Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 'Je hebt geen Bony' zegt Co. Die heeft Peter Bosz ook niet gehad in de competitie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 [twitter]561972926850027520[/twitter] huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Vitesse heeft na PSV de beste selectie van Nederland - Pierre van Hooijdonk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Kali wilde iets aan de kaak stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Heerlijke ava :-D Ach weer weinig kritiek van Jack aan de heren :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 februari 2015 Share Geplaatst 1 februari 2015 Wat een ongelooflijk gezapig programma is dit ook, nu weet ik weer waarom ik nooit kijk. Gaap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Gezapig. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Die Co lulde zich bijna even compleet vast he, in dat Utrecht gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Die Co lulde zich bijna even compleet vast he, in dat Utrecht gebeuren. Hij werd pas zaterdag op de hoogte gesteld van het incident met Kali, terwijl hij ook gewoon op internet kan kijken of een krant kan lezen. Daarnaast kreeg ik ook niet het idee dat hij gehoord was bij het aantrekken van Haller. Wat doe je dan bij FC Utrecht vraag ik mij af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hij werd pas zaterdag op de hoogte gesteld van het incident met Kali, terwijl hij ook gewoon op internet kan kijken of een krant kan lezen. Daarnaast kreeg ik ook niet het idee dat hij gehoord was bij het aantrekken van Haller. Wat doe je dan bij FC Utrecht vraag ik mij af. Utrecht boeit hem gewoon geen reet, dat is wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Goh, Kali :r Wat een interview man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Bedankt voor de bijdrage Valentijn. Ook jammer dat ie nooit wordt aangesproken over de flaters van de Telegraaf als ie aan tafel zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Goh inderdaad ja, die man denkt het voetbal uit te hebben gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ze weten niet eens wie er rechtsback staat bij Vitesse :r Wallace speelde gisteren niet eens mee.. Ze denken dat Diks van Chelsea is ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ik vind het maar een pedante man. En [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; inderdaad :r schrijnend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ze weten niet eens wie er rechtsback staat bij Vitesse :r Wallace speelde gisteren niet eens mee.. Ze denken dat Diks van Chelsea is ;e Neuh de rest begreep niet dat Gijp het over Diks had, even later wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Tapia in de spits bij het elftal van de week #manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Guardado bovenaan in het algemeen klassement. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 En nu vd Heijden niet creatief noemen, vd Heijden lost juist alles creatief op :cab: Neuh de rest begreep niet dat Gijp het over Diks had, even later wel. Maar die vond dat hij er niks van kon. Dan heeft Gijp duidelijk niet gekeken, want Diks is met z'n 18 jaar op dit moment het meest constant in de verdediging :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Tenenkrommend programma dit eigenlijk. Maar weer snel afgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Deze mensen zouden dan 'verstand' van voetbal hebben ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Trieste is dat Johan wekelijks denkt dat hij één of andere voetbalgod is. 'Van der Heijden speelde matig deze week.' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curovic Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Heb voor het eerst sinds maanden weer gekeken. Maar zelfs Arno Vermeulen zou een verademing zijn qua voetbalverstand..en dat zegt vrij veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Johan wist niet dat Hoedt naar Lazio gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten