Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Zojuist zei joostmakaay:

1 van de 2 clubs uit Madrid is uitgeschakeld gisteren.

Ooh ja natuurlijk op die manier hahaha, ik snap hem hahaha. Maar zelfs als Atleti door zou gaan zie ik ze nog niet winnen. Maar goed fair point hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2022 om 20:19 zei Acquafresca:

Als Madrid finale speelt winnen ze hem gewoon, al spelen ze tegen world 11. Hoop daarom dat City doorgaat. Uiteraard Liverpool de winnaar

Ja als Real van City wint, dan winnen ze em. Real verliest geen finales. Echt bizar eigenlijk.

Ik begrijp trouwens niet zo goed waarom er alleen spektakel en een goede finale verwacht wordt als het Liverpool - City wordt. Real in finales is altijd fantastisch en mogen ze winnen van City dan hebben ze echt een spectaculaire toernooi gespeeld. Titelkandidaat PSG verslagen, titelverdediger Chelsea verslagen en nu tegen het best voetballende team ter wereld. Smullen man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Real verliest gewoon een eventuele finale van Liverpool, hoor. Zoveel beweging kunnen ze niet verdedigen, dat gaat niks worden. Of Ancelotti moet met een wereldplan komen, maar dat zal nog lastig worden.

Maar zie ze al niet winnen van City. Dan moeten ze flink gaan verdedigen. Alleen Bayern en Liverpool kunnen over twee wedstrijden met pressing City afbluffen. Misschien Chelsea een keertje. De rest moet gewoon inzakken. Atlético heeft het eigenlijk al geweldig gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Maar zie ze al niet winnen van City. Dan moeten ze flink gaan verdedigen. Alleen Bayern en Liverpool kunnen over twee wedstrijden met pressing City afbluffen. Misschien Chelsea een keertje. De rest moet gewoon inzakken. Atlético heeft het eigenlijk al geweldig gedaan.

Zeker mee eens, maar wel opvallend dat in de PL City dit jaar 2 keer verliest tegen Tottenham en verliest en gelijkspeelt tegen Crystal Palace. Uiteraard is de situatie totaal anders, maar toch interessant voor Real om eens te kijken of ze een patroon kunnen ontdekken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei FlyD:

Zeker mee eens, maar wel opvallend dat in de PL City dit jaar 2 keer verliest tegen Tottenham en verliest en gelijkspeelt tegen Crystal Palace. Uiteraard is de situatie totaal anders, maar toch interessant voor Real om eens te kijken of ze een patroon kunnen ontdekken :D 

Tottenham 1x Santos en 1x Conte? Niet zo heel gek, zijn beide trainers die ook wat defensiever kunnen denken en weten hoe ze een ploeg effectief kunnen laten zijn in de omschakeling. Zeker Conte natuurlijk.

Dat kan je ook wel doen met Real, maar 1) Ancelotti is tactisch niet altijd de sterkste en 2) is mijn indruk dat er ploegen zijn met fittere en mobielere verdediging en middenveldlinies. Over het algemeen is Real kwetsbaar tegen ploegen die hoog druk zetten en veel bewegen voorin. Nja, succes tegen City en Liverpool dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Socrates:

Real verliest gewoon een eventuele finale van Liverpool, hoor. Zoveel beweging kunnen ze niet verdedigen, dat gaat niks worden. Of Ancelotti moet met een wereldplan komen, maar dat zal nog lastig worden.

Oh ik ben het qua argumentatie volledig met je eens. Real zou een eventuele finale nooit moeten winnen, maar het is zo bijzonder dat Real in finales eigenlijk nooit verliest. Van de 16x dat ze de finale bereikte maar 3x verloren, ongekend eigenlijk.

Maar ik denk ook dat City de eindhalte is, beste team op dit moment naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

City trof een Sporting waar zelfs Ajax 0 moeite mee had. En dit Atletico niet gekeken tegen City, heeft dit seizoen echt super matig seizoen in La Liga. Ze krijgen echt onwijs veel goals tegen, was vroeger ongekend met Oblak. Sterker nog 39 al je moet helemaal tot nummer 9 gaan Osasuna om team te vinden met meer goals tegen 44.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites