Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Goh ergeren jullie je echt zo als jullie het ergens niet mee eens zijn in VI? Of als er feitelijke onjuistheden worden verkocht? Zo gaat het toch al sinds die Joodse pot?

Feitelijk onjuistheden gebeurt al zo lang, kijk er niet meer van op dat ze er vaak naast zitten daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feitelijk onjuistheden gebeurt al zo lang, kijk er niet meer van op dat ze er vaak naast zitten daar.

Dat terwijl ik Derksen zo vaak in interviews heb horen zeggen dat "je feiten altijd dienen te kloppen, anders ben je niet serieus te nemen"...

Maarjah hij zei eerst ook altijd "met 65 zie je me nooit meer" :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst Gijp met de leeftijden van de verdedigers van Feyenoord. Dat was erg zeg, gewoon allemaal fout benoemen. "Karsdorp dat ventje is 17. Kongolo en van Beek 19, die moeten nog veel leren". :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst Gijp met de leeftijden van de verdedigers van Feyenoord. Dat was erg zeg, gewoon allemaal fout benoemen. "Karsdorp dat ventje is 17. Kongolo en van Beek 19, die moeten nog veel leren". :r

Merk je toch dat Thijs Slegers gemist wordt, die heeft de leeftijden altijd paraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij interesseert het dus echt geen reet of ze het goede getalletje bij een speler zeggen, feit is dat die drie jongens nog hartstikke jong zijn en ze nog veel moeten leren. Dat is ook het punt wat Gijp op dat moment probeert te maken, of hij een Karsdorp daarbij 17 of 19 noemt vind ik niet zo heel relevant eigenlijk.

Als je een beetje door het lachen, gieren, brullen heen prikt, worden er nog best regelmatig nuttige dingen over voetbal gezegd vind ik. Zeker Boskamp en Kraay vind ik inhoudelijk prima dingen te melden hebben, beter dan die grapjurken die zichzelf vreselijk serieus nemen op de zondagavond bij Studio Voetbal in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah Jack heeft de vrouwen niet gezien. Neem ze het beide niet kwalijk, niets zeggende wedstrijden natuurlijk.

Zegt die halve nou 'je zuster' tegen Arno? :cab:

Ghehe volgens mij wel

Jan Mulder: 'Bij FC Barcelona doen ze maar wat'

:-D

Hoe kun je dat zeggen over een ploeg die net de treble heeft gewonnen

Arno beweerde dat Fellaini een hattrick had gescoord, terwijl het slechts een brace was. Achjah, feitelijke onjuistheden moet je je maar niet meer aan ergeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je leeft er al het hele seizoen naar toe, die 100 tegendoelpunten :r

Echt een waardeloos onderdeel, mja zelfde als kantineheld, even reclame maken voor Amstel.

Al heb ik deze kantineheld niet live gezien toen, maar het fragment is wel echt hilarisch, 1 van de enige geweldige kantinehelden :D :D

[YOUTUBE]rWuuqQ-2uoU[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites