Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Cover Contest!

Keko

Aanbevolen berichten

APrQo0T.png

Het duurde wat langer dan verwacht, excuus daarvoor, hopelijk hou ik me de volgende keer wat beter aan de deadline. Er doen nog steeds 10 users mee, dus dat houdt in dat ik nog steeds een volgende ronde in elkaar knutsel. De antwoorden:

1. Bij het eerste fragment hoorden jullie naast Sting, ook nog eens Shaggy bij het nummer Englishman in New York
  2. Iedereen die meedeed heet The Kooks herkend in het nummer Kids van MGMT
  3. Ietsje lastiger, maar ook Taylor Swift werd veelvuldig geraden bij haar versie van Riptide van Vance Joy
  4. De mannen van Weezer hebben ook een leuke cover van Toto - Africa, maar hier speelden ze Take on me van A-Ha
  5. Enkel Titan wist de stem van Peter Gabriel te herkennen in het nummer Flume van Bon Iver
  6. Ik had jullie eerder al de hint gegeven dat Sufjan Stevens bij mijn contests altijd in het achterhoofd gehouden moest worden, en dat had bij deze versie van The One I Love van R.E.M. van pas gekomen.

Covers:

Spoiler

Met 21 punten wisten MetalMichael, Nasje92 en Juca een mooie derde plek te behalen. Erwin wist daar bovenuit te stijgen met 25 punten, maar de absolute winnaar van deze ronde is Titan die zonder fouten de volle 30 punten wist te halen.

In het totaalklassement betekent dat dan ook dat Kowet zijn eerste plaats aan Titan moet afstaan.

Stand

Spoiler

Ronde 11

afbeelding.png.dccbdc9e5ffc6d35075fd8a552abc924.png

Totaalklassement

afbeelding.thumb.png.d75217e3e66edb2be0370528f807093c.png

Power Rankings (Beste gemiddelde)

afbeelding.png.21d4e1efc657000b304776e6d2d9e23f.png

Ronde 11 overzicht

Spoiler

afbeelding.thumb.png.19a91dbd0ae5e00b377c9297029a66d8.png

Lees deze post nog maar eens goed door, wie weet helpt het bij de volgende ronde:

Deadline verplaats ik wat verder omdat ik volgende week niet in de gelegenheid ben hier wat aan te doen: Dinsdag 24 november 20:00.

Antwoord Lay-out

Spoiler

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Uitvoerend artiest:

Titel nummer:

Oorspronkelijke artiest:

Tags

afbeelding.png

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

APrQo0T.png

Welkom bij de uitslag van de laatste ronde van deze contest. Doordat de animo wat is afgenomen, de leukste covers inmiddels een beetje op aan het raken zijn en daardoor ook wat afnemende motivatie, heb ik besloten het vanaf nu stop te zetten. Mocht iemand het nu of later weer willen oppakken, zou dat hartstikke leuk zijn, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen.

1. Verrassend genoeg hoorde niemand dat dit Metallica was die Gotta Catch 'm All van Jason Paige zong.
  2. Net zo verrassend, bijna iedereen hoorde dat dit Rick Astley was. Ik had het zelf denk ik echt niet herkend en zag dit als een lastige, maar niets was minder waar. Hij coverde Everlong van Foo Fighters
  3. Mag het licht uit van De Dijk uiteraard, maar dit keer gezongen door Barry Hay
  4. Hier hoorden jullie Blaudzun met Shake it off van Taylor Swift
  5. Onderdeel van de hint was dat R.E.M. in de vorige ronde ook al genoemd was, ditmaal waren zij de uitvoerend artiest van Munich van Editors
  6. Dit was Rag'N'Bone Man met Gimme Shelter van The Rolling Stones

Covers:

Spoiler

Allereerst deze ronde. Nasje92 wist dit keer met 22 punten de bronzen plak te bemachtigen. Grote Ree pakte een indrukwekkende 25 punten en daarmee een tweede plek. De eerste plek wordt gedeeld door Titan en Kowet die beiden enkel Metallica niet wisten en op 27 punten uitkomen.

In het totaalklassement eindigt Titan nipt boven Kowet uit voor de eerste plek, maar daar moet bij gezegd worden dat Titans 272 punten met een ronde minder zijn bemachtigd dan Kowets 269 punten. Grote Ree weet verder Erwin af te troeven voor de derde plek.

Wat betreft het beste gemiddelde wordt duidelijk dat Titan de absolute winnaar is van de MU Cover Contest en dat Erwin daar niet veel aan afdoet.

Stand

Spoiler

Ronde 12

afbeelding.png.d8d493c2be57022edecf6fc93abdc4f2.png

Totaalklassement

afbeelding.thumb.png.055df028e9bca45f88aaac6c0a09d993.png

Power Rankings (Beste gemiddelde)

afbeelding.png.8a8690bd4da5603067bb2dd6311e60e7.png

Ronde 12 overzicht

Spoiler

afbeelding.png.4acefe24093a94480e134f2e9b9e2e4f.png

Tags

Iedereen bedankt voor het meedoen! Vond het erg leuk om op coverjacht te gaan. Mijn felicitaties aan @Titan, volgende keer als ik een muziekquiz in ga weet ik dat ik jou moet kidnappen om mee te nemen. Als afsluiter nog enkele mooie covers die ik niet met jullie heb gedeeld, maar wel de moeite waard zijn om te bekijken. Voel je vrij om hier nog meer covers te delen die de moeite waard zijn ;)

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites