ivago Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Geen steal hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Helaast fisht Samanta achter het net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Blij dat ik met Marcus in ieder geval een artiest door heb naar de volgende ronde. Wie weet volgen er nog meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 december 2020 Auteur Share Geplaatst 2 december 2020 @bas2204 op het moment dat het zijn eigen band is zie ik geen reden om hier niet akkoord mee te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 december 2020 Auteur Share Geplaatst 2 december 2020 Blijdschap bij Marcus King van @Fabian. want zijn coach kiest ervoor om hem mee te nemen naar de volgende ronde. Naast zijn blijdschap is er ook teleurstelling. Voor zowel Samantha Fish als Soviet Grass van @Titan en @komodo25 eindigt hier het voice avontuur aangezien geen enkele coach besluit om zijn steal te wisselen. Dan gaan we naar Battle 3 binnen team @ivago Auditie 31: Algiers @Zeus Auditie 45: Mattiel @Titan Auditie 73: Angel Olsen @Bolderbast Deadline: 3-12 16:00 Uur Overzicht Steal: @nasje92 Emilie-Claire Barlow @bas2204 Hamilton Leithauser @ivago Pitou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Easy win of onze forumvriendschap is definitief over @ivago! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Waarschijnlijk doe je er niets op uit, maar ik zou in deze battle gaan voor Algiers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Ik herinner mij het gewaagde rommelboeltje van Algiers in de blinds nog levendig, het was de eerste inzending die ik apart genoeg vond om mee te nemen. Dit nummer is voor het merendeel wat meer gepolijst, maar heeft opnieuw zijn over the top momentjes. Er zit een lekkere drijvende vaart in de song, en dat de zanger, die net zo goed voor slappe commerciële RnB had kunnen gaan met zijn klankkleur, kiest voor een gewaagder concept bevalt me erg. Daar staat dan wel een Mattiel tegenover, een bekende voor mij dankzij richar-met-die kutletter-erachter, maar die ik in de blinds niet meteen had herkend. Mattiel staat garant voor krachtige vrolijkheid met sterke sixties-invloeden en het moet gezegd, ik hou van hun geluid en van de vocals van de leadzangeres. En dan is er Angel Olsen, meteen live wat het inschatten van haar kunnen makkelijker maakt. Een wat afwachtend, aarzelend begin, maar al snel is dat duisitere jaren 80 new wave sfeertje terug en ben ik verkocht. Het is, net als in de vorige battle, een nummer van zeven minuten dat geen seconde verveelt, mij integendeel meevoert door zijn intensiteit, het verhaal dat verteld wordt door de perfecte conjunctie tussen zang en instrumenten. Basically I'm f***ed, welke ik ook kies neem ik afscheid van twee in mijn team die ik ook verdomde goed vind... Ik maak nu nog geen beslissing, laat dit eerst even sudderen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Ik heb duidelijk een fout begaan met deze drie tegenover elkaar in een battle te zetten. Maar goed, dit is en blijft een zangwedstrijd en in die optiek moet ik, ook al betekent dit het bittere einde van een forumvriendschap met een Sacraal Opperwezen, gaan voor de stem die mij het meest grijpt. Dat is die van Angel Olsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Ik wil Algiers graag stealen!! Uniek en totaal anders dan ik al in mijn team heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 "Dit is en blijft een zangwedstrijd" en dan deze man aan de kant zetten. Je hebt duidelijk niet door over welke vocale capaciteiten Fisher beschikt. Als bozig afscheid blaast Fisher het hele deelnemersveld vocaal even de moeder. Dan nog niet te spreken over de creativiteit en intensiteit van de geweldige collectieve band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Het duurt even voordat mijn artiesten in de battles verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 2 uur geleden zei Zeus: "Dit is en blijft een zangwedstrijd" en dan deze man aan de kant zetten. Je hebt duidelijk niet door over welke vocale capaciteiten Fisher beschikt. Als bozig afscheid blaast Fisher het hele deelnemersveld vocaal even de moeder. Dan nog niet te spreken over de creativiteit en intensiteit van de geweldige collectieve band. Zoals ze bij de echte Voice dan ook altijd zeggen: We gaan nog veel van je horen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Ik denk dat @ivago hier de juiste keus heeft gemaakt en de meest interessante artiest hier al uit heeft gepikt. Hamilton blijft bij mij dan ook rustig op de stoel zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 21 uur geleden zei Zeus: "Dit is en blijft een zangwedstrijd" en dan deze man aan de kant zetten. Je hebt duidelijk niet door over welke vocale capaciteiten Fisher beschikt. Als bozig afscheid blaast Fisher het hele deelnemersveld vocaal even de moeder. Dan nog niet te spreken over de creativiteit en intensiteit van de geweldige collectieve band. Thanks for this. Ben nu helemaal zeker dat ik de juiste keus gemaakt heb, erg spectaculair vind ik dit totaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Nou, spectaculair is het nu juist wel. Nooit gedacht dat @nasje92 tot meest verstandige van dit stel uit zou groeien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 december 2020 Auteur Share Geplaatst 3 december 2020 Nadat coach @ivago baalt van de samengestelde battle moest hij ook nog tot een besluit komen welke artiest hij meeneemt. Uiteindelijk besluit hij Angel Olsen van @Bolderbast mee te nemen. @nasje92 besluit vervolgens om als enige zijn knop voor een steal in te drukken. Dit beteken onmiddelijk voor Emilie-Claire Barlow van @Jeroen. alsnog einde Voice. @nasje92 besluit om Algiers van @Zeus te stelen. Voor Mattiel van @Titan is het direct einde avontuur. Dan gaan we naar Battle 4 van team @nasje92 Auditie 24: Joanna Shaw Taylor @The Saint Auditie 521: Augustana @ElPrincipito Auditie 60: IBE @Fabian. Deadline: 4-12 16:00 Uur Overzicht steal: @nasje92 Algiers @bas2204 Hamilton Leithauser @ivago Pitou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 *pakt popcorn om de fitty tussen ivago en Zeus intenser te beleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Algemene mededeling. Als Tiziano Ferro deze editie wint laat ik zijn naam op mijn lul tatoeëren. Er komt dan alleen wel Tiz te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Nou dan, nog maar één kaart in handen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 48 minuten geleden zei Zeus: Nou, spectaculair is het nu juist wel. Nooit gedacht dat @nasje92 tot meest verstandige van dit stel uit zou groeien! Hij heeft nog het meest groeimarge hee Bij mij is de (mentale) aftakeling al enige jaren bezig, het zal daaraan liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 2 minuten geleden zei Bolderbast: Algemene mededeling. Als Tiziano Ferro deze editie wint laat ik zijn naam op mijn lul tatoeëren. Er komt dan alleen wel Tiz te staan In een heel klein fontje ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 15 minuten geleden zei Grote Ree: *pakt popcorn om de fitty tussen ivago en Zeus intenser te beleven Hoewel ik het grondig met hem oneens ben blijft het een vriendelijke flierefluiter. Verder ben ik mij ervan bewust dat ik niet te veel moet gaan zeiken. Als ik juiste beslissingen had willen zien, had ik maar coach moeten blijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Man wat is dien Ibe toch ne pathetic wanker Augustana is hier het minste kwaad imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten