Vitesse88 Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Als je zondag City Liverpool hebt gezien, dan is dat de best mogelijke kans op een hele goede finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 4 uur geleden zei Satyr: Zolang Madrid maar niet de CL wint. Als Madrid finale speelt winnen ze hem gewoon, al spelen ze tegen world 11. Hoop daarom dat City doorgaat. Uiteraard Liverpool de winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 2 uur geleden zei 007mark: Die kans is gister in ieder geval met 50% geslonken. Hoezo? Op basis van wat heb je zoveel vertrouwen in Manchester City? Gooi je maar gewoon random percentage op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Hoezo? Op basis van wat heb je zoveel vertrouwen in Manchester City? Gooi je maar gewoon random percentage op? 1 van de 2 clubs uit Madrid is uitgeschakeld gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Zojuist zei joostmakaay: 1 van de 2 clubs uit Madrid is uitgeschakeld gisteren. Ooh ja natuurlijk op die manier hahaha, ik snap hem hahaha. Maar zelfs als Atleti door zou gaan zie ik ze nog niet winnen. Maar goed fair point hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Op 14-4-2022 om 20:19 zei Acquafresca: Als Madrid finale speelt winnen ze hem gewoon, al spelen ze tegen world 11. Hoop daarom dat City doorgaat. Uiteraard Liverpool de winnaar Ja als Real van City wint, dan winnen ze em. Real verliest geen finales. Echt bizar eigenlijk. Ik begrijp trouwens niet zo goed waarom er alleen spektakel en een goede finale verwacht wordt als het Liverpool - City wordt. Real in finales is altijd fantastisch en mogen ze winnen van City dan hebben ze echt een spectaculaire toernooi gespeeld. Titelkandidaat PSG verslagen, titelverdediger Chelsea verslagen en nu tegen het best voetballende team ter wereld. Smullen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Real verliest gewoon een eventuele finale van Liverpool, hoor. Zoveel beweging kunnen ze niet verdedigen, dat gaat niks worden. Of Ancelotti moet met een wereldplan komen, maar dat zal nog lastig worden. Maar zie ze al niet winnen van City. Dan moeten ze flink gaan verdedigen. Alleen Bayern en Liverpool kunnen over twee wedstrijden met pressing City afbluffen. Misschien Chelsea een keertje. De rest moet gewoon inzakken. Atlético heeft het eigenlijk al geweldig gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei Socrates: Maar zie ze al niet winnen van City. Dan moeten ze flink gaan verdedigen. Alleen Bayern en Liverpool kunnen over twee wedstrijden met pressing City afbluffen. Misschien Chelsea een keertje. De rest moet gewoon inzakken. Atlético heeft het eigenlijk al geweldig gedaan. Zeker mee eens, maar wel opvallend dat in de PL City dit jaar 2 keer verliest tegen Tottenham en verliest en gelijkspeelt tegen Crystal Palace. Uiteraard is de situatie totaal anders, maar toch interessant voor Real om eens te kijken of ze een patroon kunnen ontdekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 12 minuten geleden zei FlyD: Zeker mee eens, maar wel opvallend dat in de PL City dit jaar 2 keer verliest tegen Tottenham en verliest en gelijkspeelt tegen Crystal Palace. Uiteraard is de situatie totaal anders, maar toch interessant voor Real om eens te kijken of ze een patroon kunnen ontdekken Tottenham 1x Santos en 1x Conte? Niet zo heel gek, zijn beide trainers die ook wat defensiever kunnen denken en weten hoe ze een ploeg effectief kunnen laten zijn in de omschakeling. Zeker Conte natuurlijk. Dat kan je ook wel doen met Real, maar 1) Ancelotti is tactisch niet altijd de sterkste en 2) is mijn indruk dat er ploegen zijn met fittere en mobielere verdediging en middenveldlinies. Over het algemeen is Real kwetsbaar tegen ploegen die hoog druk zetten en veel bewegen voorin. Nja, succes tegen City en Liverpool dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Zo, toen had ik echt vertrouwen in Santos. Zeer compacte 433 waarmee ze City flink dwars zaten en dan Sonny boy op de counter. Wat zat ik er naast (niet voor het eerst overigens ;c). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 15 uur geleden zei Socrates: Real verliest gewoon een eventuele finale van Liverpool, hoor. Zoveel beweging kunnen ze niet verdedigen, dat gaat niks worden. Of Ancelotti moet met een wereldplan komen, maar dat zal nog lastig worden. Maar zie ze al niet winnen van City. Dan moeten ze flink gaan verdedigen. Alleen Bayern en Liverpool kunnen over twee wedstrijden met pressing City afbluffen. Misschien Chelsea een keertje. De rest moet gewoon inzakken. Atlético heeft het eigenlijk al geweldig gedaan. Oh ik ben het qua argumentatie volledig met je eens. Real zou een eventuele finale nooit moeten winnen, maar het is zo bijzonder dat Real in finales eigenlijk nooit verliest. Van de 16x dat ze de finale bereikte maar 3x verloren, ongekend eigenlijk. Maar ik denk ook dat City de eindhalte is, beste team op dit moment naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 (bewerkt) City trof een Sporting waar zelfs Ajax 0 moeite mee had. En dit Atletico niet gekeken tegen City, heeft dit seizoen echt super matig seizoen in La Liga. Ze krijgen echt onwijs veel goals tegen, was vroeger ongekend met Oblak. Sterker nog 39 al je moet helemaal tot nummer 9 gaan Osasuna om team te vinden met meer goals tegen 44. 21 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Alsof Real Madrid met 10 man speelt, ongekend wat een vrijheid op dat middenveld zeg. Dat is wel makkelijk voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 KDB wel weer lekker bezig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Wat een knotsgekke wedstrijd zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) Is toch wel een leuke pot om te kijken he Benzema, man man man, wat een beest 26 april 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Potverdorie wat ben ik blij dat ik vanavond kijk, wát een wedstrijd. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Dat tempo blijft echt enorm hoog he, waanzinnige wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Saaie wedstrijd hoor dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Wedstrijd van het jaar hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Na tien minuten denk je City heeft zijn schaapjes op het droge, maar dan vallen er nog 5 doelpunten. Dat wordt een interessante return! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Wedstrijd van gisteren was een reclame voor het voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 KDB was dat eerste half uur gisteren trouwens weergaloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Dat ging opeens snel bij Liverpool zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Noujah het was echt wachten op de eerste treffer. Heel veel geluk gehad, maar dan zie je de concentratie verdwijnen bij de tegenstander. Uit verwacht ik ook weinig problemen. Villareal moet, Liverpool is een counter meester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten