Vitesse88 Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Goh ergeren jullie je echt zo als jullie het ergens niet mee eens zijn in VI? Of als er feitelijke onjuistheden worden verkocht? Zo gaat het toch al sinds die Joodse pot? Feitelijk onjuistheden gebeurt al zo lang, kijk er niet meer van op dat ze er vaak naast zitten daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Feitelijk onjuistheden gebeurt al zo lang, kijk er niet meer van op dat ze er vaak naast zitten daar. Dat terwijl ik Derksen zo vaak in interviews heb horen zeggen dat "je feiten altijd dienen te kloppen, anders ben je niet serieus te nemen"... Maarjah hij zei eerst ook altijd "met 65 zie je me nooit meer" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Laatst Gijp met de leeftijden van de verdedigers van Feyenoord. Dat was erg zeg, gewoon allemaal fout benoemen. "Karsdorp dat ventje is 17. Kongolo en van Beek 19, die moeten nog veel leren". :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Laatst Gijp met de leeftijden van de verdedigers van Feyenoord. Dat was erg zeg, gewoon allemaal fout benoemen. "Karsdorp dat ventje is 17. Kongolo en van Beek 19, die moeten nog veel leren". :r Merk je toch dat Thijs Slegers gemist wordt, die heeft de leeftijden altijd paraat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Mij interesseert het dus echt geen reet of ze het goede getalletje bij een speler zeggen, feit is dat die drie jongens nog hartstikke jong zijn en ze nog veel moeten leren. Dat is ook het punt wat Gijp op dat moment probeert te maken, of hij een Karsdorp daarbij 17 of 19 noemt vind ik niet zo heel relevant eigenlijk. Als je een beetje door het lachen, gieren, brullen heen prikt, worden er nog best regelmatig nuttige dingen over voetbal gezegd vind ik. Zeker Boskamp en Kraay vind ik inhoudelijk prima dingen te melden hebben, beter dan die grapjurken die zichzelf vreselijk serieus nemen op de zondagavond bij Studio Voetbal in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Gadverdamme weer erg extreem hoor die Barcelona/Messi fetish bij de NPO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Je kan ook gewoon niet echt om Messi heen iha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Hahahah die Sjek :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kleinedrekst Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 die plukkie sjek kan beter stoppen met dat programma en die witte chinees meenemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Zegt die halve nou 'je zuster' tegen Arno? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Pierre die de wedstrijd van het Nederland elftal niet gezien heeft. Waarom ga je er dan zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Tjah Jack heeft de vrouwen niet gezien. Neem ze het beide niet kwalijk, niets zeggende wedstrijden natuurlijk. Zegt die halve nou 'je zuster' tegen Arno? :cab: Ghehe volgens mij wel Jan Mulder: 'Bij FC Barcelona doen ze maar wat' :-D Hoe kun je dat zeggen over een ploeg die net de treble heeft gewonnen Arno beweerde dat Fellaini een hattrick had gescoord, terwijl het slechts een brace was. Achjah, feitelijke onjuistheden moet je je maar niet meer aan ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ik vond Jan en Arno wel verstandige dingen zeggen, Arno is een eikel maar vaak wel goed op de hoogte. Jack :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Die handdruk van die man bij die vrouw uit Nijmegen :-D Schudt die vrouw ff door elkaar. 8 juni 2015 bewerkt door Denny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 Ja aparte man was dat zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Leuke aflevering vandaag, sowieso zijn ze altijd "klasse" als Boskampie er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Je leeft er al het hele seizoen naar toe, die 100 tegendoelpunten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Je leeft er al het hele seizoen naar toe, die 100 tegendoelpunten :r Echt een waardeloos onderdeel, mja zelfde als kantineheld, even reclame maken voor Amstel. Al heb ik deze kantineheld niet live gezien toen, maar het fragment is wel echt hilarisch, 1 van de enige geweldige kantinehelden :D :D [YOUTUBE]rWuuqQ-2uoU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Hahaha. Die man is ook een fenomeen in onze vriendengroep. Hansie Rommen :r. Ja das wel een hele goeie boek ja. Dus ehh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Broodje gezond ehh, met uuhh sla en ei euhh :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Arno beweerde dat Fellaini een hattrick had gescoord, terwijl het slechts een brace was. Achjah, feitelijke onjuistheden moet je je maar niet meer aan ergeren. Hehe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 p0Ur2bjfWQA Deze blijft ook mooi :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 p0Ur2bjfWQA Deze blijft ook mooi :-D Die heb ik gisteravond voor het eerst bekeken/beluisterd; 'toeval' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Huhu die kende ik nog niet, wat een hypocriete engerd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten