Kyrill Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Gefeliciteerd @komodo25 dit heb je binnen ik ben tevreden over mijn start maar niet over enorme daling op de ranglijst laatste dagen/week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Opnieuw schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 2 uur geleden zei Tim': Opnieuw schandalig Tja,ben niet zo'n fan van War On Drugs,Coldplay,Muse,Arctic Monkeys,Lost Shadow Puppets,Editors,Elbow,Band Of Horses,Tame Impla,Balthazar,Bazart,Absynth Minded,Arcade Fire,Vampire Weekend,etc.... Niet dat het slechte muziek is,hebben best wel leuke dingen maar vind het vaak saaie monotone tracks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 5 uur geleden zei Kowet: De winnaar lijkt me duidelijk.... It aint over till the fat lady sings. Ik juich pas als het definitief is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 2 uur geleden zei Tim': Opnieuw schandalig Niet ons bakkie thee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Dit is cat in the bakkie Gefeliciteerd @komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Punten - Indonesië Het wordt een lastig verhaal voor de concurrenten van Montenegro om hier nog als winnaar uit de bus te komen, maar misschien geeft Fabian ons vanuit Indonesië nog een verrassing. Zelf heeft hij ook een nummer van de Red Hot Chili Peppers ingestuurd, maar wie weet barft hij in zijn mond van Under the Bridge.... wie weet.... Nog twee landen hierna, maar wat zegt Indonesië? https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/12/12/kxm2u0otuz Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet 26 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 En we zakken weer verder maar toch bedankt voor ene punt @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 18 uur geleden zei hjs: Tja,ben niet zo'n fan van War On Drugs,Coldplay,Muse,Arctic Monkeys,Lost Shadow Puppets,Editors,Elbow,Band Of Horses,Tame Impla,Balthazar,Bazart,Absynth Minded,Arcade Fire,Vampire Weekend,etc.... Niet dat het slechte muziek is,hebben best wel leuke dingen maar vind het vaak saaie monotone tracks. Je noemt er daar een heleboel, sommigen die compleet niks met mekaar te zien hebben. Ik ben het ongeveer voor de helft eens met jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 De eerste en laatste plaats zijn wel duidelijk Dat een uitgemolken hitje als Under The Bridge- zowat het slechtste dat de Peppers ooit hebben durven doen- dit wint, bevestigt dat ik die laatste plaats moet innemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Dank u dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 We gaan voor plek 2, lijkt Kowet wel in het echt... Nu ook als winnaar uit de strijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 uur geleden zei ivago: Je noemt er daar een heleboel, sommigen die compleet niks met mekaar te zien hebben. Ik ben het ongeveer voor de helft eens met jou Wou geen specifiek genre aanhalen Gewoonweg opsomming van bands die imo te veel gehypet worden. The National,White Lies,Foals,Mumford & Sons,The Killers,London Grammar,Florence & The Machine wil ik er ook nog aan bijvoegen. Nogmaals al die bands hebben goede en leuke songs (heb genoeg van hen in mijn mp3 files) daar niet van,maar begrijp gewoonweg de hype errond niet.Krijgen zoveel aandacht en airplay van radiostations terwijl dat het toch niet zo extreem goed is.Als ze gewoonweg hun scheten opnemen en als single uitbrengen is dat de mooiste song ter wereld. Kan verkeerd zijn,maar voor mij voelt het zo aan. In de metal worden er ook bands overroepen,dat wil ik wel toegeven,maar bon dat is voor mij gemakkelijker te aanvaarden omdat ik liefhebber ben van het genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Punten - Galapagos Eilanden Even wat minder tijd gehad de afgelopen dagen, dus de Music Challenge heeft even moeten wachten. Montenegro heeft nog maar enkele punten nodig om de titel van deze ronde in de wacht te slepen en enkel Schotland en Kiribati maken nog een theoretische kans. Laten we kijken wat de Galapagos eilanden voor ons in petto hebben: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/13/13/uxywmxztmz Overzicht en tags: Inhoud verbergen Cuba: System of a Down - Toxicity @MetalMichael Filipijnen: Red Hot Chili Peppers - Californication @chrisje1993 Galapagos Eilanden: The Gardener and the Tree - Postcards @nasje92 Gambia: The War on Drugs - An Ocean in between the Waves @Tim' Ghana: The Brian Jonestown Massacre - Anemone @Kyrill Indonesia: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop @Fabian. Kiribati: Noël Gallagher and the High Flying Birds - In the Heat of the Moment @Keko Kroatië: Rage Against the Machine - Bombtrack @hjs Luxemburg: The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement @Bolderbast Montenegro: Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge @komodo25 Noord Korea: The Skin of my Yellow Country Teeth - Clap your hands say yeah @ivago Noorwegen: A Forest of Stars - Pawn on the Universal Chessboard pt. 6: Let There Be No Light @Satyr Rusland: System of a Down - Aerials @Titan Schotland: Queens of the Stone Age - No One Knows @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Die verrekte Twente fan maakt het weer spannend. Ruikt naar Fraude dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2021 Dankjewel voor de 10 punten!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Nieuw Thema - Een ode aan... Morgen komt de ontknoping, maar ik gooi alvast even een nieuw thema erin. Voor het nieuwe thema, ben ik op zoek naar een ode aan... Dat houdt in, de titel van het ingestuurde nummer bevat een naam van een persoon. Dit mag enkel een voornaam zijn, maar ook een volledige naam. Deadline: Zondag 6 juni 18:00 Tags: Inhoud verbergen 1. @Titan 98 PTN. 2. @Kowet 84 PTN. 3. @nasje92 82 PTN. 4. @Fabian. 78 PTN. 5. @Tamara84 70 PTN. 6. @Keko 56 PTN. 7. @komodo25 54 PTN. 8. @Chiemel 52 PTN. 9. @chrisje1993 50 PTN. 10. @Roprop 44 PTN. 11. @ElPrincipito 42 PTN. 12. @ivago 42 PTN. 13. @Tim' 40 PTN. 14. @Satyr 26 PTN. 15. @Badmuts 24 PTN. 16 @hjs 20 PTN. @Kyrill; @Bolderbast @MetalMichael 30 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Bedankt voor de 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 1 uur geleden zei komodo25: Die verrekte Twente fan maakt het weer spannend. Ruikt naar Fraude dit Grapjas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Ai, ik moet zelf nog de punten geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Nou, we kijken maar vast vooruit naar de volgende ronde... @Kekomoet ook echt een ode aan iemand zijn, of is een naam in de titel voldoende? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 17 minuten geleden zei Titan: Ai, ik moet zelf nog de punten geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 18 minuten geleden zei MetalMichael: Nou, we kijken maar vast vooruit naar de volgende ronde... @Kekomoet ook echt een ode aan iemand zijn, of is een naam in de titel voldoende? Naam in de titel is voldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 12 uur geleden zei komodo25: Die verrekte Twente fan maakt het weer spannend. Ruikt naar Fraude dit Er gaat niets onder Groningen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Punten - Rusland De Galapagos Eilanden weten het voor de laatste ronde nog spannend te maken, maar enkel met een maximale score voor Schotland en een minimale score voor Montenegro kan het nog fout gaan voor het Balkanland. Maar... wellicht heb ik deze ronde bewust voor het laatst bewaard? Wie weet... https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/389109/14/14/ywzgu0otc4 Gefeliciteerd!!! En nu de winnaar bekend is, brengt dat ons bij de volgende stand: Spoiler 1. @Kowet 120 PTN. 2. @Titan 118 PTN. 3. @Fabian. 94 PTN. 4. @nasje92 92 PTN. 5. @komodo25 82 PTN. 6. @Keko 78 PTN. 7. @chrisje1993 74 PTN. 8. @Tamara84 70 PTN. 9. @Tim' 58 PTN. 10. @Chiemel 52 PTN. 11. @Roprop 44 PTN. 12. @ivago 44 PTN. 13. @ElPrincipito 42 PTN. 14. @Satyr 38 PTN. 15 @hjs 34 PTN. 16. @Badmuts 24 PTN. 17. @MetalMichael 8 PTN. 18. @Bolderbast 6 PTN. 19. @Kyrill 4 PTN. Overzicht winnaars: Inhoud verbergen Ronde 1 - Cover Time: El Principito (Disturbed - Sound of Silence) Ronde 2 - Kleurenronde: Fabian. (Pearl Jam - Black) Ronde 3 - Afrikaronde: Tamara84 (Freddy Mercury - In My Defence) Ronde 4 - Tweetalig: Nasje92 (Andrea Borcelli & Matteo Borcelli - Fall on Me) Tamara84 (Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cosas de la Vida) Fabian. (Andrea Borcelli - Vivo Per Lei) Ronde 5 - Beestenbende: Tim' (Editors - Papillon) Ronde 6 - Ar ties ten naam: komodo25 (Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge) Ronde 7 - Een ode aan...: 31 mei 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten