FlyD Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei La Pulga: Was dat een aantal jaren geleden ook niet zo tegen Ajax in de groepsfase dat hij al die spelers liet banken? Behalve Firmino niet echt (ik vermoed dat TAA geblesseerd was): Spoiler 13 april 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 De Bruyne er alweer af, ergens last aan het rechterbeen (vermoedelijk de lies?). Hopelijk niet te erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Hoogstens vijf minuutjes voor Suarez, ook wel een beetje triest ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Ik ga echt helemaal stuk om Atletico Krijgen op hun bordje wat ze zelf al jaren doen en nu is de wereld te klein, echt genieten dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Zonde, nog aardig wat kansjes gehad. Wat een prachtpubliek weer ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) Geen reclame voor het voetbal dit hoor 13 april 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) Van een pittig einde gesproken... Misschien maar best dat KDB al gewisseld was, anders was hij wellicht van het veld getrapt. Wordt dus Liverpool - Villarreal & Real Madrid - Manchester City 13 april 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Dat Atletico is een schande voor het voetbal. Die tien/vijftien laatste minuten deden mij denken aan de Slag om Neurenberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Wat een spits is die Nunez. Zal me niks verbazen als Bayern achter hem aangaat als Lewa daadwerkelijk vertrekt. Zinloos club. Zinloos voetbal. Zinloos team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Ben blij dat dat gore Atletico eruit ligt, alles behalve een voetbalclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 10 minuten geleden zei Acquafresca: Wat een spits is die Nunez. Zal me niks verbazen als Bayern achter hem aangaat als Lewa daadwerkelijk vertrekt. Zinloos club. Zinloos voetbal. Zinloos team. Wat is er daar zo bijzonder dan? Twee partijen die ruzie hebben? Vind Atleti overigens een prachtige club. Hebben het gezien hun erg matige vorm ook nog zeer knap gedaan tegen zo'n beetje de best voetballende ploeg die er momenteel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 11 minuten geleden zei Socrates: Wat is er daar zo bijzonder dan? Twee partijen die ruzie hebben? Vind Atleti overigens een prachtige club. Hebben het gezien hun erg matige vorm ook nog zeer knap gedaan tegen zo'n beetje de best voetballende ploeg die er momenteel is. Ben dan toch wel blij dat het betere team dan doorgaat. Real - City wordt dan ook wel gewoon heerlijk, dat is ook 10 keer mooier dan Real - Atleti. Jammer van Liverpool - Villareal en ik zit niet te wachten op nog een finale tussen Liverpool en City. Ik hoop dus op City - Villareal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Ik kan wel genieten van dit Atlético Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 9 uur geleden zei Socrates: Wat een prachtpubliek weer ook. Het statement tegen racisme uitfluiten en het discriminerend gedrag in Manchester? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2022 Auteur Share Geplaatst 14 april 2022 Die Grealish is ook een tokkie he Met z'n sokjes en haartjes en kopstootjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Haten op Atleti, maar dat City is net zo goor walgelijk als ze het ff niet op voetbal kunnen winnen. Heb wel genoten van Atleti. Scheidsrechters wist niet wat die er allemaal mee aan moest die laatste 20min haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 12 uur geleden zei cimbomcu: Ik zeg dat Van Dijk beter is dan Konate, dat Mane beter is dan Jota, dat Salah beter is dan Diaz, dat Trent beter is dan Gomez. Dat wil ik ze best vertellen hoor. Je roept maar wat. Jota heeft 15 goals in de PL en 1 assist en Mane 13 en 1 assist. Jota 3 goals in de League Cup en 1 in de Cl en Mane 3 in de CL en en 0 in de League Cup. En daarnaast Mane heeft fucking 7 duels met Senegal op de Afrika Cup gespeeld die mag echt wel eens gerouleerd worden. En daarnaast zit Liverpool in hele hete strijd in de PL dat is je toch niet ontgaan? En als je tegen Benfica uit 1-3 wint en thuis 3-3 speelt is gewoon terecht dat je rouleert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Jammer van Liverpool - Villareal en ik zit niet te wachten op nog een finale tussen Liverpool en City. Ik hoop dus op City - Villareal Waarom niet Real - Liverpool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2022 Auteur Share Geplaatst 14 april 2022 1 uur geleden zei W00t: Haten op Atleti, maar dat City is net zo goor walgelijk als ze het ff niet op voetbal kunnen winnen. Heb wel genoten van Atleti. Scheidsrechters wist niet wat die er allemaal mee aan moest die laatste 20min haha. Atletico kreeg precies om de oren waar ze zelf beroemd/berucht om zijn geworden. Maar nu dus huilen als ze het tegen krijgen, zegt wel genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 32 minuten geleden zei ElMarcos: Waarom niet Real - Liverpool? Zou ook een mooie wedstrijd zijn en Liverpool heeft wel recht op revanche na 2018. Maar ik zie liever Real niet de CL winnen uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 City - Liverpool is gewoon de meest attractieve finale imo. De twee beste voetballende ploegen van de laatste vijf jaar tegen elkaar in de grootste match die er is. Wel op voorwaarde dat City deze keer wel wint! En dat Klopp zijn beste elf opstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2022 Auteur Share Geplaatst 14 april 2022 Zolang Madrid maar niet de CL wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 57 minuten geleden zei Miz: City - Liverpool is gewoon de meest attractieve finale imo. De twee beste voetballende ploegen van de laatste vijf jaar tegen elkaar in de grootste match die er is. Wel op voorwaarde dat City deze keer wel wint! En dat Klopp zijn beste elf opstelt. Hoezo? 4 uur geleden zei La Pulga: Zou ook een mooie wedstrijd zijn en Liverpool heeft wel recht op revanche na 2018. Maar ik zie liever Real niet de CL winnen uiteraard Goed dat je het erbij zegt. Anders zouden mensen het nog vergeten ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 2 uur geleden zei Satyr: Zolang Madrid maar niet de CL wint. Die kans is gister in ieder geval met 50% geslonken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2022 Auteur Share Geplaatst 14 april 2022 5 minuten geleden zei 007mark: Die kans is gister in ieder geval met 50% geslonken. Dat het maar snel 100% wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten