Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Wat een uitvak weer vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Wat een uitvak weer vanavond Wat een geluid! Uitvak doet het beter dan de mannen op het veld het eerste kwartier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 4 minuten geleden zei Beppu: Wat een geluid! Uitvak doet het beter dan de mannen op het veld het eerste kwartier. Doodzonde van de vlag, want dit was een prachtige goal. Enkel jammer dat het vooralsnog een vlag op een modderschuit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Vonden jullie dit nou een penalty? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Oerdomme "overtreding" als de scheids tot twee keer toe bij je is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Dat staat buiten kijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Vonden jullie dit nou een penalty? Nee. Als de scheids niet fluit zal de VAR hier in geen enkel geval ingrijpen. Wat dat betreft is het inderdaad oerdom dat je deze Fransman de mogelijkheid geeft na twee waarschuwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Het is wel beter dan de afgelopen weken heb ik het idee. Timber en Bijlow de uitblinkers en ook Stengs weer prima. Verder: Franse scheidsrechter(s)... Niveau onderkant eredivisie, maximaal. En dan heb ik het niet eens heel erg op met het arbitrale niveau bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Beetje exemplarisch voor hoe we dit jaar in de CL zitten. Het is gewoon niet goed genoeg. Scheids is ook kut, maar dat zijn alle Fransen. Ik vind Ivanusec eindelijk weer een keer wel aardig spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik vind het in laten vallen van Van den Belt een grotere schande dan de strafschopsituatie en dat zegt best veel. Wat een dramatische speler zeg, komt op alle vlakken tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Minteh is ook hartstikke kut. Waarom nooit eens Lingr? Of Sauer nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Helemaal niks te vertellen weer. Mag hopen dat Slot in de winterstop grote plannen heeft, want dit is niet houdbaar zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Stelletje slappen zakken ook he, ongekend. Weer standaardsituatie waar begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Beelen viel me wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Wat een prutzooi weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 0 punten in uitwedstrijden voor Feyenoord. Exemplarisch weer in Europees verband, al jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei 007mark: 0 punten in uitwedstrijden voor Feyenoord. Exemplarisch weer in Europees verband, al jaren Zegt dit niet juist meer over de kracht van De Kuip i.c.m. de kwaliteit van spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Met het schaamrood op de kaken de CL uit. Ik hoop dat Slot ook in de spiegel kijkt, want ik vind het van zo'n stuitende arrogantie getuigen om deze wedstrijd als veredelde roulatiewedstrijd te gebruiken. Bij een overwinning pak je hier gewoon 2,7 miljoen. Dat is geen kleingeld voor de club. Spelers als Dilrosun en Van den Belt hebben herhaaldelijk bewezen niet het niveau te hebben, waarom vallen zij dan in wanneer je er al zo matig voorstaat?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 14 minuten geleden zei Urbeto: Met het schaamrood op de kaken de CL uit. Ik hoop dat Slot ook in de spiegel kijkt, want ik vind het van zo'n stuitende arrogantie getuigen om deze wedstrijd als veredelde roulatiewedstrijd te gebruiken. Bij een overwinning pak je hier gewoon 2,7 miljoen. Dat is geen kleingeld voor de club. Spelers als Dilrosun en Van den Belt hebben herhaaldelijk bewezen niet het niveau te hebben, waarom vallen zij dan in wanneer je er al zo matig voorstaat?! Volgend jaar de CL halen ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Volgend jaar de CL halen ook niet. Daarmee lijk je, en vergeef me de aanname want je toelichting is erg summier, te veronderstellen dat dit wisselbeleid cruciaal was om komende zondag van Heracles Almelo te winnen (in een poging die tweede plaats te verstevigen). Dat lijkt me echter een misvatting; van dit Heracles moet je hoe dan ook kunnen winnen. Daar zijn deze roulaties niet noodzakelijk voor geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 22 minuten geleden zei Urbeto: Met het schaamrood op de kaken de CL uit. Ik hoop dat Slot ook in de spiegel kijkt, want ik vind het van zo'n stuitende arrogantie getuigen om deze wedstrijd als veredelde roulatiewedstrijd te gebruiken. Bij een overwinning pak je hier gewoon 2,7 miljoen. Dat is geen kleingeld voor de club. Spelers als Dilrosun en Van den Belt hebben herhaaldelijk bewezen niet het niveau te hebben, waarom vallen zij dan in wanneer je er al zo matig voorstaat?! Dat heb je dan wel enorm snel gezien na welgeteld 13 Eredivisieminuten dit seizoen. Snap verder je punt wel, en stond ook niet te springen bij zijn invalbeurt (zie liever Lingr of Milambo). Maar om te zeggen dat hij herhaaldelijk zichzelf niet heeft bewezen kun je niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Daarmee lijk je, en vergeef me de aanname want je toelichting is erg summier, te veronderstellen dat dit wisselbeleid cruciaal was om komende zondag van Heracles Almelo te winnen (in een poging die tweede plaats te verstevigen). Dat lijkt me echter een misvatting; van dit Heracles moet je hoe dan ook kunnen winnen. Daar zijn deze roulaties niet noodzakelijk voor geweest. Dat zal best, maar dat doe ik dan liever met zo veel mogelijk frisse spelers. Want van dit Celtic moet ook iedere ploeg die meer dan zeven spelers kan opstellen kunnen winnen, maar toch staan we hier met een dikke vette 0 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Dat heb je dan wel enorm snel gezien na welgeteld 13 Eredivisieminuten dit seizoen. Snap verder je punt wel, en stond ook niet te springen bij zijn invalbeurt (zie liever Lingr of Milambo). Maar om te zeggen dat hij herhaaldelijk zichzelf niet heeft bewezen kun je niet zeggen. In de voorbereiding speelde hij in iedere wedstrijd, dus om mijn oordeel te framen als zijnde gebaseerd op 13 minuten voetbal is natuurlijk erg makkelijk en niet correct. Hij heeft met al zijn minuten tot dusverre laten zien vooral te vertragen, een zwakke aanname te hebben en een talent om veelvuldig de verkeerde kant het veld in te draaien. Daar was vanavond geen uitzondering op. Ik heb oprecht geen idee waarom Milambo niet inviel. 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dat zal best, maar dat doe ik dan liever met zo veel mogelijk frisse spelers. Want van dit Celtic moet ook iedere ploeg die meer dan zeven spelers kan opstellen kunnen winnen, maar toch staan we hier met een dikke vette 0 punten. En daar heeft het wisselbeleid wat mij betreft dubbel en dwars aan bijgedragen. Enkel Beelen haalde naar omstandigheden een vrij redelijk niveau qua niet doorsnee basisspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Hecht je dan niet teveel waarde aan voorbereiding? De winterstop komt er al bijna aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei Urbeto: En daar heeft het wisselbeleid wat mij betreft dubbel en dwars aan bijgedragen. Enkel Beelen haalde naar omstandigheden een vrij redelijk niveau qua niet doorsnee basisspelers. En als er een kans bestaat dat je dat soort spelers moet opstellen, dan dus liever in de wedstrijd die buiten de centen nergens om gaat. Veel basisspelers ogen nu al niet scherp, Gímenez en Geertruida hadden wat mij betreft vandaag ook wel rust mogen krijgen. Ik heb liever dat we zondag gewoon op volle oorlogssterkte zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten