Sophomore Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Iemand download linkie aflevering gisteren? ( [MENTION=10220]Teklehaymanot[/MENTION]; ?) Edit: heb al, sigaarsnor blogspot :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 sigaarsnor.blogspot.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Komen ook elke keer op youtube btw voor als de RTL site eens lastig doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2015 Share Geplaatst 24 januari 2015 Bedankt boys (y) Door download ben ik niet afhankelijk van de instabiele wifi in de train -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 25 januari 2015 Share Geplaatst 25 januari 2015 Wat zit van Marwijk de hele tijd Feyenoord te verheerlijken. Bij alles wat ze over Ajax zeggen weet hij iets beters over Feyenoord te vertellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Normaal is het andersom in dat programma, dus snap dat het even wennen is.. Niet dat ik heb gekeken overigens, vreselijk programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Normaal is het andersom in dat programma, dus snap dat het even wennen is.. Niet dat ik heb gekeken overigens, vreselijk programma. Ik heb (op zijn zachts gezegd) ook niet echt sympathie voor Ajax dus dat is ook de reden dat ik dat programma meestal ook niet kijk. Nu uit verveling een keer wel gedaan maar Bert legde het er wel erg dik bovenop. Goed dat hij benadrukte dat Feyenoord beter was maar op een gegeven moment ging hij te ver. Ging het allang ergens anders over en nog kwam hij elke keer terug over Feyenoord en hoe goed ze zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Ik heb (op zijn zachts gezegd) ook niet echt sympathie voor Ajax dus dat is ook de reden dat ik dat programma meestal ook niet kijk. Nu uit verveling een keer wel gedaan maar Bert legde het er wel erg dik bovenop. Goed dat hij benadrukte dat Feyenoord beter was maar op een gegeven moment ging hij te ver. Ging het allang ergens anders over en nog kwam hij elke keer terug over Feyenoord en hoe goed ze zijn.. Ik vond het als Feyenoorder wel een keer leuk. Normaal gaan ze juist benadrukken hoe slecht Ajax was, dat vind ik altijd zo denigrerend naar de tegenstander. Die Willem Vissers heeft het ook niet zo op Kazim volgens mij, die chagrijnige kop wanneer hij over hem aan het praten was. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Vond die Vissers op bepaalde punten wel gelijk hebben. Maar Jack :r Dat is echt zo'n vak410 figuur na een wedstrijd van Ajax ''we mote gwn godverdommu aankoopen doen man'' die praat pas bullshit elke week weer. En tja snap de naam Studio Ajax allang niet meer, wordt elke week zo hard weer gezeikt op Ajax he en dat al 2 seizoenen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Even teruggekeken. Kieft blijft een koning haha :-D 'cruciale wedstrijd' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Uth is de beste speler in Nederland - Johan Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Spits toch Kazim speelt voor het eerst voor een hoop toeschouwers :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Ben het zowaar eens met Derksen, Nijhuis floot naar mijn mening ook een prima wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Spits zei die idd, ben ik het mee eens. En Bruins idd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Nee hoor, floot niet voor overtreding Van Rhijn op Boetius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Krabby is een objectieve journalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 (bewerkt) Sowieso dat Wilfred gaat proberen om Jopie aan te pakken :D Huhu 4 van Feyenoord :r Geeft Krabby nog steeds die cijfers dan sinds die breuk? 26 januari 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Krabby is een objectieve journalist. Aan Krabbendam z'n cijfers is eens te meer te zien dat Feyenoord de enige ploeg in de top van de Eredivisie is die fatsoenlijk voetbal speelt. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Uth is toch zeker niet beter dan een Luuk de Jong of een Castaignos, en ik denk dat zelfs spelers als Milik, Sigthorsson en Johansson beter zijn dan hij. Uth doet het aardig, maar is zeker niet de beste spits van de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Zeer bruikbare spits met een echte neus voor de goal. Die gaat Heerenveen niet lang vast weten te houden. Aantal Bundesliga clubs willen 'm deze zomer overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Ik had toch verwacht dat Joopie de wijken in zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Geweldig zeg die groep vrienden van dat stukje voor de reclame. "we hebben als hobby om naar gekke wedstrijden te gaan". Wat lijkt me dat geniaal zeg, met 15 gasten naar de bekerfinale van Vaticaanstad gaan of een interland van Liechtenstein bijwonen :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Lijkt me eigenlijk geen reet aan, ga ik liever gewoon naar een leuke stad voor een weekendje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 'Mijn neus loopt nog erger dan die van Wim Kieft' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Wat een programma blijft dit toch :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten