Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Dat Boskamp de regels niet kent prima, maar Sneijder heeft tijdens de huidige spelregels nog gewoon gevoetbald. Hoe kan hij dan zulke complete nonsens vertellen? 

Dit is gewoon een buitenspelgeval.

Heerlijk duo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Titan said:

Volgens mij was de initiële pass van een Madridspeler. Toen via carambole nog bij Benzema terecht, waarop hij dus voordeel had van buitenspelstaan bij de initiële pass.

Benzema gaf zelf die pass dus dan kan die niet tijdens het geven van die pass buitenspel staan, en dan komt de bal via Allison, Konaté & Fabinho weer terug bij Benzema. Maar misschien omdat Valverde erin komt vliegen tot ze daardoor buitenspel geven, al raakt die geloof ik de bal niet 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Azpi:

Benzema gaf zelf die pass dus dan kan die niet tijdens het geven van die pass buitenspel staan 

Daarna wil Valverde schieten, op dat moment staat Benzema buitenspel. Niet dat je dit wil horen of hier in good faith op gaat reageren, maar het is wel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, PJHoutman said:

Daarna wil Valverde schieten, op dat moment staat Benzema buitenspel. Niet dat je dit wil horen of hier in good faith op gaat reageren, maar het is wel zo.

dat schrijf ik toch hierboven. Ik dacht dat hij de bal niet raakte, maar blijkbaar raakte hij wel de bal dus dan zou Benzema buitenspel staan. Al zegt de commentator dat blijkbaar andere scheidsrechters het wel een goal vinden 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Bogatyr said:

Alexander Arnold runs the show.

Aanvallend wel maar verdedigend is hij het zwakke punt 

Edit: YESSSSSSS 

en wie had daar moeten staan bij Vinicius? Juist TAA

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites