Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Y4X0zQb.jpeg

Ook San Marino stuurt Sufjan Stevens naar voren. Neva heeft echter gekozen voor het nummer Mystery of Love en ook dit nummer komt uit de zelfde film als het nummer waar Kyrill voor gekozen heeft. In 2006 kwam er zelfs een kerstalbum uit van Sufjan. Ik durfde het niet aan om het te gaan luisteren gezien deze twee nummers die hier aan mee doen. Het is niet mijn kopje thee zullen we maar zeggen. San Marino kreeg verrassend niet de 12 punten van Spanje. Wat gaat San Marino doen met haar punten? Voorlopig doet Sufjan het met zeven punten ( San Marino ) en 0 ( Spanje ) Het nog niet erg goed

De punten uit San Marino

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Titan:

Vrij logisch dat een Sufjanfan geen punten aan ons aller Bennie geeft :D .

Je geheugen laat je in de steek, dat heft een Sufjanfan wel degelijk gedaan;c

Maar Bennie geeft omgekeerd geen punten aan Sufjan:mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8b11qXp.jpeg

Met Urbeto die gekozen om Italië te vertegenwoordigen lig ik regelmatig in de clinch en dan niet alleen op muzikaal gebied. Toch weet hij mij soms te verrassen ( meestal in dit topic ) en is er dus nog hoop voor Urbeto. Ook ditmaal wist hij mij te verrassen door Franz Ferdinand in te zenden. Met een behoorlijke hit ditmaal namelijk Take me Out. Franz Ferdinand is een Schotse rockband die opgericht is 2001. En bestaat uit zanger/gitarist Alex Kapranos , gitarist Nick McCarthy ( tot 2016 ) bassist Bob Hardy en drummer @Arezo uh bedoel Paul Thomson. Grote doorbraak was in 2004 met het debuut album Franz Ferdinand en het nummer Take me Out. Voor de tekst van het nummer halen ze inspiratie uit de oorlogsfilms Enemy at the Gate ( aanraden om te kijken trouwens ) 

https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo-radio-2/00a2d4e8-45c4-4b9f-9a69-012c7448c22c/het-verhaal-achter-take-me-out-van-franz-ferdinand

Persoonlijk vind ik dit een heerlijk nummertje en met een huidige 2e plek vinden meer mensen dat. Schiet Urbeto zich zelf in de voet met zijn punten of stemt hij zeer strategisch? 

De punten uit Italië

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de voltreffer :classic_love:

13 uur geleden zei Titan:

Vrij logisch dat een Sufjanfan geen punten aan ons aller Bennie geeft  .

Ben niet eens echt Sufjan-fan :D Vond dit wel een mooi nummer, dit was de eerste in m'n lijst die ik tegenkwam die voldeed aan de alliteratie ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dmd1hqO.jpeg

Aangezien ik niet weet hoeveel tijd ik  de komende dagen heb gooien we er gewoon nog 1 in vandaag omdat het kan. En omdat ik het wil en het kan doen. Power to the People zeg maar. Country liefhebber Nasje92 kiest voor de Malediven. Kennen ze daar Country? Geen idee. Zijn inzending is echter een country nummer van een band  uit Nashville wat weer lekker bekt met zijn username. Voorlopig doet zijn Restless Road de naam eer aan en vinden wij Nasje onder aan het scoreboard aan. Zijn nummer was bijna een dubbele Alliteratie en verdiend daarom bijna extra punten

De punten vanuit de Malediven

Link naar opmerking
Deel via andere websites