Fantasy Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2014 Anzhi, eens kijken of we kaarten kunnen regelen voor deze match (d) Mooi potje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Heel mooi ja, tegen de nummer laatst van Rusland (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Tis te hopen dat ze doorgaan. Maakt die Europa League nog aantrekkelijk. Moet opzich wel lukken, sta je gewoon in de kwartfinale. Wie weet dan he. Met beetje geluk kun je zo nog eens doorstoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Zal niet de eerste keer zijn dat ze het flikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Ik houd mijn hart vast: AZ wacht verschrikking in Rusland Een heel slecht veld, dramatisch vervoer ter plaatse en geen enkele medewerking van de komende tegenstander, Anzhi Makhachkala. Hans Visser, een voormalig voetballer van AZ, is tegenwoordig assistent bij Racing Genk en schildert alvast wat de Alkmaarse club te wachten staat bij zijn bezoek op 20 maart aan Rusland. Visser maakte het zelf mee bij het uitduel van de Belgen, dat ook in het stadion van Saturn Ramenskoye plaatsvond. „Het was verschrikkelijk”, zegt Visser. „Wij hadden een hotel in de buurt van het Rode Plein, omdat er rondom het stadion niets fatsoenlijks te boeken valt. Onze training voorafgaande de wedstrijd werd gecanceld, omdat het veld te slecht was. Toen zijn we maar naar een kunstgrasveld uitgeweken. Op de wedstrijddag zaten we twee uur en een kwartier in de bus. Het veld was vreselijk slecht. Ze hadden het voor de versiering nog met groene kalk bewerkt, maar het was binnen de kortste keren omgeploegd.” “Omdat ze drie maanden niet hadden gespeeld, hadden we scouts naar Turkije en Spanje gestuurd, maar die mochten hun trainingskamp niet in. Hebben ze van achter een hek proberen te kijken. Ze werden buitengehouden, wij werden aan alle kanten tegengewerkt. AZ moet zeker doorkomen, want dat is kwalitatief véél beter.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Aardig resultaat vanavond. Ze kwamen een aantal keer erg goed weg. Ben blij dat ze de nul hebben weten te houden want dan kunnen we daar ook lekker achterover leunen. Ben wel benieuwd hoe die russen spelen als ze zelf wat meer druk naar voren moeten zetten. Ben wel een beetje klaar met die gasten van VI trouwens. Zo negatief over AZ altijd, niet normaal meer gewoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Was wel bibberen op sommige momenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Hoop dat AZ doorgaat maar heb er geen goed gevoel bij.. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Come on AZ. Zal wel moeilijk worden maar AZ steelt wel vaker een puntje in Europese (uit)wedstrijden. Wel onbegrijpelijk dat Ortiz ernaast staat, had dan Elm eruit gehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Nou dat Anzhi had wel met 0-3 opgerold mogen worden. Die Berghuis heeft toch een portie kansen verprutst.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Inderdaad jammer van de kansen maar wat een topprestatie! Hoop op een mooie kwartfinale, heb wel weer zin in een Europees tripje. Doe maar Engeland of Spanje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Tegen welke Engelse club zou je wel willen loten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Had gehoopt dat Tottenham zich zou herstellen. Helaas ziet dat er nu niet zo best meer uit met de 2-2 tussenstand.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Maak daar maar eindstand van ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 20 maart 2014 Share Geplaatst 20 maart 2014 Ik hoop niet op Juventus. Niet leuk om in 1 seizoen 2x naar Turijn te moeten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Hopen op Valencia, sowieso een kijkje nemen dan.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik hoop niet op Juventus. Niet leuk om in 1 seizoen 2x naar Turijn te moeten :-D Hoezo 2x? EDIT: Ohja de finale is in Turijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Super nice van AZ! Hup hup! :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley.B Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik vind az een goed draaiend team dit seizoen, het is dat er totaal geen speler bij is die een echte leider is. Ze hebben wat ik vind redelijk wat kwaliteit in de ploeg maar er mist dus een leidende speler die het verschil kan maken. Gudelj steekt er wel met vlag en wimpel boven uit heb ik door en het is ook een prima speler voor een ploeg als az ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ga donderdag naar AZ-Benfica. Iemand nog tips waar je relax iets kunt drinken en eten? Parkeren bij het stadion is neem ik aan geen moeite of kan ik beter ergens in de omgeving mijn auto neerzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 AZ Ga donderdag naar AZ-Benfica. Iemand nog tips waar je relax iets kunt drinken en eten? Parkeren bij het stadion is neem ik aan geen moeite of kan ik beter ergens in de omgeving mijn auto neerzetten? Lekker naar het Waagplein gaan, daar is genoeg te eten en vooral te drinken ? Parkeren kun je vlakbij het stadion en kost 5 euro. Wegkomen na de wedstrijd is erg lastig en duurt vrij lang. Beter kun je parkeren op het bedrijventerrein "Boekelermeer" wat gratis is en je zo weg bent. Sommige stukken heb je een pasje nodig, bij de meeste autobedrijven niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2014 Ga donderdag naar AZ-Benfica. Iemand nog tips waar je relax iets kunt drinken en eten? Parkeren bij het stadion is neem ik aan geen moeite of kan ik beter ergens in de omgeving mijn auto neerzetten? Lekker naar het Waagplein gaan, daar is genoeg te eten en vooral te drinken Parkeren kun je vlakbij het stadion en kost 5 euro. Wegkomen na de wedstrijd is erg lastig en duurt vrij lang. Beter kun je parkeren op het bedrijventerrein "Boekelermeer" wat gratis is en je zo weg bent. Sommige stukken heb je een pasje nodig, bij de meeste autobedrijven niet. Gewoon in die wijk achter dat tankstations bij die flats. Lekker vage omschrijving, maar geen idee hoe dat daar heet haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 AZ Gewoon in die wijk achter dat tankstations bij die flats. Lekker vage omschrijving, maar geen idee hoe dat daar heet haha. Overdie. Kan ook, is iets verder lopen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Bedankt. Bij boekelermeer parkeer dan op parkeerplaatsen van bedrijven zelf? Wij gaan einde van de middag al. Lijkt me niet dat het gewaardeerd wordt als ik de auto tijdens kantooruren daar neerzet. Wel lekker dicht bij de A9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten