Gert Gepost December 7, 2021 Share Gepost December 7, 2021 Mensen doe die 75+ player pick sbc. Hij lijkt top te zijn. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 8, 2021 Share Gepost December 8, 2021 Gisteren was een heerlijk avondje voor mijn untrade Renan Lodi. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 9, 2021 Author Share Gepost December 9, 2021 Silver star Wittek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Srangaman Gepost December 9, 2021 Share Gepost December 9, 2021 Die league sbcs zijn heel ziek. Kan alle sbcs 'gratis' doen met fodder en maak zelfs winst door tradables te verkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost December 10, 2021 Share Gepost December 10, 2021 Ja die Wittek wil ik wel. Heb alleen een dramatisch zilver team dus dat wordt echt een hel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost December 10, 2021 Share Gepost December 10, 2021 2 uur geleden zei Arsène: Ja die Wittek wil ik wel. Heb alleen een dramatisch zilver team dus dat wordt echt een hel. speelt ook echt wel bizar goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thom Gepost December 10, 2021 Share Gepost December 10, 2021 Op 9-12-2021 om 01:17 zei Vitesse88: Silver star Wittek Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 10, 2021 Author Share Gepost December 10, 2021 1 uur geleden zei Thom: Heb jij hem inmiddels al? Ik ga hem dit weekend ook even vrij spelen. Jullie nog tips wie ik kan toevoegen aan mijn elftal? Zit zelf te denken op den duur Ben Yedder en Coman naar de bank te verplaatsen. Yes, vrij toxic tegenstanders. De eerste had Wittek al gehaald en speelde daarmee. Hij scoorde 3 flutgoals en drukte bij elke goal op start. Ja dan blijf ik juist  4-2 verloren, controller weggelegd in de 2e helft.  Maar must have kaartje, ik heb hem een bewaker gegeven. Mooi team  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost December 11, 2021 Share Gepost December 11, 2021 Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan.  - Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase. - Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden. - Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k - Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k  Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 11, 2021 Share Gepost December 11, 2021 6 uur geleden zei Kelvin: Mijn investeringsverhaal over Traore (3x Traore gekocht voor 40k), want die moesten nog een win en dat kon niet fout gaan.  - Stade Rennes verspeelt voorsprong tegen Vitesse, Traore zakt naar 27k. Vasthouden i.v.m zekere upgrade voor plaatsing K.O. fase. - Coronabesmettingen bij Spurs: Traore gaat omhoog naar 34k. Maar ik verwacht verdere stijging dus vasthouden. - Rennes wordt uitgesteld: Traore gaat naar 25k - Rennes wordt definitief afgelast: Traore gaat naar 30k  Ik denk niet dat ik mijn coins nog terug ga zien. Laten we het erop houden, dat ik met beleggen met mijn eigen geld succesvoller ben. Herkenbaar haha, daarom verkoop ik nu altijd in de 'hype', zo ook gedaan bij RTTK Gravenberch. Verkocht net voor zijn upgrade op 110k, en is inmiddels alweer gezakt naar 80k. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 70k nu zelfs. Ik heb em en na gisteren mag hij gratis weg. Zo maar ff quicksellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Ligt het aan mij of is de gameplay nu al een week of 5 dramatisch? Dit weekend weer een partijtje lopen ergeren. Dacht eerst dat het aan mijn controllers lag, maar het is dus gewoon delay. Meest gekke shit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Ik heb dit weekend alleen wat potjes silveren friendlies gedaan. Dus dan heb je sowieso delay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Deed net mijn previewpack: Mid Veron  Eerste icon van deze FIFA is een feit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Wow ik vroeg mezelf toevallig deze ochtend af of iemand ooit wat normaals in ie preview had gepacked. Wel dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 13, 2021 Author Share Gepost December 13, 2021 Een 83 is daarin mijn hoogste  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Dit is de derde keer dat ik winst maak op zo'n pack en open ze elke dag. Keertje Lloris, keertje een discard IF en nu dan Veron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 Haha die preview packs heb ik echt nog nooit wat uit getrokken, maar ik ben dan ook niet degene die uberhaupt mag klagen over luck. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 13, 2021 Author Share Gepost December 13, 2021 (edited) Vanmiddag de icon base/mid sbc gedaan.  Braziliaanse vlag -> CA   M’n hart ging ineens flink tekeer.     Wel goaltje in z’n Rivals debuut  Edited December 13, 2021 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost December 13, 2021 Share Gepost December 13, 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Vanmiddag de icon base/mid sbc gedaan.  Braziliaanse vlag -> CA   M’n hart ging ineens flink tekeer.     Wel goaltje in z’n Rivals debuut   Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best.  Hoe gaat je fifa Beerik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 13, 2021 Author Share Gepost December 13, 2021 17 minuten geleden zei Dansmeister:  Met mijn Braziliaanse team paar versies terug had ik Rivaldo ook. Dat was niet best.  Hoe gaat je fifa Beerik? Haha hij heeft maar 1 been hè   Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 12 uur geleden zei Vitesse88: Haha hij heeft maar 1 been hè   Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij?  Probeer nooit de Elite Divisie te halen. Nooit. Dat is geen pretje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 35 minuten geleden zei Thierryvane:  Probeer nooit de Elite Divisie te halen. Nooit. Dat is geen pretje. Dat is de enige divisie waar ik nog plezier uit haal. WL is saai, maar in rivals probeer ik nog wel zo hoog mogelijk te komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Dat is de enige divisie waar ik nog plezier uit haal. WL is saai, maar in rivals probeer ik nog wel zo hoog mogelijk te komen.  Ik speel alleen maar COOP, wel in de Elite Divisie. Alleen die verbinding met COOP is echt heel slecht. Moet snel een PS5 kopen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost December 14, 2021 Share Gepost December 14, 2021 14 uur geleden zei Vitesse88: Haha hij heeft maar 1 been hè   Hoe is het jongen? Fifa gaat stabiel haha, zit op de rand van div 1 in rivals. Maar div 2 is op bepaalde momenten al vrij pittig, haha. Speel jij?  Houten hark was het. Wel fijne herinneringen man. Vroegah.  Ja, gaat lekker ouwe reus. Ik speel geen fifa. Heb Fifa uiteraard op een kansloze vrijdagavond gehaald. Twee potjes met Jorik gespeeld en verder niet. Zal het niet meer aanraken gok ik. Al blijf ik het wel leuk vinden om jullie teams te zien uiteraard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts