MisterX Geplaatst 28 november 2019 Auteur Share Geplaatst 28 november 2019 Nathan Rutjes Anita Witzier Jaike Belfor Rob Dekay Claes Iversen Miljuschka Witzenhausen Johan Goossens Buddy Vedder Leonie ter Braak Tina de Bruin Dit is dus de hele lijst van deelnemers. Zoals altijd: Je doet mee om BN-er te worden... Ik blijf het jammer vinden dat ze vooral semi-bekendheden uitkiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ik denk niet dat ze die keuze hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Waarom vind je dat jammer? Vind het wel het programma passen dat je de persoonlijkheid nog een beetje moet leren kennen. Weet niet wat het beter zou maken als je een Jan Smit, Mark Rutte of Marco van Basten zou toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 november 2019 Auteur Share Geplaatst 29 november 2019 Doe het dan met gewoon echt onbekende Nederlanders. Dan heb ik nog een kans om mee te mogen doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 2 uur geleden zei MisterX: Doe het dan met gewoon echt onbekende Nederlanders. Dan heb ik nog een kans om mee te mogen doen Gewoon de Belgische WIDM kijken dan, oprecht een stuk leuker dan de Nederlandse versie. En eventueel verhuizen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2019 Auteur Share Geplaatst 11 december 2019 https://wieisdemol.avrotros.nl/prijsvraag-item/moltalk-the-kick-off-bijwonen/ Lees ik dit goed? Geen irritante Margriet meer bij moltalk?! Wat een verlossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Op 28-11-2019 om 12:49 zei MisterX: Nathan Rutjes Anita Witzier Jaike Belfor Rob Dekay Claes Iversen Miljuschka Witzenhausen Johan Goossens Buddy Vedder Leonie ter Braak Tina de Bruin Dit is dus de hele lijst van deelnemers. Zoals altijd: Je doet mee om BN-er te worden... Ik blijf het jammer vinden dat ze vooral semi-bekendheden uitkiezen. Wat een vreselijke verzameling mensen. Het laatste jaar dat ik oversloeg was met o.a. Chris Zegers en Margriet van der Linden, maar deze kan er ook zomaar bij gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 december 2019 Share Geplaatst 12 december 2019 Op 29-11-2019 om 12:31 zei Christian.: Gewoon de Belgische WIDM kijken dan, oprecht een stuk leuker dan de Nederlandse versie. En eventueel verhuizen Ik ben als Belg wellicht niet helemaal objectief maar ik kijk beide en vind de Vlaamse Mol stukken beter. Denk dat t er aan ligt omdat het daar onbekende mensen zijn, die er naar mijn mening daarom ook veel harder voor gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 18 uur geleden zei ivago: Ik ben als Belg wellicht niet helemaal objectief maar ik kijk beide en vind de Vlaamse Mol stukken beter. Denk dat t er aan ligt omdat het daar onbekende mensen zijn, die er naar mijn mening daarom ook veel harder voor gaan. Ja eens hoor, daar speelt het geld ook echt nog wel wat meer een rol en zijn mensen ook sneller geneigd om daarvoor te kiezen. In de Nederlandse versie is de pot vooral een bijzaak geworden. In België ligt het te winnen bedrag ook aanzienlijk hoger. Moet zeggen dat ik de eerste seizoenen van de Nederlandse versie wel echt goud vond. Toen was het ook nog met onbekende Nederlanders. Met name seizoen 2 (Schotland) en seizoen 3 (Portugal) zijn echt heerlijk om nog eens terug te kijken. Sinds Yvon Jaspers en Milouska Meulens is het programma wel erg snel bergafwaarts gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 Op 12-12-2019 om 17:27 zei ivago: Ik ben als Belg wellicht niet helemaal objectief maar ik kijk beide en vind de Vlaamse Mol stukken beter. Denk dat t er aan ligt omdat het daar onbekende mensen zijn, die er naar mijn mening daarom ook veel harder voor gaan. Volledig mee eens, ligt deels aan het bekende vs niet bekende, maar voor mij zit 't 'm vooral in het programma opzet. Dat zit in België zo veel beter in elkaar. Uitleg van de opdrachten, puurheid van de conversaties en voornamelijk gewoon wat meer spanning en sensatie. Nederlandse WIDM is zeg maar leuk met een kopje thee en een Verkade biscuitje erbij, bij de Belgische koop je bier, chips en pizza is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 5 uur geleden zei Keko: Nederlandse WIDM is zeg maar leuk met een kopje thee en een Verkade biscuitje erbij, bij de Belgische koop je bier, chips en pizza is. Hahaha perfect uitgedrukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2019 Auteur Share Geplaatst 13 december 2019 Ik heb de Belgische WIDM nooit bekeken. Ik dacht altijd dat het nogal amateuristisch over kwam hoe alles is opgezet? Als ik hier de reactie van anderen lees, dan lijk ik dat toch fout te hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 21 uur geleden zei MisterX: Ik heb de Belgische WIDM nooit bekeken. Ik dacht altijd dat het nogal amateuristisch over kwam hoe alles is opgezet? Als ik hier de reactie van anderen lees, dan lijk ik dat toch fout te hebben... Misschien is het dan handig om eerst eens te kijken voor je een mening vormt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2019 Auteur Share Geplaatst 14 december 2019 2 uur geleden zei PJHoutman: Misschien is het dan handig om eerst eens te kijken voor je een mening vormt. Als iedereen ergens negatief over is, nodigt dat niet uit om er tijd in te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 januari 2020 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2020 Ik bedenk me net dat ik de meeste afleveringen niet live kan zien. Ik verwacht dat ik minstens de helft van de keren moet kijken via uitzending gemist. Ik hoop vooral dat ik de ontknoping wel kan zien. Al is dat eigenlijk altijd een tegenvallende aflevering. Ik zie veel liever dat de mol snel bekend wordt gemaakt en dat er veel meer aandacht is voor de acties en tips naar de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 januari 2020 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2020 Kan een staflid wekelijks een nieuwe poll toe voegen aan dit topic en een screentje van de eindstand van iedere toe voegen aan de beginpost? Ik kan me van andere jaren herinneren dat dit alleen mogelijk is voor stafleden. Ik zie zelf ook nergens de knop om dit zelf te kunnen Ik vertrouw Tina niet echt. Groot onderbuikgevoel. Meer is het niet. Ik vind alleen wel dat ze nu ante veel genoemd wordt als verdachte o.a door de afvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Poll staat erin. Mijn pijlen gaan voorlopig op Johan en Leonie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Wauw wat een fantastische aflevering meteen. Dat begin op het enorme plein vond ik erg vet. Nathan en Miljushka mijn favorieten, gevolgd door Leonie. Van mij mogen Johan, Claes en Jaike er z.s.m. uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Ik vind eigenlijk iedereen vrij kut, maar die Buddy spant wel de kroon. Irritant mormel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) Wederom een prima afvaller naar mijn mening. Ook weer een mooie aflevering. Goed seizoen tot nu toe 20 januari 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Mensenrechten , vast niet met de roeiboot gegaan . Kan echt niet meer nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Zou je zo vriendelijk willen zijn om je punten en komma's gewoon te plaatsen waar ze horen @komodo25. Zonder spaties dus ook graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Neuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 Voor de 5 man, waarvan er 2 op Tina stemden, heb ik de poll aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 januari 2020 Share Geplaatst 21 januari 2020 12 uur geleden zei 007mark: Wederom een prima afvaller naar mijn mening. Ook weer een mooie aflevering. Goed seizoen tot nu toe Vond het stuk met Nathan en Rob in die taxi echt geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten