Chiemel Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Kak, geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Weer wat punten en nog altijd eerste. Dat gaat de goede kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Grote klasse Tonny, mij 10 punten geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Bedankt voor de 3 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Geen punten, maar ik doe nog altijd mee. Er zit wel ontzettend veel variatie in per ronde. Maakt het wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Geen punten, maar verwachtte die ook niet. Het blijft een zeer afwisselende puntentoekenning, wat het erg onvoorspelbaar maakt allemaal. Super is dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Yeah! Very much mercis! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Wat doe ik toch verkeerd bij mijn nummerkeuze's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 5 uur geleden zei TeamWesil: Wat doe ik toch verkeerd bij mijn nummerkeuze's? Voor mij was het een saai en voorspelbaar nummer dat me niet bijbleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2019 (bewerkt) Stemronde 9/19: Ierland Inzending: Viva La Vida Punten van Ierland: Klik hier om de Ierse punten te zien!: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/9/9/e1ntqwmjix Spoiler @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago 11 januari 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Die Palestijnen beginnen een goed gat te slaan zeg.Bedankt Ierland voor de punten. Had stiekem ook al wel een mooie hoeveelheid verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Bedankt voor de punten Ierland. Ik hoop dat het vanaf nu de goede kant kan uitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 (bewerkt) Top 3! Bedankt! Dit zou wel eens mijn beste editie ooit kunnen worden. 9 januari 2019 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Thanks voor de 3 punten. Zie dat je ook een keer Dean Lewis hebt ingestuurd @Viva La Vida Toch alweer 5 edities geleden, was dat voor of na zijn grote hit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Duidelijk een nummer gekozen dat niet in de smaak valt Wat een drama deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Geinig om het verschil te zien tussen de landen die al zijn geweest met het geven van punten en nog niet, ben benieuwd of dat nog enigszins wordt rechtgetrokken in de komende rondes. Ook goed om te zien dat deze inzending aardig in de smaak lijkt te vallen, ga voor een stek in het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 1 uur geleden zei 007mark: Thanks voor de 3 punten. Zie dat je ook een keer Dean Lewis hebt ingestuurd @Viva La Vida Toch alweer 5 edities geleden, was dat voor of na zijn grote hit? Graag gedaan! ? Dit was voordat Be Alright een grote hit werd. Ik zie overigens ook dat ik 3x achter elkaar een artiest met de achternaam Lewis heb gekozen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 (bewerkt) Twee puntjes, ja. Ik krijg wel de puntjes maar veel schiet ik er niet echt mee op. Desondanks toch bedankt. Ik heb al vier keer punten gekregen (en één keer gestemd), en na negen stemrondes sta ik op twee na laatste met 11 punten. Ik ben blijkbaar best of the rest voor de meesten. Volgende editie toch maar van genre veranderen, dacht dat dit een goede compromis was, maar met dit soort nummers zal ik het nooit goed doen, dat is duidelijk. 9 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 januari 2019 Share Geplaatst 9 januari 2019 Volle pond, dank u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Ik wil trouwens de pret niet bederven, maar ik zie nu dat dit helemaal niet mijn stemming is geweest. Dit zijn de punten die Denemarken gegeven heeft... ? Ik vrees dat er dus iets fout is gegaan bij de opmaak van het scorebord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Helaas weer geen puntjes, dit wordt 'm niet hoor.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Ik begon sterk, maar nota bene na mijn eigen stemronde gaat het slecht. Had ik maar Zweden, Zwitserland of Zimbabwe als land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Viva La Vida: Ik wil trouwens de pret niet bederven, maar ik zie nu dat dit helemaal niet mijn stemming is geweest. Dit zijn de punten die Denemarken gegeven heeft... ? Ik vrees dat er dus iets fout is gegaan bij de opmaak van het scorebord... Verdomme, je hebt uiteraard gelijk. Ik zie dat jij en Chiemel de stemrondes vrij snel achter elkaar stuurden dus daar is wat fout gegaan. Gelukkig bewaren we alles per spelronde zodat dit soort dingen makkelijk te fiksen zijn. Dus, voor iedereen: stemronde 9 waren de stemmen van (nogmaals) Denemarken i.p.v. Ierland. De stemronde is nu aangepast. Excuses voor degenen die punten verliezen en van harte vice versa. Sorry voor deze genante fout! @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago 10 januari 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Dit zijn geen grappen. Verlies drie plekken en tien punten hiermee. Hoog tijd om Jon Ola Sand hier eens over te bellen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Dit keer maar 2 punten i.p.v. 3. Blijft middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten