Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei Beppu: Sowieso, wat boeit het op voorhand nou wie er fluit. Als we daar al over gaan klagen.. Precies. Je hebt sowieso Kooij al niet, iets met don't bite the hand, that feeds you... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: Precies. Je hebt sowieso Kooij al niet, iets met don't bite the hand, that feeds you... De reden dat iedere supporter hoopt dat Frank de Boer of een van zijn kinderen een rol krijgt bij hun club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 uur geleden zei timpy00: De reden dat iedere supporter hoopt dat Frank de Boer of een van zijn kinderen een rol krijgt bij hun club. Die de Boertjes hebben zoveel dochters dat elke Eredivisie club hier werk van zou moeten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 'Feyenoord mikt op Mbabu' Afgelopen zondag zelf gescout bij Gladbach - Augsburg. Wat mij betreft wel een van de betere op het veld, maar N=1 in mijn geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Fijn dat we een extra optie krijgen, maar ben niet echt overtuigd van deze naam. Echt zo'n typisch noodverbandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Heb geen idee wat voor een type back het is. Kan die ook in de Geertruida rol spelen of is het ook wel een back die meer langs de zijlijn speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 29 minuten geleden zei bas huijsmans: Heb geen idee wat voor een type back het is. Kan die ook in de Geertruida rol spelen of is het ook wel een back die meer langs de zijlijn speelt? Van wat ik in de commentsecties lees is het een soort Pedersen. Heel hard rennen, maar ook harde voeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Nieuwkoop vervangen door Nieuwkoop dus. Enige voordeel is dat ie op Henrik Larsson lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 3 uur geleden zei bas huijsmans: Heb geen idee wat voor een type back het is. Kan die ook in de Geertruida rol spelen of is het ook wel een back die meer langs de zijlijn speelt? Obv zijn heatmap de laatste jaren vooral een aanvallende back die echt op zijn flank speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Okeuh wat zou Slot uit de hoge hoed getoverd hebben. Geertruida op het middenveld of een 5 mans verdediging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Nieuwkoop zou in een 5 mans verdediging eventueel wel kunnen, maar ben toch verbaast over deze opstelling. Had de normale 11 verwacht, zonder gek geschuif. 24 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wat ook nog zou kunnen is een 5 mans verdediging om makkelijker onder de druk uit te kunnen voetballen. Verdedigend kan Nieuwkoop dan Dest opvangen en kan Stengs blijven hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Bartolemeus Nieuwkoop op de rechtsbuiten. Dat we dit nog mogen meemaken. Had toch liever de Braziliaanse helikopter op rechtsbuiten gezien en Sauertje/Ivanusec op links. Maarja, Slot heeft er normaliter wel kijk op, dus ik laat het voor deze keer gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Bijlow geeft af en toe ook gratis hartverzakkingen weg hé. Man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Wtf is er met die netten, het is net alsof ik naar een wedstrijd uit de jaren 80 kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Fuckkk heb ik nu ineens een ziggo go storing ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ok, misschien is het toch niet zo’n geweldige scheids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Ik call t maar alvast: de eerste gele kaart is zometeen voor Wieffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 9 minuten geleden zei PJHoutman: Ok, misschien is het toch niet zo’n geweldige scheids Er zijn weinig scheidsrechters slechter dan deze flapdrol. PSV is wel echt te goed hoor dit begin. We komen er totaal niet aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zojuist zei PJHoutman: Ik call t maar alvast: de eerste gele kaart is zometeen voor Wieffer. Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Waar is Botta als je m nodig hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: PSV is wel echt te goed hoor dit begin. We komen er totaal niet aan te pas. Heb eerste kwartier dus niet kunnen kijken door dat ziggo. Maar valt daarna wel mee toch? Vooral veel balverlies aan 2 kanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Zojuist zei bas huijsmans: Heb eerste kwartier dus niet kunnen kijken door dat ziggo. Maar valt daarna wel mee toch? Vooral veel balverlies aan 2 kanten We veroveren constant de bal op hun helft, vind t echt meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei PJHoutman: We veroveren constant de bal op hun helft, vind t echt meevallen. Ja dat vond ik ook al dus daarom snapte ik Rene niet helemaal. Of het moet in het eerste kwartier zijn gebeurd. En dat klote ziggo vliegt er weer uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 minuut geleden zei PJHoutman: We veroveren constant de bal op hun helft, vind t echt meevallen. 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Heb eerste kwartier dus niet kunnen kijken door dat ziggo. Maar valt daarna wel mee toch? Vooral veel balverlies aan 2 kanten Balbezit van PSV is wel dreigender + die bal op de paal was toch wel hele grote kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten