007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april LUTSHA OP JE SPEAKERRRRR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ueda nooit meer opstellen aub. Dan maar Ali in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) 2 minuten geleden zei 007mark: LUTSHA OP JE SPEAKERRRRR Volgende graag Trauner met pssttt pssttt pssttt Edit: Jaaaaaaa op de wenken bediend hoor, held 21 april bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zo die Ueda was slecht. Trauneeeeerrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Arezo: Zo die Ueda was slecht. Trauneeeeerrr En nou weer die kraan in gek!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Oh jee, Trauner met een microfoon. Hoop dat we voor 10-en kunnen gaan uitreiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei 007mark: Volgende graag Trauner met pssttt pssttt pssttt Edit: Jaaaaaaa op de wenken bediend hoor, held Daar wassie weer hoor ik ga vanavond skihut. Geheid dat Gernott op het podium staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Daar wassie weer hoor ik ga vanavond skihut. Geheid dat Gernott op het podium staat Winnaar van de marathon van Rotterdam stond ook 's avonds in de Skihut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Als Quinten blijft is die geheid aanvoerder volgend seizoen. Wat een klasbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Weet iemand wat de context rondom dat spandoek in de laatste minuut was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 3 minuten geleden zei joostmakaay: Weet iemand wat de context rondom dat spandoek in de laatste minuut was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 8 minuten geleden zei Beppu: En nou weer die kraan in gek!!! Uurtje, dan ga ik live op Twitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april NOOIT MEER UEDA!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Die droom die was echt, maar het pleit is beslecht! Heerlijk mannen! Wat werd het nog onnodig spannend, maar wat trek je hem uiteindelijk volwassen over de streep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 21 minuten geleden zei PJHoutman: NOOIT MEER UEDA!!! Niet bepalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april (bewerkt) 35 minuten geleden zei MetalMichael: 21 april bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gefeliciteerd heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Gefeliciteerd mannen!! Sinds wanneer komt Andre van Duijn uit Nijmegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Allemaal heel creatief bedacht etc. etc., maar van mij had dat 'uitlachen' van NEC niet gehoeven met dat doek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 uur geleden zei Beppu: Allemaal heel creatief bedacht etc. etc., maar van mij had dat 'uitlachen' van NEC niet gehoeven met dat doek. Vond het ook vrij droevig idd. Maak je jezelf erg klein mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 uur geleden zei Beppu: Allemaal heel creatief bedacht etc. etc., maar van mij had dat 'uitlachen' van NEC niet gehoeven met dat doek. Ach joh, laten we nu niet opeens heel kleinzerig hierover gaan doen, dat doen die Nijmegenaren zelf immers al. Zij promoten die spreuk van de droom is echt in de hele aanloop naar de bekerfinale en Feyenoord speelt daar vrij duidelijk op ludieke wijze op in. Wat is daar nu mis mee? Dit is gewoon een typisch voorbeeld van voetbalhumor. Dat heeft ook niets met kleineren te maken, het is gewoon een plaagstootje. Echt onnodig om daar over te gaan zitten janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zojuist zei Urbeto: Ach joh, laten we nu niet opeens heel kleinzerig hierover gaan doen, dat doen die Nijmegenaren zelf immers al. Zij promoten die spreuk van de droom is echt in de hele aanloop naar de bekerfinale en Feyenoord speelt daar vrij duidelijk op ludieke wijze op in. Wat is daar nu mis mee? Dit is gewoon een typisch voorbeeld van voetbalhumor. Dat heeft ook niets met kleineren te maken, het is gewoon een plaagstootje. Echt onnodig om daar over te gaan zitten janken. Ik vind dat het als Feyenoord zijnde niet nodig om dit soort plaagstootjes te geven aan een club als NEC (met alle respect). Daar maak je je als Feyenoord zijnde gewoon klein mee, zoals PJ ook al zegt. Boeit me ook verder niet wat NEC er van vindt, maar ik bekijk het meer vanuit Feyenoord oogpunt. Janken valt ook wel mee hoor. Maar we mogen qua sfeer in de Kuip natuurlijk weinig zeggen van meneer die op wedstrijddag van hoogbegaafde jongen naar Vak S schuimbekker transformeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 minuten geleden zei Beppu: Ik vind dat het als Feyenoord zijnde niet nodig om dit soort plaagstootjes te geven aan een club als NEC (met alle respect). Daar maak je je als Feyenoord zijnde gewoon klein mee, zoals PJ ook al zegt. Boeit me ook verder niet wat NEC er van vindt, maar ik bekijk het meer vanuit Feyenoord oogpunt. Janken valt ook wel mee hoor. Maar we mogen qua sfeer in de Kuip natuurlijk weinig zeggen van meneer die op wedstrijddag van hoogbegaafde jongen naar Vak S schuimbekker transformeert. Dit soort plaagstootjes horen bij een bekerfinale, ongeacht de tegenstander. Je had het jaren geleden tegen FC Utrecht met de graffiti 'oorlog' over en weer met die kabouters en nu is het deze actie. Het feit dat het niet zomaar een willekeurige sneer is maar uit een ruim veertig jaar oud nummer komt is juist wel mooi qua creativiteit. Een songtekst counteren met een even zo toepasselijke songtekst. Ik begrijp werkelijk niet hoe je daar de humor niet van in kan zien. Je kunt genoeg dingen aanmerken op de sfeer in de Kuip, maar hierover zeuren en stellen dat je je als Feyenoord zijnde klein maakt puur en alleen omdat je engageert met je tegenstander is tamelijk absurd. Herken humor voor wat het is en maak het niet groter of kleiner(ender) dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Als de NEC-supporters door deze actie stoppen met 40 minuten lang hetzelfde stukje uit dat nummer te zingen, dan juich ik de actie alleen maar toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 30 minuten geleden zei Urbeto: Dit soort plaagstootjes horen bij een bekerfinale, ongeacht de tegenstander. Je had het jaren geleden tegen FC Utrecht met de graffiti 'oorlog' over en weer met die kabouters en nu is het deze actie. Het feit dat het niet zomaar een willekeurige sneer is maar uit een ruim veertig jaar oud nummer komt is juist wel mooi qua creativiteit. Een songtekst counteren met een even zo toepasselijke songtekst. Ik begrijp werkelijk niet hoe je daar de humor niet van in kan zien. Je kunt genoeg dingen aanmerken op de sfeer in de Kuip, maar hierover zeuren en stellen dat je je als Feyenoord zijnde klein maakt puur en alleen omdat je engageert met je tegenstander is tamelijk absurd. Herken humor voor wat het is en maak het niet groter of kleiner(ender) dan dat. Maar is NEC fans ''uitlachen'' wel ''terecht'' wat Beppu zegt je maakt jezelf kleiner @Beppu en in de competitie speelde je thuis ook ''maar'' 2-2 tegen ze en nu won je met 1-0 van ze, dus is ook niet alsof je ze 2x pak rammel hebt gegeven met 3-0 winst of meer....? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten