Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei JanVertonghen:

Gewoon VTBL jongens. Wat zie je nou liever, vier/vijf zogenaamde kenners aan tafel, of een tafel met spelers in het tenue van hun club en een aantal echte kenners achter de laptops die de mensen aan tafel voorzien van nieuws/info?

Haha :D Die Simon Zijlemans ook echt met dat handje dat hij aan F. De Jong gaf. Dat vind ik echt zo grappig, hoe enorm trots hij daarop is. Nooit meer wassen die hand. Simon Zijlemans gaat de geschiedenis in als de man die de hand van F. De Jong schudde, vergeet Rabin en Arafat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sophomore:

Haha :D Die Simon Zijlemans ook echt met dat handje dat hij aan F. De Jong gaf. Dat vind ik echt zo grappig, hoe enorm trots hij daarop is. Nooit meer wassen die hand. Simon Zijlemans gaat de geschiedenis in als de man die de hand van F. De Jong schudde, vergeet Rabin en Arafat. 

Haha, niet gezien helaas. Eerste aflevering een paar minuten gekeken, maar wist toen al voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sophomore:

Derksen gehoord ovee Erdogan :r @cimbomcu Kwam een vrouwelijke scheids voorbij zonder hoofddoek en Derksen vond dat opvallend in 'het land van Erdogan'.  Maar hij is juist voor een strenge scheiding tussen geloof en staat?

Nou ik heb mij inderdaad geïrriteerd aan zo´n domme uitspraak. Dat laatste betwist ik btw. Erdogan wil graag strenge islamitische dingen terug hebben in Turkije. Ik irriteerde mij meer omdat  Derksen net doet of Turkije een soort Arabisch land is. Als er ergens zoveel tweespalt is tussen het huidige beleid en de bevolking is het in Turkije wel. Notabene op de dag dat bekend wordt gemaakt dat de AKP veel terrein heeft verloren onder andere in Ankara en Istanbul doet Derksen net of in Turkije iedereen met een hoofddoek loopt en het een streng religieus land is en waar iedereen achter Erdogan staat. Nou hoeveel Erdogan dat ook probeert, het mooie aan Turkije en zijn bevolking is, ze laten dat niet toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites