Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

d0cg2grs.png

Blijdschap bij Marcus King van @Fabian. want zijn coach kiest ervoor om hem mee te nemen naar de volgende ronde. Naast zijn blijdschap is er ook teleurstelling. Voor zowel Samantha Fish als Soviet Grass van @Titan en @komodo25 eindigt hier het voice avontuur aangezien geen enkele coach besluit om zijn steal te wisselen.

Dan gaan we naar Battle 3 binnen team @ivago

Auditie 31: Algiers @Zeus

Auditie 45: Mattiel @Titan

Auditie 73: Angel Olsen @Bolderbast

Deadline: 3-12 16:00 Uur

Overzicht Steal:

@nasje92 Emilie-Claire Barlow

@bas2204 Hamilton Leithauser

@ivago Pitou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner mij het gewaagde rommelboeltje van Algiers in de blinds nog levendig, het was de eerste inzending die ik apart genoeg vond om mee te nemen. Dit nummer is voor het merendeel wat meer gepolijst, maar heeft opnieuw zijn over the top momentjes. Er zit een lekkere drijvende vaart in de song, en dat de zanger, die net zo goed voor slappe commerciële RnB had kunnen gaan met zijn klankkleur, kiest voor een gewaagder concept bevalt me erg.

Daar staat dan wel een Mattiel tegenover, een bekende voor mij dankzij richar-met-die kutletter-erachter, maar die ik in de blinds niet meteen had herkend. Mattiel staat garant voor krachtige vrolijkheid met sterke sixties-invloeden en het moet gezegd, ik hou van hun geluid en van de vocals van de leadzangeres.

En dan is er Angel Olsen, meteen live wat het inschatten van haar kunnen makkelijker maakt. Een wat afwachtend, aarzelend begin, maar al snel is dat duisitere jaren 80 new wave sfeertje terug en ben ik verkocht. Het is, net als in de vorige battle, een nummer van zeven minuten dat geen seconde verveelt, mij integendeel meevoert door zijn intensiteit, het verhaal dat verteld wordt door de perfecte conjunctie tussen zang en instrumenten.

Basically I'm f***ed, welke ik ook kies neem ik afscheid van twee in mijn team die ik ook verdomde goed vind...

Ik maak nu nog geen beslissing, laat dit eerst even sudderen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb duidelijk een fout begaan met deze drie tegenover elkaar in een battle te zetten. 

Maar goed, dit is en blijft een zangwedstrijd en in die optiek moet ik, ook al betekent dit het bittere einde van een forumvriendschap met een Sacraal Opperwezen, gaan voor de stem die mij het meest grijpt.

Dat is die van Angel Olsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Dit is en blijft een zangwedstrijd" en dan deze man aan de kant zetten. Je hebt duidelijk niet door over welke vocale capaciteiten Fisher beschikt. Als bozig afscheid blaast Fisher het hele deelnemersveld vocaal even de moeder. Dan nog niet te spreken over de creativiteit en intensiteit van de geweldige collectieve band.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zeus:

"Dit is en blijft een zangwedstrijd" en dan deze man aan de kant zetten. Je hebt duidelijk niet door over welke vocale capaciteiten Fisher beschikt. Als bozig afscheid blaast Fisher het hele deelnemersveld vocaal even de moeder. Dan nog niet te spreken over de creativiteit en intensiteit van de geweldige collectieve band.

Zoals ze bij de echte Voice dan ook altijd zeggen: We gaan nog veel van je horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Zeus:

Thanks for this.

Ben nu helemaal zeker dat ik de juiste keus gemaakt heb, erg spectaculair vind ik dit totaal niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mh53ijrt0.png

Nadat coach @ivago baalt van de samengestelde battle moest hij ook nog tot een besluit komen welke artiest hij meeneemt. Uiteindelijk besluit hij Angel Olsen van @Bolderbast mee te nemen. @nasje92 besluit vervolgens om als enige zijn knop voor een steal in te drukken. Dit beteken onmiddelijk voor Emilie-Claire Barlow van @Jeroen. alsnog einde Voice. @nasje92 besluit om Algiers van @Zeus te stelen. Voor Mattiel van @Titan is het direct einde avontuur.

Dan gaan we naar Battle 4 van team @nasje92

Auditie 24: Joanna Shaw Taylor @The Saint

Auditie 521: Augustana @ElPrincipito

Auditie 60: IBE @Fabian.

Deadline: 4-12 16:00 Uur

Overzicht steal:

@nasje92 Algiers

@bas2204 Hamilton Leithauser

@ivago Pitou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Grote Ree:

*pakt popcorn om de fitty tussen ivago en Zeus intenser te beleven

Hoewel ik het grondig met hem oneens ben blijft het een vriendelijke flierefluiter. 

Verder ben ik mij ervan bewust dat ik niet te veel moet gaan zeiken. Als ik juiste beslissingen had willen zien, had ik maar coach moeten blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites