putdus Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 6 uur geleden zei PJHoutman: Plots veel meer vertrouwen in een overwinning van Feyenoord. Hoeveel is het geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 2-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 6 minuten geleden zei Lenstra: 2-2 Putje zei dat het 1-1 zou worden waarop PJ bovenstaand zei. Putje komt ze grammetje halen. ach dan maar de Europa League winnen, PSV is gewoon de kampioen van de zwakste competitie ooit. @Grote Ree plan b speelde vandaag voor Japan op de Afrika cup ( ) 14 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 20 minuten geleden zei MetalMichael: Daar staat ook niemand die zn man voorbijkomt, of iets verrassends doet. Maar daardoor dwing je wel de tegenstander zich te verplaatsen en komt er ruimte vrij. Dit was doodeenvoudig te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 15 minuten geleden zei Bolderbast: Maar daardoor dwing je wel de tegenstander zich te verplaatsen en komt er ruimte vrij. Dit was doodeenvoudig te verdedigen. Mwa, dat viel toen de vleugels wel aangespeeld werden ook wel mee, op het tempo waarmee dat gebeurde iig. Maar in theorie heb je natuurlijk gelijk. -- Pfff, dit zegt veel. Verhouding xG was vandaag ook 2,38 - 0,53. Kunnen we niet gewoon xG als maatstaf gaan nemen ipv daadwerkelijk gescoorde goals? 14 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Sorry jongens, mijn schuld. Moest in de 40e minuut van huis weg en kon daarna niet meer kijken. Blijkbaar kunnen de boys het niet zonder mijn support. Nee, zonder gekheid. Echt ongekend dat we dit weer weg geven. Geen vuiltje aan de lucht, je had zelfs al verder voor kunnen staan. Verhaal van het seizoen dit. Weet ook niet hoeveel geluk we in de laatste 15 potten nog moeten krijgen om het enigszins rechte te trekken met hoeveelheid pech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 3 uur geleden zei MetalMichael: Als ik hier (xPTS) naar kijk doen jullie valt dat wel mee @007mark. PSV presteert gewoon belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Geen Mourinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari We hebben kans! (We verliezen dus uit met 3-0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Milambo -> 2027 En kwalletje Mourinho ontslagen bij Roma. Topdag. 16 januari bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari https://1908.nl/artikelen/feyenoord-hoopt-op-williams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 50 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-hoopt-op-williams Waarom eigenlijk? Of heb ik een zware blessure ofzo gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 2 minuten geleden zei timpy00: Waarom eigenlijk? Of heb ik een zware blessure ofzo gemist? Trauner is om de haverklap geblesseerd, Nieuwkoop idem en is ook nog eens kneiter slecht. Zo kan je gewoon met Luts en Hancko in het centrum spelen zonder dat je rechtervleugel niet meteen lam is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Ik verwacht ook dat Slot langzaam aan gaat beginnen met het uitfaseren van Trauner. En dan is het inderdaad wel handig om een goede back te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Op 2-1-2024 om 14:16 zei Lenstra: Ik zit momenteel in een fase waarin ik bij elke opmerking over Feyenoord roep: laten we eerst iets aan die flanken doen!! Maar gezien de fitheid van Trauner en Nieuwkoop lijkt me dit prima. Benita komt ook nog niet echt lekker uit de verf bij Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 42 minuten geleden zei timpy00: Waarom eigenlijk? Of heb ik een zware blessure ofzo gemist? Feyenoord kwam sowieso al iemand tekort in de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 22 minuten geleden zei Lenstra: Maar gezien de fitheid van Trauner en Nieuwkoop lijkt me dit prima. Benita komt ook nog niet echt lekker uit de verf bij Excelsior. Je had flanken iets beter moeten definieren want dit is in zekere zin iets doen aan je flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik verwacht ook dat Slot langzaam aan gaat beginnen met het uitfaseren van Trauner. En dan is het inderdaad wel handig om een goede back te hebben. Die blessure van Roma uit schijnt steeds pijn te doen, beste man is ook 31 kan niet ieder weekend in de skihut staan en dag erna op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Dan maar wat minder op het veld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Ja is het een fervent stapper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Neu, niet per se, maar wordt wel geliefd door z'n actie in de Skihut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Jammer dat we tegen PSV moeten volgende week. Sowieso moeilijke pot, maar betekent dat Twente ook tegen ons moet in weekend, terwijl we die pot in de benen hebben. Had dan liever 2x tegen Twente gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 8 uur geleden zei 007mark: Jammer dat we tegen PSV moeten volgende week. Sowieso moeilijke pot, maar betekent dat Twente ook tegen ons moet in weekend, terwijl we die pot in de benen hebben. Had dan liever 2x tegen Twente gespeeld. In alle gevallen had je liever twee keer tegen Twente gespeeld lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Ja, wat Mark zegt dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Ik had in alle gevallen liever twee keer tegen Twente gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten