Gert Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Mensen doe die 75+ player pick sbc. Hij lijkt top te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Gisteren was een heerlijk avondje voor mijn untrade Renan Lodi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 december 2021 Auteur Share Geplaatst 9 december 2021 Silver star Wittek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Die league sbcs zijn heel ziek. Kan alle sbcs 'gratis' doen met fodder en maak zelfs winst door tradables te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Ja die Wittek wil ik wel. Heb alleen een dramatisch zilver team dus dat wordt echt een hel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 2 uur geleden zei Arsène: Ja die Wittek wil ik wel. Heb alleen een dramatisch zilver team dus dat wordt echt een hel. speelt ook echt wel bizar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Op 9-12-2021 om 01:17 zei Vitesse88: Silver star Wittek Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 december 2021 Auteur Share Geplaatst 10 december 2021 1 uur geleden zei Thom: Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. Yes, vrij toxic tegenstanders. De eerste had Wittek al gehaald en speelde daarmee. Hij scoorde 3 flutgoals en drukte bij elke goal op start. Ja dan blijf ik juist 4-2 verloren, controller weggelegd in de 2e helft. Maar must have kaartje, ik heb hem een bewaker gegeven. Mooi team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan. - Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase. - Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden. - Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k - Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 6 uur geleden zei Kelvin: Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan. - Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase. - Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden. - Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k - Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben. Herkenbaar haha, daarom verkoop ik nu altijd in de 'hype', zo ook gedaan bij RTTK Gravenberch. Verkocht net voor zijn upgrade op 110k, en is inmiddels alweer gezakt naar 80k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 70k nu zelfs. Ik heb em en na gisteren mag hij gratis weg. Zo maar ff quicksellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ligt het aan mij of is de gameplay nu al een week of 5 dramatisch? Dit weekend weer een partijtje lopen ergeren. Dacht eerst dat het aan mijn controllers lag, maar het is dus gewoon delay. Meest gekke shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Ik heb dit weekend alleen wat potjes silveren friendlies gedaan. Dus dan heb je sowieso delay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Deed net mijn previewpack: Mid Veron Eerste icon van deze FIFA is een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Wow ik vroeg mezelf toevallig deze ochtend af of iemand ooit wat normaals in ie preview had gepacked. Wel dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december 2021 Auteur Share Geplaatst 13 december 2021 Een 83 is daarin mijn hoogste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Dit is de derde keer dat ik winst maak op zo'n pack en open ze elke dag. Keertje Lloris, keertje een discard IF en nu dan Veron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Haha die preview packs heb ik echt nog nooit wat uit getrokken, maar ik ben dan ook niet degene die uberhaupt mag klagen over luck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december 2021 Auteur Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) Vanmiddag de icon base/mid sbc gedaan. Braziliaanse vlag -> CA M’n hart ging ineens flink tekeer. Wel goaltje in z’n Rivals debuut 13 december 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Vanmiddag de icon base/mid sbc gedaan. Braziliaanse vlag -> CA M’n hart ging ineens flink tekeer. Wel goaltje in z’n Rivals debuut Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best. Hoe gaat je fifa Beerik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december 2021 Auteur Share Geplaatst 13 december 2021 17 minuten geleden zei Dansmeister: Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best. Hoe gaat je fifa Beerik? Haha hij heeft maar 1 been hè Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 12 uur geleden zei Vitesse88: Haha hij heeft maar 1 been hè Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij? Probeer nooit de Elite Divisie te halen. Nooit. Dat is geen pretje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 35 minuten geleden zei Thierryvane: Probeer nooit de Elite Divisie te halen. Nooit. Dat is geen pretje. Dat is de enige divisie waar ik nog plezier uit haal. WL is saai, maar in rivals probeer ik nog wel zo hoog mogelijk te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dat is de enige divisie waar ik nog plezier uit haal. WL is saai, maar in rivals probeer ik nog wel zo hoog mogelijk te komen. Ik speel alleen maar COOP, wel in de Elite Divisie. Alleen die verbinding met COOP is echt heel slecht. Moet snel een PS5 kopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 14 uur geleden zei Vitesse88: Haha hij heeft maar 1 been hè Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij? Houten hark was het. Wel fijne herinneringen man. Vroegah. Ja, gaat lekker ouwe reus. Ik speel geen fifa. Heb Fifa uiteraard op een kansloze vrijdagavond gehaald. Twee potjes met Jorik gespeeld en verder niet. Zal het niet meer aanraken gok ik. Al blijf ik het wel leuk vinden om jullie teams te zien uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten