Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 9-12-2021 om 01:17 zei Vitesse88:

Silver star Wittek :<

Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. 

Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. 

Screenshot 2021-12-10 at 09.32.06.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thom:

Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. 

Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. 

Screenshot 2021-12-10 at 09.32.06.png

Yes, vrij toxic tegenstanders. De eerste had Wittek al gehaald en speelde daarmee. Hij scoorde 3 flutgoals en drukte bij elke goal op start. Ja dan blijf ik juist :-D 4-2 verloren, controller weggelegd in de 2e helft. 

Maar must have kaartje, ik heb hem een bewaker gegeven. Mooi team (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan.

- Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase.
- Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden.

- Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k
- Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k

Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kelvin:

Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan.

- Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase.
- Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden.

- Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k
- Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k

Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben.

Herkenbaar haha, daarom verkoop ik nu altijd in de 'hype', zo ook gedaan bij RTTK Gravenberch. Verkocht net voor zijn upgrade op 110k, en is inmiddels alweer gezakt naar 80k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Vanmiddag de icon base/mid sbc gedaan. 

Braziliaanse vlag -> CA :< 

M’n hart ging ineens flink tekeer.

C7E0B281-27EB-48FD-98F2-6DAB24F925EA.jpeg

:moop: 

Wel goaltje in z’n Rivals debuut ;c 

Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best. ;c

Hoe gaat je fifa Beerik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Dansmeister:

Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best. ;c

Hoe gaat je fifa Beerik?

Haha hij heeft maar 1 been hè :-D 

Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Vitesse88:

Haha hij heeft maar 1 been hè :-D 

Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij?

Houten hark was het. Wel fijne herinneringen man. Vroegah.

Ja, gaat lekker ouwe reus. Ik speel geen fifa. Heb Fifa uiteraard op een kansloze vrijdagavond gehaald. Twee potjes met Jorik gespeeld en verder niet. Zal het niet meer aanraken gok ik. Al blijf ik het wel leuk vinden om jullie teams te zien uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites