnt. "Zo hopeloos verdwaald Een hart dat zoveel liefde had Jij schilderde je eigen pad Een weg die doodliep in het rijpe graan Zo zie ik je gaan" Punten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/427712/15/15/qzotlmztu1 Tags: Inhoud verbergen Cuba: @MetalMichael Denemarken: MysteryGuest Filipijnen: @chrisje1993 Galapagos Eilanden: @nasje92 Gambia: @Tim' Ghana: @Kyrill Indonesia: @Fabian. Kiribati: @Keko Kroatië: @hjs Luxemburg: @Bolderbast Montenegro: @komodo25 Noord Korea: @ivago Noorwegen: @Satyr Rusland: @Titan Schotland: @Kowet Verenigde Staten: @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Wauw, toch nog tien punten, grote dank! Persoonlijk vond ik deze cover van Henk Poort een verschrikking (zoals heel veel covers van hem; PR-machine heeft z'n werk goed gedaan via de Beste Zangers) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Thnx voor 6 punten @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Thanks voor de 5 punten. Helaas podium nu wel uit zicht maar toch al zeer tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 8 punten, dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 56 minuten geleden zei Keko: Beste Zangers, ook wel bekend als één van de meest uitgemolken en onoprechte programma's van de Nederlandse televisie. Ik ben dol op covers, maar niet als het concept is dat daar standaard 4 BN'ers doorheen moeten janken, hopend op een volgend hitje wat aanslaat en vervolgens weer onbeperkt uitgemolken kan worden. Amen. Daarnaast heel erg bedankt voor de mooie 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Dank voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 (bewerkt) Gelukkig dat smaken verschillen. Dit nummer werd gezongen in een voor mij moeilijk tijd. Ik zal al het bla bla achter wegen laten maar toen ik dit nummer hoorde greep het me naar de keel. Vandaar de inzending. PS: i ♥️ de beste zangers ?? 14 uur geleden zei Keko: Goed, daar gaan we dan, laten we het toch maar proberen. Dit nummer was voor het eerst te horen in 2019 bij Beste Zangers, ook wel bekend als één van de meest uitgemolken en onoprechte programma's van de Nederlandse televisie. Ik ben dol op covers, maar niet als het concept is dat daar standaard 4 BN'ers doorheen moeten janken, hopend op een volgend hitje wat aanslaat en vervolgens weer onbeperkt uitgemolken kan worden. Bij deze kan ik jullie op een briefje meegeven dat er nooit een stem uit Kiribati gaat komen, als een lied uit dit programma in m'n PM Box verschijnt. 7 juli 2021 bewerkt door Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Hopelijk kunnen de laatste stemmen me nog links brengen, hier alvast niks gevangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Dankzij Tamara maak jij ook nog kans op plek 1 , 1 ronde voor het einde @Tim' spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 (bewerkt) Punten - Denemarken Daar gaan we dan, de finale. En dat op de dag dat Denemarken ook de finale gaat halen, leuk toeval. Nog 3 landen in de race om de 7e ronde van de MU Music Challenge te winnen, met één van die drie landen aan de beurt om te stemmen. Is er vooraf toevallig strategisch gestemd? Who knows... Wat we nu in ieder geval wel weten is dat Denemarken The Dexy's Midnight Runners naar voren schuiven met 'Come on Eileen', een one hite wonder van heb ik me jou daar. De combinatie van Keltische folk, new wave, soul en pop (zijn niet mijn woorden) leiden voor een taboedoorbrekend nummer over (wat anders?): seks! Frontman Kevin Rowland merkt in zijn jeugd namelijk al gauw op dat seks een gigantisch taboe is in de katholieke opvoeding die hij krijgt. Zijn fascinatie over het onderwerp groeit en komt tot uiting in 'Come on Eileen', waar Eileen daadwerkelijk gebaseerd is op een meisje waar Rowland op jonge leeftijd een relatie mee kreeg. Het nummer gaat echter niet specifiek over 'deze' Eileen, Rowland gaf aan gewoonweg een personage nodig te hebben. Yeah right, Kevin... In de tekst komt de vibe van een teenage love song duidelijk naar voren en wisselen lust en liefde elkaar feilloos af. Rowland beschrijft de gevoelens van de eerste seksuele urges van jongeren en de droom om los te breken van de strikte Katholieke levenswijze. En dat allemaal onder een heel vrolijk deuntje. "Come on Eileen, oh I swear what he meansAt this moment, you mean everythingYou in that dress, my thoughts I confessVerge on dirty, ah come on Eileen" De laatste punten: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/427712/16/16/uxmjkyyza1 En dat houdt in.... Spoiler Gefeliciteerd Karel!!!! 1. @Kowet 140 PTN. 2. @Titan 132 PTN. 3. @nasje92 118 PTN. 4. @komodo25 106 PTN. 5. @Fabian. 100 PTN. 6. @Tim' 86 PTN. 7. @chrisje1993 84 PTN. 8. @Keko 80 PTN. 9. @Tamara84 78 PTN. 10. @ivago 60 PTN. 11. @Satyr 60 PTN. 12. Chiemel 52 PTN. 13 @hjs 46 PTN. 14. @Roprop 44 PTN. 15. @ElPrincipito 42 PTN. 16. @Kyrill 36 PTN. 17. MysteryGuest 30 PTN. 18. @Badmuts 24 PTN. 19. @Bolderbast 24 PTN. 20. @MetalMichael 12 PTN. Overzicht winnaars: Inhoud verbergen Ronde 1 - Cover Time: El Principito (Disturbed - Sound of Silence) Ronde 2 - Kleurenronde: Fabian. (Pearl Jam - Black) Ronde 3 - Afrikaronde: Tamara84 (Freddy Mercury - In My Defence) Ronde 4 - Tweetalig: Nasje92 (Andrea Borcelli & Matteo Borcelli - Fall on Me) Tamara84 (Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cosas de la Vida) Fabian. (Andrea Borcelli - Vivo Per Lei) Ronde 5 - Beestenbende: Tim' (Editors - Papillon) Ronde 6 - Ar ties ten naam: komodo25 (Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge) Ronde 7 - Een ode aan...: Kyrill (Chuck Berry - Johnny B Goode) Ronde 8 - Earth, Wind and Fire (and water): En aan iedereen: vergeet het nieuwe nummer niet in te sturen! Deadline is zaterdag 10-07-2021 23:59 8 juli 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Nog nooit een ronde gewonnen, maar wel bovenaan in het totaalklassement! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Gewonnen! Dankzij mystery guest. Wauw wat lief. Bedankt iedereen voor alle punten!! Benieuwd wie Mystery Guest was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Benieuwd wie Mystery Guest wa Jij hebt niet echt op lopen letten in dit topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 6 minuten geleden zei Keko: Jij hebt niet echt op lopen letten in dit topic Je vriendin dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Je vriendin dus! Handen thuis Karel, ouwe Casanova Ze vroeg vandaag overigens of ze haar stemming nog mocht aanpassen, maar blijkbaar heb ik genoeg de broek aan thuis dat ik dat streng heb kunnen weigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 2x 12 punten in de laatste rondens brengt me op een nette 4e plek en zelfs 3e in het totaalklassement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 11 minuten geleden zei Keko: Handen thuis Karel, ouwe Casanova Ze vroeg vandaag overigens of ze haar stemming nog mocht aanpassen, maar blijkbaar heb ik genoeg de broek aan thuis dat ik dat streng heb kunnen weigeren. Handen thuis? Uiteraard niet serieus nemen volgende : Spoiler Bro's Before Ho's leuke film ook btw haahahha. Natuurlijk mag ze niet aanpassen haahahha. Bedank haar namens mij en zeg maar ik andere liedjes serieus beter vond dan die van haar, sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Helaas naast het linkerrijtje gegrepen. Toch bedankt voor de punten! Op naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Maar 2 punten had hier meer verwacht. Maar helaas. Kreeg ik bij de nieuwe stemming meer punten? Dan mag dat van mij. Helaas nog plekje gezakt maar al met al tevreden. Gefeliciteerd @Kyrill al doet deze overwinning mij wel pijn..... Nee gekheid hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Laatste rondes niks meer gescoord helaas :( Volgende ronde hopen op beterschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 (bewerkt) Ik heb inmiddels al 15 inzendingen, dus eigenlijk wacht ik enkel of @Chiemel @ElPrincipito @Roprop @Badmuts en in het bijzonder @Tamara84 nog mee wil doen. Mocht ik morgen niks horen, gooi ik dan de nummers er gewoon al in. Ben ik hopelijk nog klaar met deze ronde voor m'n vakantie. Thema is dat je een nummer moet insturen waar één van de elementen in zit (water, vuur, lucht of aarde) 8 juli 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Nee, sorry, haal me ook maar uit de mentions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 3 uur geleden zei Keko: Ik heb inmiddels al 15 inzendingen, dus eigenlijk wacht ik enkel of @Chiemel @ElPrincipito @Roprop @Badmuts en in het bijzonder @Tamara84 nog mee wil doen. Mocht ik morgen niks horen, gooi ik dan de nummers er gewoon al in. Ben ik hopelijk nog klaar met deze ronde voor m'n vakantie. Thema is dat je een nummer moet insturen waar één van de elementen in zit (water, vuur, lucht of aarde) Ik wil wel mee doen! Zal morgen vroeg meteen even zoeken voor een nummer!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten