Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Normaal is het andersom in dat programma, dus snap dat het even wennen is..

Niet dat ik heb gekeken overigens, vreselijk programma.

Ik heb (op zijn zachts gezegd) ook niet echt sympathie voor Ajax dus dat is ook de reden dat ik dat programma meestal ook niet kijk. Nu uit verveling een keer wel gedaan maar Bert legde het er wel erg dik bovenop. Goed dat hij benadrukte dat Feyenoord beter was maar op een gegeven moment ging hij te ver. Ging het allang ergens anders over en nog kwam hij elke keer terug over Feyenoord en hoe goed ze zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb (op zijn zachts gezegd) ook niet echt sympathie voor Ajax dus dat is ook de reden dat ik dat programma meestal ook niet kijk. Nu uit verveling een keer wel gedaan maar Bert legde het er wel erg dik bovenop. Goed dat hij benadrukte dat Feyenoord beter was maar op een gegeven moment ging hij te ver. Ging het allang ergens anders over en nog kwam hij elke keer terug over Feyenoord en hoe goed ze zijn..

Ik vond het als Feyenoorder wel een keer leuk. Normaal gaan ze juist benadrukken hoe slecht Ajax was, dat vind ik altijd zo denigrerend naar de tegenstander. Die Willem Vissers heeft het ook niet zo op Kazim volgens mij, die chagrijnige kop wanneer hij over hem aan het praten was. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond die Vissers op bepaalde punten wel gelijk hebben. Maar Jack :r Dat is echt zo'n vak410 figuur na een wedstrijd van Ajax ''we mote gwn godverdommu aankoopen doen man'' die praat pas bullshit elke week weer. En tja snap de naam Studio Ajax allang niet meer, wordt elke week zo hard weer gezeikt op Ajax he en dat al 2 seizoenen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites