ivago Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari De format 'zend een hitje in or you're screwed' blijft van toepassing in deze wedstrijd. We nemen dit mee naar volgende rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Acht puntjes erbij. Lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ook San Marino stuurt Sufjan Stevens naar voren. Neva heeft echter gekozen voor het nummer Mystery of Love en ook dit nummer komt uit de zelfde film als het nummer waar Kyrill voor gekozen heeft. In 2006 kwam er zelfs een kerstalbum uit van Sufjan. Ik durfde het niet aan om het te gaan luisteren gezien deze twee nummers die hier aan mee doen. Het is niet mijn kopje thee zullen we maar zeggen. San Marino kreeg verrassend niet de 12 punten van Spanje. Wat gaat San Marino doen met haar punten? Voorlopig doet Sufjan het met zeven punten ( San Marino ) en 0 ( Spanje ) Het nog niet erg goed De punten uit San Marino @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Thnx maat thnx voor de 8 punten @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Dank voor de tienpunter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Eindelijk van de 0 af. Thanks voor de 4 puntjes Neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Vrij logisch dat een Sufjanfan geen punten aan ons aller Bennie geeft . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Eindelijk van de nul af. Dank aan San Marino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Weer zes mooie puntjes binnen. Er tekent zich al wel een top twee of top drie af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Twee maal punten, dat begint iets respectabeler te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 7 uur geleden zei Titan: Vrij logisch dat een Sufjanfan geen punten aan ons aller Bennie geeft . Je geheugen laat je in de steek, dat heft een Sufjanfan wel degelijk gedaan Maar Bennie geeft omgekeerd geen punten aan Sufjan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ja, bennie gek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Met Urbeto die gekozen om Italië te vertegenwoordigen lig ik regelmatig in de clinch en dan niet alleen op muzikaal gebied. Toch weet hij mij soms te verrassen ( meestal in dit topic ) en is er dus nog hoop voor Urbeto. Ook ditmaal wist hij mij te verrassen door Franz Ferdinand in te zenden. Met een behoorlijke hit ditmaal namelijk Take me Out. Franz Ferdinand is een Schotse rockband die opgericht is 2001. En bestaat uit zanger/gitarist Alex Kapranos , gitarist Nick McCarthy ( tot 2016 ) bassist Bob Hardy en drummer @Arezo uh bedoel Paul Thomson. Grote doorbraak was in 2004 met het debuut album Franz Ferdinand en het nummer Take me Out. Voor de tekst van het nummer halen ze inspiratie uit de oorlogsfilms Enemy at the Gate ( aanraden om te kijken trouwens ) https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo-radio-2/00a2d4e8-45c4-4b9f-9a69-012c7448c22c/het-verhaal-achter-take-me-out-van-franz-ferdinand Persoonlijk vind ik dit een heerlijk nummertje en met een huidige 2e plek vinden meer mensen dat. Schiet Urbeto zich zelf in de voet met zijn punten of stemt hij zeer strategisch? De punten uit Italië @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Bedankt voor de voltreffer 13 uur geleden zei Titan: Vrij logisch dat een Sufjanfan geen punten aan ons aller Bennie geeft . Ben niet eens echt Sufjan-fan Vond dit wel een mooi nummer, dit was de eerste in m'n lijst die ik tegenkwam die voldeed aan de alliteratie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Hoho, dat lijkt er al beter op. Wanneer je in een mindere periode zit, zal Urbeto daar altijd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Deze nulpunter had zich al aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Plek 4 inmiddels, aardig. Maar wat een voorsprong voor CCR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 6 punten maar helaas ook plekken gedaald. Toch tevreden thnx @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Aangezien ik niet weet hoeveel tijd ik de komende dagen heb gooien we er gewoon nog 1 in vandaag omdat het kan. En omdat ik het wil en het kan doen. Power to the People zeg maar. Country liefhebber Nasje92 kiest voor de Malediven. Kennen ze daar Country? Geen idee. Zijn inzending is echter een country nummer van een band uit Nashville wat weer lekker bekt met zijn username. Voorlopig doet zijn Restless Road de naam eer aan en vinden wij Nasje onder aan het scoreboard aan. Zijn nummer was bijna een dubbele Alliteratie en verdiend daarom bijna extra punten De punten vanuit de Malediven @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari pindakaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Dat het @Urbeto was die mij te snel af was met dit nummer kwam niet helemaal als een verrassing haha. Helaas maar 1 puntje van hem. Uit de Malediven toch beter nieuws met maar liefst 10 punten. Thanks @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten