Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Lenstra:

Vonden jullie dit nou een penalty? 

Nee. Als de scheids niet fluit zal de VAR hier in geen enkel geval ingrijpen. Wat dat betreft is het inderdaad oerdom dat je deze Fransman de mogelijkheid geeft na twee waarschuwingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het schaamrood op de kaken de CL uit. Ik hoop dat Slot ook in de spiegel kijkt, want ik vind het van zo'n stuitende arrogantie getuigen om deze wedstrijd als veredelde roulatiewedstrijd te gebruiken. Bij een overwinning pak je hier gewoon 2,7 miljoen. Dat is geen kleingeld voor de club. Spelers als Dilrosun en Van den Belt hebben herhaaldelijk bewezen niet het niveau te hebben, waarom vallen zij dan in wanneer je er al zo matig voorstaat?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Met het schaamrood op de kaken de CL uit. Ik hoop dat Slot ook in de spiegel kijkt, want ik vind het van zo'n stuitende arrogantie getuigen om deze wedstrijd als veredelde roulatiewedstrijd te gebruiken. Bij een overwinning pak je hier gewoon 2,7 miljoen. Dat is geen kleingeld voor de club. Spelers als Dilrosun en Van den Belt hebben herhaaldelijk bewezen niet het niveau te hebben, waarom vallen zij dan in wanneer je er al zo matig voorstaat?! 

Volgend jaar de CL halen ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgend jaar de CL halen ook niet.

Daarmee lijk je, en vergeef me de aanname want je toelichting is erg summier, te veronderstellen dat dit wisselbeleid cruciaal was om komende zondag van Heracles Almelo te winnen (in een poging die tweede plaats te verstevigen). Dat lijkt me echter een misvatting; van dit Heracles moet je hoe dan ook kunnen winnen. Daar zijn deze roulaties niet noodzakelijk voor geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Urbeto:

Dat heb je dan wel enorm snel gezien na welgeteld 13 Eredivisieminuten dit seizoen.

Snap verder je punt wel, en stond ook niet te springen bij zijn invalbeurt (zie liever Lingr of Milambo). Maar om te zeggen dat hij herhaaldelijk zichzelf niet heeft bewezen kun je niet zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Daarmee lijk je, en vergeef me de aanname want je toelichting is erg summier, te veronderstellen dat dit wisselbeleid cruciaal was om komende zondag van Heracles Almelo te winnen (in een poging die tweede plaats te verstevigen). Dat lijkt me echter een misvatting; van dit Heracles moet je hoe dan ook kunnen winnen. Daar zijn deze roulaties niet noodzakelijk voor geweest. 

Dat zal best, maar dat doe ik dan liever met zo veel mogelijk frisse spelers. Want van dit Celtic moet ook iedere ploeg die meer dan zeven spelers kan opstellen kunnen winnen, maar toch staan we hier met een dikke vette 0 punten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Dat heb je dan wel enorm snel gezien na welgeteld 13 Eredivisieminuten dit seizoen.

Snap verder je punt wel, en stond ook niet te springen bij zijn invalbeurt (zie liever Lingr of Milambo). Maar om te zeggen dat hij herhaaldelijk zichzelf niet heeft bewezen kun je niet zeggen.

In de voorbereiding speelde hij in iedere wedstrijd, dus om mijn oordeel te framen als zijnde gebaseerd op 13 minuten voetbal is natuurlijk erg makkelijk en niet correct. Hij heeft met al zijn minuten tot dusverre laten zien vooral te vertragen, een zwakke aanname te hebben en een talent om veelvuldig de verkeerde kant het veld in te draaien. Daar was vanavond geen uitzondering op. Ik heb oprecht geen idee waarom Milambo niet inviel. 

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Dat zal best, maar dat doe ik dan liever met zo veel mogelijk frisse spelers. Want van dit Celtic moet ook iedere ploeg die meer dan zeven spelers kan opstellen kunnen winnen, maar toch staan we hier met een dikke vette 0 punten. 

En daar heeft het wisselbeleid wat mij betreft dubbel en dwars aan bijgedragen. Enkel Beelen haalde naar omstandigheden een vrij redelijk niveau qua niet doorsnee basisspelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

En daar heeft het wisselbeleid wat mij betreft dubbel en dwars aan bijgedragen. Enkel Beelen haalde naar omstandigheden een vrij redelijk niveau qua niet doorsnee basisspelers. 

En als er een kans bestaat dat je dat soort spelers moet opstellen, dan dus liever in de wedstrijd die buiten de centen nergens om gaat. Veel basisspelers ogen nu al niet scherp, Gímenez en Geertruida hadden wat mij betreft vandaag ook wel rust mogen krijgen. Ik heb liever dat we zondag gewoon op volle oorlogssterkte zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites