Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #22

Chimpa

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

Stemronde 9/19: Ierland
Inzending: Viva La Vida

image.png.a1a5e5ce4b50f29a9e963655c7e971a2.png 

Wk19GrT9.png

Punten van Ierland: Klik hier om de Ierse punten te zien!: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/9/9/e1ntqwmjix

Spoiler

3RMtFJR2.png

@bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geinig om het verschil te zien tussen de landen die al zijn geweest met het geven van punten en nog niet, ben benieuwd of dat nog enigszins wordt rechtgetrokken in de komende rondes. Ook goed om te zien dat deze inzending aardig in de smaak lijkt te vallen, ga voor een stek in het linkerrijtje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Thanks voor de 3 punten. Zie dat je ook een keer Dean Lewis hebt ingestuurd @Viva La Vida Toch alweer 5 edities geleden, was dat voor of na zijn grote hit?

Graag gedaan! ? Dit was voordat Be Alright een grote hit werd.

Ik zie overigens ook dat ik 3x achter elkaar een artiest met de achternaam Lewis heb gekozen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee puntjes, ja. Ik krijg wel de puntjes maar veel schiet ik er niet echt mee op. Desondanks toch bedankt. Ik heb al vier keer punten gekregen (en één keer gestemd), en na negen stemrondes sta ik op twee na laatste met 11 punten. Ik ben blijkbaar best of the rest voor de meesten.

Volgende editie toch maar van genre veranderen, dacht dat dit een goede compromis was, maar met dit soort nummers zal ik het nooit goed doen, dat is duidelijk.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Viva La Vida:

Ik wil trouwens de pret niet bederven, maar ik zie nu dat dit helemaal niet mijn stemming is geweest. Dit zijn de punten die Denemarken gegeven heeft... ? 

Ik vrees dat er dus iets fout is gegaan bij de opmaak van het scorebord...

Verdomme, je hebt uiteraard gelijk. Ik zie dat jij en Chiemel de stemrondes vrij snel achter elkaar stuurden dus daar is wat fout gegaan. Gelukkig bewaren we alles per spelronde zodat dit soort dingen makkelijk te fiksen zijn. 

Dus, voor iedereen: stemronde 9 waren de stemmen van (nogmaals) Denemarken i.p.v. Ierland. De stemronde is nu aangepast. Excuses voor degenen die punten verliezen en van harte vice versa. :cab: Sorry voor deze genante fout! 

@bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites