Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wordt een beetje moe van dat negatieve gedoe over Feyenoord. Na een Europese uitwedstrijd een lastige uitwedstrijd bij Cambuur om half 1 (waar elke ploeg het lastig heeft) staan ze er gewoon. Spel was niet optimaal maar dan hebben ze het de hele tijd over passie en dat zag ik wel bij Feyenoord, maar dan benoemen ze het niet. Gewoon hartstikke knap om daar te winnen. Vierde wedstrijd op rij.

Ik zal wel overdrijven (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies. Ik heb vanavond alleen het laatste stukje mee gekregen, maar vind het erg jammer dat Gijp een show aan het opvoeren is, daar waar hij in het begin er af en toe een grapje door gooide of een leuke verhaal, naast zijn ijzersterke analyses. Die analyses zie ik heel weinig terug en als ze er zijn, vind ik ze tegenvallen met vroeger. Fouten over spelers, uitslagen en wat al niet. Dan vraag ik mij af wat hij in hemelsnaam doet, als hij dan zogezegd de hele dag voetbal zit te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het vooral fijn dat ze dit seizoen weer beelden hebben, denk dat het daardoor ook weer wat meer over voetbal gaat. Afgewisseld met anekdotes als die van Johan over z'n achterneef is het gewoon weer echt als vanouds.

Oh en ik vind het altijd mooi als Thijs Slegers er is, hij wordt altijd wel voor lul gezet door Rene en/of Johan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Simon Zwartkruis daar moet je het mee doen hoor als Ajax fan :cab: Meneer is op z'n pik getrapt door flauwe grapjes van Rene en komt amper meer in VI, op Twitter is die ook amper aanwezig :cab: Zie dan veel liever zo'n Krabbedam of Slegers bij Ajax die ''echt'' aanwezig zijn.

Thijs kan er iig tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Simon Zwartkruis daar moet je het mee doen hoor als Ajax fan :cab: Meneer is op z'n pik getrapt door flauwe grapjes van Rene en komt amper meer in VI, op Twitter is die ook amper aanwezig :cab: Zie dan veel liever zo'n Krabbedam of Slegers bij Ajax die ''echt'' aanwezig zijn.

Thijs kan er iig tegen.

Oh zo bedoel ik het niet hoor, Slegers prima gast. Op twitter altijd veel nieuws en reageren op mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja als Van der Gijp het op je heeft dan word je daar gewoon voor het oog van een miljoen mensen in de zeik genomen, terwijl die clubwatchers toch worden uitgenodigd om hun verhaal te doen lijkt me. Ik zou denk ik ook bedanken voor die eer.

Het is ook maar bij een paar personen zo, als Krabbendam z'n verhaaltje doet hoor je Van der Gijp niet en als Slegers aan het woord is gaat het erover of hij z'n beste jasje aan heeft gedaan. Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat Slegers dan altijd een beetje ongemakkelijk zit te grinniken, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een paar van die lui zoiets hebben van bekijk het maar met je mooie televisieprogramma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thijs en Gijp kennen elkaar een beetje, vooral ouwehoeren is mijn idee

Die beelden kunnen me gestolen worden [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Zijn fakking flisten van een halve seconde + je krijgt al die sport1 en foxsports reclame erbij. En geen grappen meer over toine en jansma of van halst bv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja als Van der Gijp het op je heeft dan word je daar gewoon voor het oog van een miljoen mensen in de zeik genomen, terwijl die clubwatchers toch worden uitgenodigd om hun verhaal te doen lijkt me. Ik zou denk ik ook bedanken voor die eer.

Het is ook maar bij een paar personen zo, als Krabbendam z'n verhaaltje doet hoor je Van der Gijp niet en als Slegers aan het woord is gaat het erover of hij z'n beste jasje aan heeft gedaan. Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat Slegers dan altijd een beetje ongemakkelijk zit te grinniken, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een paar van die lui zoiets hebben van bekijk het maar met je mooie televisieprogramma.

Tuurlijk begrijp ik dat ;c Maar Simon zit daar toch ook voor de Ajax fans, en oke als je niet op tv wilt gebruik dan meer Twitter/Facebook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand met een premium account op VI, die de artikelen wilt screenshoten en delen. Ben erg benieuwd naar die VI Insider!

Gaat over van Gaal in zijn AZ tijd. Schijnen een aantal voetballers de vriendin van een speler geneukt te hebben. Daardoor was de hele sfeer verziekt ==> slechte resultaten ==> van Gaal wil weg ==> andere spelers willen dat hij blijft ==> in de zomer zijn de rotte appels allemaal weggestuurd/verkocht ==> jaar daarna worden ze kampioen

bewerkt door Curly
Link naar opmerking
Deel via andere websites