Jotew Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Mensen het eerste seizoen gezien? Een leuk kijkje achter de schermen bij een grote afgedwaalde club als Sunderland. Inmiddels staat seizoen 2 sinds vandaag online :)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Ben al bij aflevering drie. Die eerste wedstrijd is achteraf zo'n dikke karma he, hahahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 april 2020 Share Geplaatst 2 april 2020 Ik moet nog gaan kijken. Seizoen 1 wel gezien uiteraard, bijzonder hoe een club met zo'n achterban zo kan afzakken. Hopelijk weten ze het weer op te pakken en zijn de beelden en scenes net zo enerverend als in het eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 april 2020 Share Geplaatst 2 april 2020 Beide seizoenen gezien. De huidige eigenaren proberen er alles aan om Sunderland weer terug te keren naar het Championship. Maar wat gaven ze eerder veel geld uit. En die Maja is een hebberig kereltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Seizoen 1 gezien , bezig met seizoen 2. Passie van de supporters is mooi. Ook dat toeschouwersrecord is gaaf. Verder heb ik vrij weinig met de club zelf. Maar als je dan de verhalen hoort van die vrouw in de keuken. Dan besef je wel wat een degradatie kan betekenen voor een club. Vind die blonde troela maar niets in het bestuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Die scouting van die club moet ook drie keer niks zijn. Is echt zo moeilijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Topscouting. Asoro zat er ook. Blinkt bij Groningen ook al zo uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2020 Share Geplaatst 7 april 2020 Jammer dat het alweer voorbij is :( Waren twee leuke seizoenen, had gehoopt dat ze door waren gegaan. Eind jaren negentig is er ook een docu reeks over Sunderland gemaakt ('Premier Passions'). Best geïnteresseerd in, alleen kan geen goede kwaliteit vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Ik heb gisteren seizoen 2 afgekeken. Heftig om te zien hoe een mooie en grote club van weleer zo in verval kan raken. Dat je dan zelfs tegen clubs als Fleetwood etc blij moet zijn met een punt. Maja maakte wel echt het verschil, ze hadden beter die 3 miljoen voor Griggs kunnen benutten aan zijn salaris, had zo maar het verschil kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Op 8-4-2020 om 08:23 zei ElPrincipito: Ik heb gisteren seizoen 2 afgekeken. Heftig om te zien hoe een mooie en grote club van weleer zo in verval kan raken. Dat je dan zelfs tegen clubs als Fleetwood etc blij moet zijn met een punt. Maja maakte wel echt het verschil, ze hadden beter die 3 miljoen voor Griggs kunnen benutten aan zijn salaris, had zo maar het verschil kunnen zijn. Die agent van Maja wilde gewoon geld verdienen aan hem dat was zo duidelijk. Maja wilde zelf wel blijven in het begin. Dat zei hij ook, maar die agent heeft hem gek gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Dat zeikwijf dat uiteindelijk werd ontslagen was wel een mooie opsomming van de club Sunderland. Bizar ook dat ze in een uurtje tijd van 1,5 naar 3,0 gingen voor Will Grigg. Echt bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 23 minuten geleden zei Satyr: Dat zeikwijf dat uiteindelijk werd ontslagen was wel een mooie opsomming van de club Sunderland. Bizar ook dat ze in een uurtje tijd van 1,5 naar 3,0 gingen voor Will Grigg. Echt bizar. Dat is mij een beetje ontgaan. Ik zag haar de spullen in de auto zetten maar waarom? Waarom was ze irritant? Dat was dat Marketing-meisje toch? Die moeilijk deed over kaartjes tellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Zojuist zei ElPrincipito: Dat is mij een beetje ontgaan. Ik zag haar de spullen in de auto zetten maar waarom? Waarom was ze irritant? Dat was dat Marketing-meisje toch? Die moeilijk deed over kaartjes tellen? Ze zat constant te zeuren en te zuchten en met de ogen te rollen. Dat met die kaartjes ook ja, hij vraagt om een redelijk getal dat hij live in een vol stadion kan noemen en zij gaat een beetje moeilijk lopen doen over mogelijk 200 welles/nietes kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Helder! Was even bang dat er echt een escalatie was geweest die ik zou hebben gemist. ERUIT met dat mens! Wel erg sneu allemaal om te zien hoe die club richting de bodem van het Engelse voetbal zakt, dit is financieel ook niet vol te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 1 uur geleden zei Satyr: Dat zeikwijf dat uiteindelijk werd ontslagen was wel een mooie opsomming van de club Sunderland. Bizar ook dat ze in een uurtje tijd van 1,5 naar 3,0 gingen voor Will Grigg. Echt bizar. Dat heeft die voorzitter zelf betaald hoor. Dat zeiden ze ook dat het zijn eigen geld. En dat mens was terecht ontslagen. Ze stond al langer op de nominatie, want ze zeikte al langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 Wat een fantastische serie inderdaad. Je gunt direct elke club ter wereld een spelers als Luke O'Nien! Samen met de vrouw van de catering en die seizoenskaarthouder die taxichauffeur is de absolute helden van de serie wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Heb 'm ook helemaal uit inmiddels, natuurlijk meteen met ze gestart in FM Interessant om te zien hoe het er aan toe gaat bij een club tijdens een transferperiode (laatste uurtjes), maar ook het mentale stukje van Johnny Williams en zijn blessures. Tweede seizoen met de nieuwe eigenaar hoop je eigenlijk de hele tijd dat het beter zal gaan, vind de manier van leidinggeven van Charlie ook echt fantastisch. Daarnaast natuurlijk de supporters.. man man, wat hebben die wat moeten doorstaan met twee degradaties op rij maar toch blijft het gigantisch leven in die stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Nietszeggende club met geweldige docu. Om er mee te starten met FM nee zijn zoveel mooiere clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 De afgelopen dagen het eerste seizoen gekeken. Vond die eerste training - Simon Grayson - maar een beetje een slappeling zonder echte visie. Had het idee dat Chris Coleman eigenlijk wel beter een idee had wat hij wilde doen. Helaas voor hem zaten veel dingen echt wel flink tegen. Daarbij had ik vanaf het begin al een slecht gevoel bij die Martin Bain. Komt hij aan met een blocknote met wat aantekeningen. 'Dit zijn mijn aantekeningen over onderhandelingen met spelers'. Kom op zeg, dat moet toch veel profesioneler. Daarbij was de scouting ook behoorlijk kut als je ziet dat Zlatan op het lijstje staat. Totaal onrealistisch natuurlijk. Daarbij verschillende blessuregevoelige spelers binnengehaald, inclusief 3 keepers die constant rouleerden omdat ze allemaal niet goed genoeg waren. Pijnlijk. Zie veel mensen de fans roemen, maar valt ook wel weer mee he. Tuurlijk is er een mooie kern die altijd blijven komen, maar zag gedurende het seizoen het stadion toch ook steeds minder vol zitten. Evengoed wel een leuke uitdaging misschien voor FM19 Benieuwd of het mij wel zou lukken om de juiste selectie samen te stellen voor de League One. Seizoen 2 ga ik komend weekend aan beginnen Kijkt lekker weg in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Moet een vreemd gevoel zijn om aflevering 1 te kijken waarin iedereen het heeft over een terugkeer in de PL en dat het echt heel kut is allemaal; niet wetende wat er nog allemaal nog zou komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari Iedereen het nieuwe seizoen al aan het kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Nog niet. Ben nog bezig met Smeris. Als ik daar mee klaar ben ga ik meteen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 11 uur geleden zei Jotew: Iedereen het nieuwe seizoen al aan het kijken? Vanmiddag gekeken. Vind 3 afleveringen zeer karig en het voelde best afgeraffeld. En ergens zie ik bestuurlijk overeenkomsten met Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Jammer dat er maar drie afleveringen zijn. Wel weer genoten. IRL is trouwens de manager gisteren ontslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Ja, 3 managers na de serie die. Niet die in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten