Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Zojuist zei 007mark:

We krijgen nog niet te horen wie de artiesten zijn van de audities?

Tot nu toe weet ik alleen wie auditie 3 is van @Jeroen., aangezien deze zangeres ook op mijn shortlist stond. Auditie 10 denk ik te weten, maar niet helemaal zeker.

Op het moment dat niemand draait dan krijg je dat meteen te weten wie de artiest is. Op het moment dat iemand draait en dus doorgaat naar de volgende ronde word het nog niet bekend gemaakt en gebeurd dit pas bij de volgende ronde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 6

Nee, dit voel ik niet hoor. Ik had gehoopt dat de stem op een bepaald moment toch wat meer body kreeg en nog even de laagte in ging om me zo te overtuigen van veelzijdigheid. Ik moet er niet aan denken om naar een concert te gaan met enkel dit geluid. Niet gedraaid

Auditie 7

Ah, een pianoballad! Daar ben ik over het algemeen gecharmeerd van. Hopeloze romanticus, die nasje. Prachtige stem, wat mij betreft ook zeker geloofwaardig, maar de eerste minuut miste ik nog iets. Totdat de zanger van normale stem, naar kopstem ging, BAM! Rammen op die knop. Een automatische reactie, vanuit genot! Heerlijk. Hopelijk kiest deze artiest voor mij. Gedraaid

Auditie 8

Te melancholisch voor mij, niet mijn ding. Door alle tierelantijntjes hoor ik door de bomen het bush niet meer. Ja, ook ik had die associatie. Ik heb helaas geen moment boven de knop gehangen. Niet gedraaid

Auditie 9

Dit is echt zo’n twijfelgeval voor mij. Ik hoor best wel wat in de stem, maar het kan me nergens echt pakken. Telkens op het moment dat ik denk: ‘nu ga ik drukken’ is er iets in me dat me tegenhoudt. En dan is het nummer opeens voorbij. Misschien dat ik hier wel eens spijt van ga krijgen. Niet gedraaid

Auditie 10

Heerlijk nummer, vreselijke zang. Dit had zo mooi kunnen zijn als de zanger niet zo ontzettend aan het schreeuwen ging telkens. In de delen waarop hij rustig zong, klonk het wel lekker, maar de hardere stukken verpestten het voor mij. Niet gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 6:

Een zangeres met een hese stem (of zit hier iemand met zijn computer te klooien die ook met de electronische muzikale invulling zit te spelen?). Voor mij niet heel erg onderscheidend en wat licht aangezet. Aan het einde komt er ook nog een andere stem aan te pas als ik het goed hoor waardoor ik nog een beetje in de war raak. Ik word er in ieder geval niet erg enthousiast van en laat deze artiest met plezier aan mijn Belgische collega over.

Niet gedraaid

Auditie 7

Ik hoor een hoop dat ik al heel vaak eerder heb gehoord. Piano, duidelijke mannenstem die redelijk clean lijkt te zingen. Dan komt wel een mooie kopstem er ineens tussendoor, wat een positieve verrassing is. Ik geloof echter de rauwe toon die er af en toe tussendoor op wordt gezet niet en die ligt mij zelfs wat onprettig in het gehoor. Deze laat ik ook lopen.

Niet gedraaid

Auditie 8

In tegenstelling tot mijn collega juryleden ken ik Kate Bush eigenlijk niet, dus die associatie krijg ik in ieder geval niet. Bij mij komt het echter eerder over als een Disney princesje die hier staat te zingen en ook dat is niet heel positief wat mij betreft. Bovendien gaat het constante hoge stemgeluid mij hier nogal tegen staan.

Niet gedraaid

Auditie 9

Hier hoor ik een redelijk herkenbaar Engels Pop-Rock bandje in dat ik al heel vaak heb gehoord en waar ik er zelf in mijn tijd ook best een hoop van heb beluisterd. Op zich klinkt de zanger echt niet slecht en kan ik hier nog best van genieten, maar dit soort bandjes hebben in mijn beleving vaak één groot probleem: elk nummer klinkt min of meer hetzelfde. En dan vind ik de stem van de zanger nu ook weer niet zo bijzonder om de gok te nemen dat dit net dat bandje is dat wel wat leuke experimenten heeft gedaan en meer kan dan dit ene trucje.

Niet gedraaid

Auditie 10

Een cover van deze zanger meteen in de eerste ronde. Daarbij probeert hij flink van het origineel af te wijken door een enorme hoeveelheid rasp in zijn zang te leggen. Dat is veel te veel natuurlijk, maar als ik mij dwing daar tussendoor te luisteren, hoor ik wel een interessante en aangename zangstem. Ik ga een gokje nemen hier denk ik. Deze zanger is zichzelf voorbij gelopen in deze cover door veel te veel af te willen wijken, maar ik gok maar zo dat hij in andere nummers de rasp een stuk kan beperken en dan is het een leuke aanwinst voor mijn team.

Gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30q6h9q3hqz.png

De eerste twee afvallers zijn bekend deze editie. Auditie 8 was Joanna Newsom van @Keko en Auditie 9 was Orange Skyline van @Erwin.Auditie 6  van @Keko heeft @ivago kunnen overtuigen. Auditie 7  van @ElPrincipito heeft @nasje92 kunnen overtuigen en Auditie 10 van @Bolderbast heeft nog @bas2204 kunnen overtuigen.

Auditie 11:

Auditie 12:

Auditie 13:

Auditie 14:

Auditie 15:

@nasje92  @bas2204  @ivago

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 11

Catchy, funky nummer. Klinkt lekker hoor! Echter, valt de zang me enorm tegen. Lijkt wel een beetje een achtergrondstem. Kan de vinger er niet precies op liggen maar, nee, het kan me helaas niet pakken. Niet gedraaid

Auditie 12

Hmm, niet direct mijn smaak qua muziekkeuze, maar die stem. WAUW! Genieten. Kan niet wachten om meer van deze artiest te horen en heb dan ook sterk het idee dat hier nog veel meer in zit. Gedraaid

Auditie 13

Dit is een lastige zeg! Nadat de artiest zijn potje tetris afgemaakt had, begon het eigenlijk steeds lekkerder te klinken en heb ik het nummer toch met enige plezier af kunnen luisteren. Helaas blijft de zang gedurende het nummer vrij oppervlakkig. Tijdens een auditie hoop ik toch wat meer veelzijdigheid te horen. Niet gedraaid

Auditie 14

Het begin spreekt me direct aan. Een beetje Taylor Swift, maar dit klinkt toch prettiger. Wat minder nasaal en dat is een goed teken. Gelukkig gaat deze dame in het refrein nog wat de hoogte in, waardoor het al met al een keurige auditie is. Het mag de volgende keer wel iets gewaagder, maar voor nu: Gedraaid

Auditie 15

BAM! Na de eerste noot is het raak. Wat een stem! Je denkt dat ze niet hoger kan, en dan nog tijdens het afronden van de noot een schepje er bovenop. Ja, daar houdt deze coach wel van! Lijkt me een van de kanshebbers tot nu toe! Gedraaid

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 11

Seventies disco vibe met bijbehorende foute synth, dat begint goed. De zang in de strofe vind ik dan weer erg vlak, en ook in het refrein blijft eenzijdigheid de toon. Jammer, want hier leek me meer mee te doen en meer uit te halen. Songkeuze is toch ook wel een belangrijke factor die het verschil kan maken voor wij, coaches, om al dan niet te draaien. In dit geval niet dus.

Niet gedraaid

Auditie 12

Een song die bol staat van de Motown-clichés. Allemaal netjes uitgevoerd  hoor, daar niet van, maar er is geen enkel moment waarop ik verrast of meegenomen word. Het is me te veel het herkauwen van een reeds succesvol beproefd patroontje. Ook deze laat ik dus zonder enige spijt noch twijfel gaan. 

Niet gedraaid

Auditie 13

Nu lijken we wel in de eighties beland, en ook toen waren foute synths de bom. De zang accentueert die 80's-feel, helaas blijft het allemaal toch opnieuw wat oppervlakkig en voorspelbaar. Ik ben mogelijks wat té kritisch en wat té veeleisend, want ook hier voel ik nooit de neiging richting knop te gaan. 

Niet gedraaid

Auditie 14

Vol frisse moed de volgende auditie beluisteren dan maar. Een herkenbaar, weinig origineel popstemmetje maar de lieflijkheid in het stemtimbre van deze deelneemster maakt wel wat in me los. Qua genre valt dit onmiskenbaar te plaatsen onder slappe commerciële pop, wat het naar de knop toe bewegen toch bemoeilijkt. De hele song uitluisteren doet geen goed aan mijn uiteindelijke beslissing, want verveling neemt de bovenhand en dat aanvallig stemmetje vervaagt in de wansmaak van dit nummer. Ai ai ivago, zo gaat dat hier niet lukken.

Niet gedraaid

Auditie 15

Wat een opluchting, eindelijk een nummer dat me weet te boeien. Mellow sfeertje, lekker warme songvibe. Heerlijke zang, en door het beklimmen en afdalen van haar toonladdertjes bewijst de zangeres dat ze vocaal heel wat in haar mars heeft. Deze dame zou het wel eens ver kunnen gaan schoppen in de wedstrijd, en al helemaal als ze zo slim is voor team ivago te kiezen. Met verve geslaagd hoor, popelend van enthousiasme rlaat ik mijn stoel draaien want ben nu wel erg benieuwd de verschijning achter deze bekoorlijke stem te mogen aanschouwen.

Gedraaid

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 11

Lekker funky nummer dit. Ook wel een klein beetje fout, maar desondanks wel lekker. De zang is daarin echter niet een bepalende factor. Die is namelijk niet opvallend en bevat bovendien nogal wat echo, die ook niet meehelpt de echte zangkwaliteiten te kunnen beoordelen.

Niet gedraaid

Auditie 12

Hier hoef ik niet lang over na te denken. Dit soort soul kan mij goed smaken altijd en deze zanger heeft er een perfecte stem voor. Het doet mij denken aan een mooie mix van Charles Bradley en Myles Sanko, twee artiesten waar ik graag naar luister. Het zou mij ook niet verbazen als ik als eens van deze zanger heb gehoord zodra ik de naam weet. Plus het mooie van soul zangers is dat ze vaak redelijk veelzijdig met hun stem om kunnen gaan. Deze voeg ik dan ook graag toe aan mijn team.

Gedraaid

Auditie 13

Mijn Belgische collega zei het al treffend: net alsof we even terug gaan naar de 80s. Waar dit op zich verrassend is, is de zang een stukje minder verrassend en dus laat ik deze band hier de competitie verlaten. Al ben ik wel benieuwd naar welke naam hierbij hoort.

Niet gedraaid

Auditie 14

Het is allemaal wat braafjes in deze auditie. Een weinig zeggend popdeuntje en een zangeres die op zich best leuk kan zingen, maar ook nergens ook maar in de buurt van het kleuren buiten de lijntjes komt. Ik kijk richting het einde Yves aan en ik zie mijn gedachten bevestigd: dit gaat niet beklijven.

Niet gedraaid

Auditie 15

Deze dame laat wel horen wat ze in zich heeft. Een auditie met de dynamiek die we hier ook verwachten. Een mooie zangstem met een mooie heldere en hoge kopstem. Ik hoor hier ook meteen meer mogelijkheden in genres waar deze dame volgens mij allemaal goed in uit zou kunnen komen. Ik zie mijn andere twee coaches draaien en ik kan natuurlijk niet achter blijven: een welverdiende (en eerste) 3-omgedraaide stoelen auditie. En ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat deze zangeres zich bij mijn team aan zal sluiten.

Gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vf4vflzw4rzvt.png

Auditie 11 Is het niet gelukt om een coach te overtuigen. Roosevelt van @Keko zullen we hierdoor niet meer gaan horen. Auditie 13 is het ook niet gelukt, Franc Moody van @Erwin. zien we dan ook niet meer terug. Auditie 14 van @Grote Ree gaat naar team @nasje92Auditie 12 van @chrisje1993 mag gaan kiezen tussen @nasje92 en @bas2204Auditie 15 van @The Saint is de eerste die tussen alle drie de coaches mag gaan kiezen.

Auditie 16:

Auditie 17:

Auditie 18:

Auditie 19:

Auditie 20:

@nasje92 @bas2204 @ivago

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 16

Na eerst een halve minuten naar motoren barst het gezang los. Ik schrok me kapot in die stoel zeg. Ondanks dat de stem wel aardig is, vind ik het meer geschreeuw dan gezang en dat kan me niet bekoren. Daarnaast zie ik liever een zanger die zijn nummer opbouwt. Niet gedraaid

Auditie 17

Een aangenaam stemgeluid en een veelbelovend begin. Als deze dame haar bereik in dit nummer gaat tonen, dan denk ik dat ik op de knop ga rammen. Helaas blijft de zang over het gehele nummer vlak en weinig dynamisch. Ik twijfel te veel en ga hier dus niet voor draaien

Auditie 18

Oei! Een mooie diepe mannenstem, dat is iets waar ik normaal gesproken wel goed op ga! Op bepaalde momenten in het nummer laat hij ook echt wel zien wat hij kan en dat klinkt aangenaam in de oren. De reden dat ik op dit moment nog niet gedrukt heb, is het nummer. Kom op Nasje, luister door het nummer heen en denk aan de mogelijkheden. Inderdaad, deze zanger heeft absoluut wat in zijn mars, maar ik hoop wel dat er een andere weg in geslagen kan worden. Voor nu het voor deel van de twijfel.  Gedraaid

Auditie 19

Dit is een lastige! Prima stem, wel wat saai, hopelijk komt het nog wat los in het nummer. Maar net als bij auditie 17 blijft het voor mij te vlak. Tot minuut 3. Dan laat ze dan toch eindelijk zien wat ze kan. Helaas voor deze zangeres knap ik hier door helemaal af. Alle twijfels zijn weg, dit is niet mijn ding. Niet gedraaid

Auditie 20

Lekker nummer, geweldige stem! Hij laat vrij snel horen dat hij beschikt over een fijne popstem, die zowel de hoge als lagere noten kan bereiken. Daarnaast past dit genre heel goed bij mij. Ik heb hier echt super enthousiast over en hoop dan ook dat ik deze artiest mag verwelkomen in team nasje. Gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 16

Ook ik zat direct rechtop in mijn stoel toen de zang bij deze auditie begon. Het gaat hard van wal. De zanger doet me wel een beetje denken aan Shawn James, die ik in een van de vorige edities nog instuurde. Maar ik mis twee dingen die Shawn James wel had: wat extra warmte in de stem en dosering van de schreeuw. En die zijn toch wel essentieel.

Niet gedraaid

Auditie 17

Beetje dromerig nummer met dito zang. De zangeres blijft het hele nummer door in min of meer hetzelfde register hangen, wat erg jammer is. Daardoor te weinig onderscheidend om hier verder iets mee te gaan doen.

Niet gedraaid

Auditie 18

Mooie diepe stem in het begin en ook nog eens in het Italiaans. Dan ineens komen er twee stemmen bij elkaar en ik twijfel  of het ook daadwerkelijk twee zangers zijn of dat het stemgeluid van de zanger zelf gewoon wordt gedubbeld. Ik weet het niet zeker en raak op de een of andere manier mijn aandacht kwijt. Ik zie vervolgens mijn collega coach drukken en besluit op dat moment dat ik deze dan maar laat lopen.

Niet gedraaid

Auditie 19

Het eerste stuk bevat wat onderhuidse dreiging, tenminste dat krijg ik ervan mee. Dus ik schuif wat naar voren in mijn stoel en dichter naar de knop. Dan komt de reguliere zanger erin en ik zak weer langzaam terug naar achteren. Ook het stuk aan het einde kan mij niet beroeren. Nee, niet bijzonder genoeg dit voor mij.

Niet gedraaid

Auditie 20

Het nummer is misschien wat standaard pop, de zanger is hier niet slecht. Hij laat horen best wel een mooi bereik te hebben. Zowel laag als hoog klinkt het netjes zuiver en komt het ook duidelijk door. Ik sla hier dan ook op de knop.

Gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel wat teleurstelling dat ik 15 misloop, vond mijn speech toch wel  overtuigend maar de inzender legt zijn vertrouwen in mijn collega @bas2204 Of dat zo'n wijs besluit was moet de toekomst wijzen...

Auditie 16:

Ow nee dit is niet waar ik naar op zoek ben. Alle respect voor mensen die deze recht toe recht aan rock kunnen waarderen, maar mij laat dit zowel songs- als vocaalgewijs steenkoud.

Niet gedraaid

Auditie 17

Hier zijn, net als even geleden, de eighties niet ver weg, maar deze auditie kan me meer bekoren dan die vorige die me terug bracht in mn jeugdjaren. Toch ook associaties met courantere artiesten waarbij ik spontaan aan The Knife denk.  Ik kan van deze electro-pop absoluut genieten, al vind ik de songkeuze mss wat vlak. In de hoop dat de inzender meer overtuigende nummers achter de hand heeft gehouden voor de volgende ronde(s) neem ik het risico. Daar ga je, stoel!

Gedraaid

Auditie 18 

Deze stem staat zo gebukt onder effecten dat het onmogelijk is de zangkwaliteiten van de artiest te onderscheiden van het schuif- en plakwerk in de opnamestudio.. Dit nummer is zo overgeproduced dat ik zelfs niet echt begrijp waarom deze inzending aan The Voice meedoet, want de zang staat volledig ondergeschikt ten opzichte van het overigens best te pruimen muzikaal arrangement. Had punten gekregen in het Worldsongfestival, maar dekt hier de lading voor mij niet.
Niet gedraaid

Auditie 19

Het stemtimbre doet me onrechtstreeks denken aan Chrissie Hynde van The Pretenders, opnieuw omdat er een eighties vibe in het nummer zit. In tegenstelling tot mijn collega's slaat bij mij geen verveling toe, ondanks  dat de song noch de stem ooit een hoogtepunt bereikt. Het gezellig voortkabbelen is precies wat deze song nodig heeft, en het stemgeluid van deze dame blijft me bekoren. Ik hoop dat ze het in volgende nummers wat spannender weet te maken, en met die hoop besluit ik toch om haar mee te nemen in mijn team. 
Gedraaid

Auditie 20

Ik ga mijn collega's deze laten uitvechten, voor mij is dit veel te braaf en veel te eenheidsworst-pop. Het is allemaal goed uitgevoerd, maar geen moment kan het mij zelfs maar in mijn klein teentje raken. Succes, warde heer bij een van mijn twee companen.

Niet gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cd65zo.png

We blijven het tempo lekker hoog houden dankzij onze coaches ;). Auditie 16 was John Coffey van @Kowet . Auditie 17 van @007mark gaat naar team @ivagoAuditie 18 van @Erwin. gaat naar @nasje92Auditie 19 gaat ook team @ivago versterken en tot slot Auditie 20 van @Fabian. mag gaan kiezen tussen @nasje92 en @bas2204.

Auditie 21:

Auditie 22:

Auditie 23:

Auditie 24:

Auditie 25:

@nasje92 @ivago @bas2204

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @chrisje1993 en @The Saint voor het vertrouwen in mij als coach trouwens nog. Laat jullie niet van de wijs brengen door mijn Belgische collega die al verwarring probeert te zaaien hier

Auditie 21

Ik kan moeilijk ontkennen dat deze dame kan zingen. Zowel in het laag als in het hoog klinkt het goed. Ik heb alleen een probleem: het klinkt allemaal een beetje cliché. Het kan komen dat ik misschien wat kritisch word, maar mijn aandacht verslapt er wel door en dus laat ik deze zangeres lopen. Al kan dat later misschien nog best een fout blijken te zijn.

Niet gedraaid

Auditie 22

Een man met een opmerkelijk hoge stem en nog glaszuiver ook. Ja, hier kan ik wel wat mee. De beste man valt op en dat is nu net wat je hier moet doen bij The Voice. Wel hoop ik dat er ook nog nummers te vinden zijn waarin iets meer gas wordt gegeven, want daar zou deze stem denk ik ook nog wel eens heel goed in uit kunnen komen.

Gedraaid

Auditie 23

In het eerste couplet maak ik een associatie met Lewis Capaldi en ik verwacht dan ook een pop nummer, maar als we aankomen bij het refrein, mixt er ineens vleugje country in de stem van de zanger. Dat had ik niet helemaal verwacht. In de rest van het nummer toont de zanger bovendien over een heel mooi bereik te beschikken. Muzikaal is dit niet allemaal het meest origineel, maar voor de stem draai ik mij met alle plezier om.

Gedraaid

Auditie 24

Bluesy gitaar intro, dan heb je mijn interesse al gewekt, want blues is misschien nog wel mijn favoriete genre. Dan hoor ik de eerste zin van de zangeres en ik denk: dit kan niet waar zijn. Want ik denk toch weer iemand te herkennen deze audities. En niet zomaar iemand, namelijk mijn favoriete blues zangeres en ook zeker een meester van de gitaar! Ik heb deze dame nog live zien spelen en dat kan ik iedereen met een beetje gevoel voor de blues aanraden. Het laat zich dan ook niet lastig raden dat ik direct na het herkennen van de stem bijna de knop door mijn dash heb geslagen en niets liever wil dan deze dame toevoegen aan mijn team. En zelfs mocht zij niet in mijn team belanden, wil ik de inzender nu al danken dat deze dame aan deze competitie deel kan nemen.

Gedraaid

Auditie 25

Ik moet weer even bijkomen van mijn enthousiasme na de vorige editie. Gelukkig hebben we hier een mooi relaxt nummer voor. Licht electronisch maar vooral een klein beetje funky ook. Dat smaakt op zich lekker. Ook de zang is niet slecht. Alleen het niveau ligt hoog tot op heden en ik moet kritisch zijn. Ik laat deze dan ook net even lopen. 

Niet gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@chrisje1993 wie was de inzender van auditie 19? Dat stond er niet bij :)

@bas2204 Een beetje gezonde rivaliteit moeten kunnen hee :D

Auditie 21

Aangename zangstem met een ruim bereik en een timbre die me meteen aanspreekt. Het nummer lijkt wel een seventies ballad, en is weliswaar zoals mijn collega-coach aangaf vrij clichématig. Vocaal is de song echter sterk genoeg om daar doorheen te kijken, en ergens vind ik ondanks het cliché dit best een lekker deuntje.  Terwijl mijn kont zacht wiegend over het zitvlak van de stoel schuift laat ik de knop zinderen.
Gedraaid

Auditie 22

Dit wordt alvast een battle tussen twee van de coaches, en mogelijks draaien alle drie de stoelen want ook hier een vocaal zeer beklijvende song. Ook hier echter zit alles in een clichématig pop-rock arrangement gevangen wat mijn enthousiasme enigszins tempert. Maar wie niet waagt blijft maagd, dus we gaan ook deze zoetgevooisde manspersoon trachten te verleiden in the winning team, Team ivago, te stappen. Mijn stoel mag in actie komen!

Gedraaid

Auditie 23

Nog niet eens halverwege het nummer zit ik al met wijd open smoelwerk te geeuwen. De vier minuten lengt van het lied voelen aan als veertig. Wanneer de laatste noot dan eindelijk klinkt, kan ik een zucht van verlichting niet langer inhouden. Vol verbazing zie ik hoe mijn kompaan @bas2204 wel zijn stoel draaide, en even bekruipt mij de vraag wat ik heb gemist. Maar die gedachte ebt snel weer weg, en ik kip mijn gla swater over mijn hoofd om weer wat wakkerder te worden na dit snooze fest.

Niet gedraaid

Auditie 24

De voorliefde voor blues is er bij mij hoegenaamd niet. Dit is goed gebracht, de zang versterkt het arrangement absoluut maar het beklijft niet. Door de kwaliteit van de song en zang ben ik blij dat deze auditie zijn plaatsje krijgt in de volgende ronde, maar na acht minuten heb ik het er ook echt wel mee gehad. Geen spekje voor dit bekje. 

Niet gedraaid

Auditie 25

Het blijft voor mij wat wachten op deelnemers die wat uit de band durven springen, want al te vaak bekruipt mij het gevoel van te luisteren naar clichématig opgebouwde songs met corresponderende zangperformances. Dat is ook het overheersende gevoel bij deelnemer nummer 25, waardoor ik hier opnieuw ervoor kies deze niet mee te nemen in mijn team.

Niet gedraaid

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auditie 21

Did somebody say: Aretha Franklin covers Elton John? I am IN! Heerlijke stem en een geweldige cover van Goodbye Yellow Brick Road! Fantastische stem in het laag en hoog en zoals gezegd een dikke associatie met Aretha Franklin. Deze act MOET naar team Nasje! Gedraaid

Auditie 22

Waar mijn twee collega coaches vrij overtuigd zijn, twijfel ik over deze inzending. Vocaal eigenlijk niets op aan te merken, maar het komt totaal niet bij me binnen. Ik laat deze over aan mijn collega's. Niet gedraaid

Auditie 23

Ja hoor! Deze artiest ken ik en wil ik heel graag aan mijn team toevoegen. Jammer genoeg is er in elk geval 1 oplettende coach, die mogelijkerwijs deze artiest nog voor mijn neus kan wegkapen. Heeft dat slaappilletje toch geholpen in Ivago's drankje;) Gedraaid

Auditie 24

Ook hier zeker een blues liefhebber, al herken ik deze artiest niet direct. Wel klinkt dit fantastisch. Mooi heesje in de stem van deze dame, klinkt erg aangenaam. Gezien het enthousiasme van mijn medecoach, twijfel ik of ik überhaupt wel kans maak om deze dame binnen te hengelen, maar zoals mijn andere coach al zei: wie niet waagt, blijft maagd. Gedraaid

Auditie 25

Na deze 5 audities al drie keer gedraaid te hebben, houdt het hier op voor me. Dit is zo'n typisch nummer, dat de zang me niet kan pakken. Het kabbelt maar een beetje voort en hierdoor besluit ik dan ook om niet te draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites