Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Vitesse88:

Icon packie gedaan. Vorig jaar echt niet tot amper gedaan. Weet weer waarom. Schmeichel eruit, zucht.. vind een fase veldspeler nooit zo erg maar een keeper is wel ruk. Naja, heb hem uit m’n club kunnen doen. Was dus de laatste icon pack voorlopig  

Helaas.. dan heb ik wat meer geluk met Roberto Carlos :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de eerste potjes invalwedstrijden profclubs gedaan, op zich wel vermakelijk en een verbetering. Alleen jammer dat het verlengen beslist wordt op golden goal en men in zo'n grote stadions speelt met tenue's van echte teams. Het had wel iets dat witte tegen zwarte team ergens in een klein boerenstadion, paste beter bij invalwedstrijden imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Heb FIFA zelf niet gehaald maar nu een paar avonden met een vriend gespeeld. COOP Rivals. Hij speelt met onderstaande mannen. Die Forlan is echt genieten voor de goal. :< Ingame 4-2-2-2 met Forlan en Correa spits. 

1021256225_2022-10-1808_58_53-FIFA23SquadBuilder_FUTBIN.png.fbb388f59dabc7370b01af3df3dcb405.png

Flink teampje wel. Forlan is wel een beest ja, heb m ook eventjes geprobeerd. Zelf wat geluk gehad op mijn RTG door oa Haaland te packen (beter dan alle spelers op mijn main die ik gepackt heb haha. :D) Daardoor onderstaand team kunnen bouwen:

image.thumb.png.0d0c18846d31932da702300fa74fd9e3.png

Die Dzeko is echt te leuk met die 5* WF. Speel verder in een 4321 met één opkomende back en dan de andere kant de vleugelspeler die terugzakt. Hierdoor kom je verdedigend in een 442 te spelen en aanvallend heb je een extra mogelijkheid. Speelt echt heerlijk. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

@ReneLeBlanc Lekker team hoor. Weer volle bak aan het traden? Die Tomori is ook echt een beest. Komt niemand langs.

Vind het op zich wel oké spelen, alleen de passing gaat soms echt voor geen meter. En pluspunten voor die nieuwe chemistry.

Niet eens echt bewust, maar zit op mijn main denk als ik alles zou verkopen aan de 2 mil? Of bijna 2 mil. ;c Gaat wel weer lekker dus daar. Op dit account met team Dzeko koop ik gewoon de spelers die ik wil proberen. Als ik tijd heb in het weekend zet ik beide accounts op 11 wins en dat is meestal wel binnen 2/3 uur gefixt. Scheelt ook een hoop zweet haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-10-2022 om 09:00 zei Thierryvane:

Heb FIFA zelf niet gehaald maar nu een paar avonden met een vriend gespeeld. COOP Rivals. Hij speelt met onderstaande mannen. Die Forlan is echt genieten voor de goal.  Ingame 4-2-2-2 met Forlan en Correa spits. 

1021256225_2022-10-1808_58_53-FIFA23SquadBuilder_FUTBIN.png.fbb388f59dabc7370b01af3df3dcb405.png

Nog nooit meegemaakt dit. :cab: Hij appt me gisteren dat al zijn coins (van 199k naar 12K), tradeable spelers en icon-SBC Cech weg zijn. Er heeft dus iemand op zijn account alles gelist en vervolgens zijn eigen shit gekocht om zo coins over te zetten (denken we???). Iemand al eerder meegemaakt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Thierryvane:

Nog nooit meegemaakt dit. :cab: Hij appt me gisteren dat al zijn coins (van 199k naar 12K), tradeable spelers en icon-SBC Cech weg zijn. Er heeft dus iemand op zijn account alles gelist en vervolgens zijn eigen shit gekocht om zo coins over te zetten (denken we???). Iemand al eerder meegemaakt? 

Poh, dit hoor je wel steeds vaker gebeuren.... Op internet genoeg voorbeelden van, enige wat dan nog rest is contact opnemen met EA en hopen voor the best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben denk 10 dagen geleden ook begonnen, speel ieder jaar alleen maar met first owners. Tot noch toe matig elftal met wel totw Cancelo die ik deze week packte. Ben vooral bezig met behalen van doelstellingen enzo. Zit nu divisie 7 met rivals tot nu toe 15 potten rivals gespeeld, 14 gewonnen 1 gelijk. Neem aan dat het nu wel wat moeilijker gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen FUT of Fifa 23 maar Fifa 22...

Laatst met 22 met normale seasons promotie naar divisie 4 volgens mij afgedwongen met Inter. Laatste wedstrijd van het seizoen tegen Bayern Munchen. Na 11 minuten al 0-3 achter, na rust 1-4 en 3-5 achter win ik met 6-5. Lautaro Martinez met 4 goals en 2 assists bij elke goal betroken echt heerlijk. Voor mij met Fifa online en seasons mijn beste , comeback pot ooit ig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is Project TOTY weer begonnen. Elk jaar begin ik rond eind oktober met het sparen van packs voor TOTY. Inmiddels op 54 packs. 1,9 miljoen coins op het bankje met een volledig first owner team. Met dit team zal ik het, op enkele versterkingen vanuit objectives of SBC's na, moeten doen tot TOTY. De 1,9 miljoen zal nodig zijn om upgrade SBC's te doen die in de tussentijd uitkomen. Vorig jaar uiteindelijk 1.900 packs gespaard toen volledig TOTY in packs zat. Heeft me vorig jaar 11 TOTY's opgeleverd waaronder 2x Messi. Al die packs leverden me toen in totaal zon 9,5 miljoen coins op. Doel is om dit jaar minimaal 2.000 packs gespaard te hebben als volledig team van TOTY in packs zit. Hoop alleen wel dat ze snel League SBC's uit gaan brengen.

Kost aardig wat geduld maar uiteindelijk is het elk jaar weer waard :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Handzeep:

Hier is Project TOTY weer begonnen. Elk jaar begin ik rond eind oktober met het sparen van packs voor TOTY. Inmiddels op 54 packs. 1,9 miljoen coins op het bankje met een volledig first owner team. Met dit team zal ik het, op enkele versterkingen vanuit objectives of SBC's na, moeten doen tot TOTY. De 1,9 miljoen zal nodig zijn om upgrade SBC's te doen die in de tussentijd uitkomen. Vorig jaar uiteindelijk 1.900 packs gespaard toen volledig TOTY in packs zat. Heeft me vorig jaar 11 TOTY's opgeleverd waaronder 2x Messi. Al die packs leverden me toen in totaal zon 9,5 miljoen coins op. Doel is om dit jaar minimaal 2.000 packs gespaard te hebben als volledig team van TOTY in packs zit. Hoop alleen wel dat ze snel League SBC's uit gaan brengen.

Kost aardig wat geduld maar uiteindelijk is het elk jaar weer waard :<

Ziek zeg, dacht dat ik eens met 250 packs op veel zat :cab:

Iemand gisteren de Hero pack gedaan? Hier Capdevila, kon veel slechter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

Ziek zeg, dacht dat ik eens met 250 packs op veel zat :cab:

Iemand gisteren de Hero pack gedaan? Hier Capdevila, kon veel slechter. 

Ik heb hem vanochtend gedaan, kreeg natuurlijk Ricken. Met die 75+ pick net wel Dembele gekregen. Dus prima.

Wat zijn jullie teams op dit moment? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites