Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

5 uur geleden zei Vitesse88:

De community is zo toxic. Men pakt liever rood dan een tegengoal. Die Antonio objective, lees dat mensen leaven bij 1-0 terwijl je moet winnen met 2 goals verschil.

Iemand die de hero sbc gaat doen? M’n ingekochte Di Maria’s gaan extinct. Ingekocht voor 7,5k, nu weg voor 17,5k. Wel bizar dat de price ranges zo laag zijn. 86ers voor Max. 11k :-D 

Ljungberg :classic_ninja:

21 uur geleden zei Vitesse88:

De community is zo toxic. Men pakt liever rood dan een tegengoal. Die Antonio objective, lees dat mensen leaven bij 1-0 terwijl je moet winnen met 2 goals verschil.

Iemand die de hero sbc gaat doen? M’n ingekochte Di Maria’s gaan extinct. Ingekocht voor 7,5k, nu weg voor 17,5k. Wel bizar dat de price ranges zo laag zijn. 86ers voor Max. 11k :-D 

Heb vroeger aardig wat games gespeeld waarvan de community kut was (League of Legends, Runescape etc.), maar FIFA is echt 100x erger.

2 uur geleden zei Thierryvane:

Die Ginola kan ik niet meer zien na deze WL. Wat is die vent ontiegelijk goed joh.

Rustig tot de 12 gespeeld en afgesloten. Wederom geen bruikbare pick en in de packs Acerbi 83 als hoogste. :cab: Werkt een back weer in het centrum? @ReneLeBlanc

Nee ik moest Amavi switchen met Maldini maar heb dit team ondertussen alweer verkocht hoor. Grote koop en verkoop spel is weer begonnen bij mij. Heb 88 Patrick Vieira er nu voor teruggehaald en die is weer ongekend goed hoor. Probeer m nu weer te lozen want er gaat zo dadelijk weer een dikke crash aankomen en daar wil ik bij zijn met mijn munten. Gisteren dropte Ginola ook even onder de 1600 en kwam daarna weer terug tot bijna 1800. Mensen zijn bang deze dagen :D 

Op 12-11-2021 om 18:50 zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.a4ad02ea66fcde74a548e8bf140ebdcf.png

Only special cards are allowed. :D

Wat een eng elftal zeg :-D Kwam toen straks Ginola tegen, mijn hemel wat een hel. Staat op m’n lijstje. 

M’n team. Alleen Kimpembe gekocht, de rest is FO untradable (Traore tradable). Weet niet wat ik van hem vind, rent vaak naar voren zonder enige aanleiding :cab: 

81B385E9-B4AE-4345-A210-7541DB836A87.jpeg

Zojuist zei Vitesse88:

Wat een eng elftal zeg :-D Kwam toen straks Ginola tegen, mijn hemel wat een hel. Staat op m’n lijstje. 

M’n team. Alleen Kimpembe gekocht, de rest is FO untradable (Traore tradable). Weet niet wat ik van hem vind, rent vaak naar voren zonder enige aanleiding :cab: 

81B385E9-B4AE-4345-A210-7541DB836A87.jpeg

Haha ja klopt man, veels te eng. 

image.thumb.png.120250fff72693bbf56bc8f328ca41c2.png

Weekend uiteindelijk gespeeld met deze ploeg (gewoon tot 12 en dan lekker kappen) en ga deze week deze squad halen:

image.thumb.png.58648a7192219d49651524431bcb629b.png

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Twijfel ook nog steeds om die Fofana te doen... Maar geen idee hoe ik hem kan linken. Onderstaand is allemaal untrade op Marquinhos na. Carrasco is matig, maar laat ik lekker staan tot na Black Friday.

1564416506_2021-11-1512_48_34-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.f3cf271a2e4a080e1197c645255fbf27.png

Ja Fofana is heel leip, heb m alleen nog niet kunnen gebruiken omdat die ergens tussen mijn unassigned spelers zwerft ;c;c;c Moet dus hopen dat ik deze week alles kwijt kan zodat ik m terugvind en m kan gebruiken. Zelfde geldt voor een Marquinhos, zit ook nog ergens vast tussen mijn unassigned spelers. ;c 

21 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja Fofana is heel leip, heb m alleen nog niet kunnen gebruiken omdat die ergens tussen mijn unassigned spelers zwerft ;c;c;c Moet dus hopen dat ik deze week alles kwijt kan zodat ik m terugvind en m kan gebruiken. Zelfde geldt voor een Marquinhos, zit ook nog ergens vast tussen mijn unassigned spelers. ;c 

Life of a trader.

Wanneer verwacht je de marktcrash i.v.m. Black Friday? Voor zover er deze FIFA al geen marktcrash is...

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Life of a trader.

Wanneer verwacht je de marktcrash i.v.m. Black Friday? Voor zover er deze FIFA al geen marktcrash is...

Yup, the hard life of a trader. ;c 

Hmm, Black Friday is lastig. Denk niet dat er bij alle kaarten bijvoorbeeld een crash komt, icons zijn namelijk meestal rising met Black Friday en IF's gaan droppen (elk jaar komt er met BF best of TOTW, dit jaar kan je dus op Salah SIF, Vinicius SIF, Son, Neymar, Mbappe rekenen) en zullen er allemaal packs weer in store komen. Er zal een bizarre hoeveelheid spelers op de markt komen maar ook veel meer coins. Vorig jaar kwam 3 weken na Black Friday prime icons, dit zorgt meestal voor een dikke crash week van tevoren (dus 2 weken vanaf BF) en die komt pas rond TOTY weer beetje goed. Dit zijn mijn voorspellingen, pin me er niet op vast haha.

28 minuten geleden zei Thierryvane:

Thanks man! Gelukkig is bijna alles in mijn team untrade, dus dat scheelt.

De TOTW packs van WL spaar ik inderdaad. Hopen dat ik daar iets uit pack... ;c

Ja goeie inderdaad, ik heb echt nog geen degelijke red of IF gepackt dus het is voor mij ook wijsheid om dat te doen. Heb gisteren met pijn in mijn hart Ginola verkocht, daar heb ik me toch een partij verlies op gemaakt, ongekend. :D:D 

Op 20-11-2021 om 16:03 zei ReneLeBlanc:

Die Bijlow wordt echt een legende in mijn club. :D :D 

Gast, ik ben zo hard stuk gegaan dit weekend. Beste vriend (en huisgenoot) heeft als centrum Van Dijk en De Ligt (RTTK), daarachter Van der Sar. Hij die Bijlow doen, Van der Sar verkocht. Maakte die Bijlow me toch twee blunders in zijn eerste WL pot. :-D Die Owusu is ook gewoon een Walker 2.0.

https://www.futbin.com/22/player/22147/mateus-uribe

Dit is me er ook eentje hoor. Bodytype lean, heerlijk.