Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei La Pulga:

Was dat een aantal jaren geleden ook niet zo tegen Ajax in de groepsfase dat hij al die spelers liet banken?

Behalve Firmino niet echt (ik vermoed dat TAA geblesseerd was):

Spoiler

788965930_Schermafbeelding2022-04-13om22_20_27.thumb.png.ff8d7d5c95dcd6ecebee23ac3b2d32f2.png

740543088_Schermafbeelding2022-04-13om22_20_45.png.4935b4e7987c8c35faf4fd0b5c6ec4d1.png

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van een pittig einde gesproken... Misschien maar best dat KDB al gewisseld was, anders was hij wellicht van het veld getrapt.

Wordt dus Liverpool - Villarreal & Real Madrid - Manchester City

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Acquafresca:

Wat een spits is die Nunez. Zal me niks verbazen als Bayern achter hem aangaat als Lewa daadwerkelijk vertrekt.

Zinloos club. Zinloos voetbal. Zinloos team.

Wat is er daar zo bijzonder dan? Twee partijen die ruzie hebben? 

Vind Atleti overigens een prachtige club. Hebben het gezien hun erg matige vorm ook nog zeer knap gedaan tegen zo'n beetje de best voetballende ploeg die er momenteel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Socrates:

Wat is er daar zo bijzonder dan? Twee partijen die ruzie hebben? 

Vind Atleti overigens een prachtige club. Hebben het gezien hun erg matige vorm ook nog zeer knap gedaan tegen zo'n beetje de best voetballende ploeg die er momenteel is.

Ben dan toch wel blij dat het betere team dan doorgaat. Real - City wordt dan ook wel gewoon heerlijk, dat is ook 10 keer mooier dan Real - Atleti. 

Jammer van Liverpool - Villareal en ik zit niet te wachten op nog een finale tussen Liverpool en City. Ik hoop dus op City - Villareal ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haten op Atleti, maar dat City is net zo goor walgelijk als ze het ff niet op voetbal kunnen winnen. Heb wel genoten van Atleti. Scheidsrechters wist niet wat die er allemaal mee aan moest die laatste 20min haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Ik zeg dat Van Dijk beter is dan Konate, dat Mane beter is dan Jota, dat Salah beter is dan Diaz, dat Trent beter is dan Gomez. Dat wil ik ze best vertellen hoor.

Je roept maar wat. Jota heeft 15 goals in de PL en 1 assist en Mane 13 en 1 assist. Jota 3 goals in de League Cup en 1 in de Cl en Mane 3 in de CL en en 0 in de League Cup. En daarnaast Mane heeft fucking 7 duels met Senegal op de Afrika Cup gespeeld die mag echt wel eens gerouleerd worden. En daarnaast zit Liverpool in hele hete strijd in de PL dat is je toch niet ontgaan? En als je tegen Benfica uit 1-3 wint en thuis 3-3 speelt is gewoon terecht dat je rouleert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei W00t:

Haten op Atleti, maar dat City is net zo goor walgelijk als ze het ff niet op voetbal kunnen winnen. Heb wel genoten van Atleti. Scheidsrechters wist niet wat die er allemaal mee aan moest die laatste 20min haha.

Atletico kreeg precies om de oren waar ze zelf beroemd/berucht om zijn geworden. Maar nu dus huilen als ze het tegen krijgen, zegt wel genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

City - Liverpool is gewoon de meest attractieve finale imo. De twee beste voetballende ploegen van de laatste vijf jaar tegen elkaar in de grootste match die er is. Wel op voorwaarde dat City deze keer wel wint! En dat Klopp zijn beste elf opstelt. :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Miz:

City - Liverpool is gewoon de meest attractieve finale imo. De twee beste voetballende ploegen van de laatste vijf jaar tegen elkaar in de grootste match die er is. Wel op voorwaarde dat City deze keer wel wint! En dat Klopp zijn beste elf opstelt. :P 

Hoezo?

4 uur geleden zei La Pulga:

Zou ook een mooie wedstrijd zijn en Liverpool heeft wel recht op revanche na 2018. Maar ik zie liever Real niet de CL winnen uiteraard :D 

Goed dat je het erbij zegt. Anders zouden mensen het nog vergeten ook!;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites