Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei MetalMichael:

Ik zie echt niet waarom een Nederlandse club voor investeerders interessant is. Zeker niet met statuten zoals Feyenoord die heeft, waarbij gewaarborgd is dat max 49% van de aandelen kan worden verkocht. Die zullen wel gewijzigd worden om de komst van de Amerikanen mogelijk te maken. VvF hebben natuurlijk ook nog >30% in handen.  Daarnaast heeft de KNVB volgens mij een van de strengste regels wbt overnames en investeringen. 

Zie veel juichende reacties onder de artikelen op FB, VP en FR12. Ook mensen die bezweren dat de seizoenskaarten niet (veel) duurder gaan worden, want het geld wordt verdiend met televisiegeld en CL voetbal. :-D Ga de ManU fans maar eens vragen hoe blij ze zijn met de Glazers. 

Naja, we hebben er toch geen invloed op, dus is het maar afwachten.  

Gouka op radio 1:

Minderheidsbelang, maar wel veto op zaken als TD, aan- en verkoopbeleid, ticketprijzen etc. Feyenoord interessant vanwege korte weg naar Europees voetbal. 

Verwacht er zelf niet zoveel van. Zal hooguit iets worden waarbij ze wat geld betalen voor nieuwe faciliteiten en wat experts? Die Amerikaantjes denken alles uitgevonden te hebben dus die zullen nu het grote voetbal naar Europa willen brengen.

Je kan hier toch niet aankomen en dan ff wat miljoenen neerleggen voor wat spelers? Zonder dat je eigenaar bent. Regeltechnisch gezien. Zo wel zou je dat als club ook niet moeten willen lijkt me. Als investeerder ga je echt niet miljoenen van je eigen geld in het bedrijf van een ander pompen zonder dat je garanties krijgt. Feyenoord is niet in de positie om garanties te geven, dat bleek de afgelopen 1134134 jaar wel. Daarbij wil je toch op je eigen poten kunnen staan?

Zoals gezegd zie ik het in de huidige RvC wel leven als 'goed idee' om die garanties wél te geven, puur in de blinde hoop op een zak geld voor goede spelers waarna dat terugbetaald kan worden indien nodig. Gaat niet werken. Ik zoek alvast een nieuwe club. Het waren 111 minder mooie maar zeer intense jaren. Feyenoord, bedankt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Magikarp:

Verwacht er zelf niet zoveel van. Zal hooguit iets worden waarbij ze wat geld betalen voor nieuwe faciliteiten en wat experts? Die Amerikaantjes denken alles uitgevonden te hebben dus die zullen nu het grote voetbal naar Europa willen brengen.

Je kan hier toch niet aankomen en dan ff wat miljoenen neerleggen voor wat spelers? Zonder dat je eigenaar bent. Regeltechnisch gezien. Zo wel zou je dat als club ook niet moeten willen lijkt me. Als investeerder ga je echt niet miljoenen van je eigen geld in het bedrijf van een ander pompen zonder dat je garanties krijgt. Feyenoord is niet in de positie om garanties te geven, dat bleek de afgelopen 1134134 jaar wel. Daarbij wil je toch op je eigen poten kunnen staan?

Zoals gezegd zie ik het in de huidige RvC wel leven als 'goed idee' om die garanties wél te geven, puur in de blinde hoop op een zak geld voor goede spelers waarna dat terugbetaald kan worden indien nodig. Gaat niet werken. Ik zoek alvast een nieuwe club. Het waren 111 minder mooie maar zeer intense jaren. Feyenoord, bedankt.

Vitesse, NAC, Roda JC of FC Twente iets? Ook goed beleid allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta er ook niet direct om te juichen inderdaad. In het beste geval worden er 3 of 4 goede spelers aangetrokken van dat geld, maar die gaan na verloop van tijd toch weer weg. Volgens mij is het vanwege de KNVB-reglementen ook helemaal niet mogelijk dat een investeerder elk jaar een aan aantal miljoen neerlegt.

Prio voor de lange termijn is gewoon je jeugdopleiding die weer op peil moet komen. Jeugd ook meer de kans geven natuurlijk, want verwacht dat komend seizoen ook weer niet gebeuren.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Ik sta er ook niet direct om te juichen inderdaad. In het beste geval worden er 3 of 4 goede spelers aangetrokken van dat geld, maar die gaan na verloop van tijd toch weer weg. Volgens mij is het vanwege de KNVB-reglementen ook helemaal niet mogelijk dat een investeerder elk jaar een aan aantal miljoen neerlegt.

Prio voor de lange termijn is gewoon je jeugdopleiding die weer op peil moet komen. Jeugd ook meer de kans geven natuurlijk, want verwacht dat komend seizoen ook weer niet gebeuren.

Hall en Geertruida werden zo geprezen, heb ze nu wat gezien en vind het dik tegenvallen. Azarkan valt me (zeer) positief mee... Heeft veel lef in zijn spel. Kökcü lijkt mij gewoon een gegarandeerde basisplaats, en anders steel ik PJ zn CMT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een klein beetje research gedaan naar beide tegenstander.

Dinamo Tbilisi is weliswaar de recordkampioen van Georgië (16 keer). Echter moesten ze de laatste 3 jaar het kampioenschap steeds aan een andere concurrent laten. Europees gezien zijn er de laatste jaren ook geen grote successen, aangezien de groepsfase, toen nog van de UEFA Cup, het laatst werd behaald in het seizoen 2004/2005. De afgelopen 7 seizoenen waren de volgende tegenstanders in verschillende rondes te sterk: DAC Dunajska Streda, PAOK Thessaloniki, Dinamo Zagreb, Qabala(!), Aktobe, Tottenham Hotspur en Steaua Boekarest. Slechts eenmaal wisten de Georgiërs sindsdien überhaupt een voorronde te overleven. Dit was in 2016-2017 toen het Armeense Alashkert aan de kant werd gezet. Overigens heeft Feyenoord wel nog een appeltje te schillen met deze club, nadat in 1980-1981 de halve finale over 2 wedstrijden werd verloren in het Europees Toernooi voor Bekerwinnaars. Mochten veel supporters onze club willen steunen in deze Europese uitwedstrijd, is dit wel de ideale tegenstander. Het stadion biedt namelijk plaats aan 55.000 toeschouwers met een uitvak van +/- 2.500 man.

Als we dat verder kijken naar Azerbaijan, dan zie ik dat Qabala eigenlijk helemaal niet zo een grote club is. Qarabag is namelijk de laatste 6 seizoenen kampioen geworden en dus de onbetwiste topclub uit dit land. Qabala is zelfs nog nooit kampioen geworden en speelt pas sinds 2006-2007 op het hoogste niveau. Sinsdsdien werkt de ploeg zich wel na de top, aangezien het nu al 5 seizoenen op rij geslaagd is om bij de eerste 3 in de competitie te eindigen. Vorig seizoen wist het zelfs een eerste prijs te pakken, door de beker van Azerbaijan te winnen. Qua Europese resultaten is het de laatste jaren iets beter dan de Georgiërs wellicht. In 2015-2016 werden bijvoorbeeld Dinamo Tbilisi(!), Cukaricki, Apollon Limassol en Panathinaikos uitgeschakeld, waarna het 4e werd in de Europa League poule met Dortmund, PAOK Thessaloniki en Krasnodar. Hier werd enkel 2x gelijk gespeeld tegen de Grieken. Een jaar later werden er 0 punten behaald in de EL-groep met Anderlecht, Saint-Etienne en Mainz. Echter hadden ze toen wel een goeie run in de voorronden. Samtredia, MTK Budapest, Lille en Maribor werden aan de kant gezet. De laatste 2 jaar wisten ze dit kunststukje echter niet te herhalen. In 2017-2018 werd eerst nog gewonnen van Jagiellonia Bialystok, maar vond men zijn Waterloo tegen Panathinaikos. Vorig jaar was zelfs het Luxemburgse Progres Niedercorn over 2 wedstrijden te sterk. De stadioncapaciteit is slecht 4.500, met een uitvak van 250 man. Niet echt ideaal voor een mooie, verre awayday. Voordeel is dat er wel gewoon natuurgras ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt weer heel pijnlijk. 

Het heeft dus alleen 'potentie' (er blijft 400.000 over voor het stadion) als alles mee zit :D Moet Feyenoord elk jaar dikke prestaties gaan leveren. De prijs van seizoenkaarten moet flink omhoog (of het daadwerkelijk de duurste worden, geen idee, maar het is nu al de nr 2 wat belachelijk is dus niet onrealistisch), de omzet tijdens de pot moet vermenigvuldigd worden, etc. Zoals ik al zei: met het kaliber Jan Arie en Jens ga je echt dat stadion niet vullen. Dat hou je 1 of 2 jaar vol en daarna zitten er gewoon max 43.000.

Die Amerikaantjes zijn dus echt een noodgreep in de hoop dat er een blik spelers gehaald kan worden. En die doen dat echt niet om een lintje van Majoor Bosshardt te krijgen. Niet alleen de club gaat hieraan onderdoor, ook de stad. Jammer jongens. Is er nog ergens een klein dorpje in een jungle waar we wat schepen heen kunnen sturen? Lekker opnieuw beginnen met zn allen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, met dit filmpje kunnen we wel wat. Had er nog niet eerder de tijd voor genomen, om mezelf er écht in te verdiepen, maar deze 7 minuten dekken de lading denk ik wel. Lijkt allemaal niet echt een waterdicht plan he ;c 

Overigens je stelling over het Amerikaanse geld, dat daar spelers mee gekocht worden: dat is natuurlijk ook een korte termijn oplossing. Met die spelers moet je dan ook direct resultaten boeken (lukte in 2007 ook lekker), anders heb je veel te dure spelers onder contract staan die je op de lange termijn niet kunt betalen. Dan moet er dus na een jaar of 2/3 weer voor 100 miljoen geïnvesteerd worden om het opnieuw te proberen met zogenaamde topspelers. Lijkt mij dus sowieso geen goed plan om ineens 4/5 grote aankopen te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei 007mark:

Kijk, met dit filmpje kunnen we wel wat. Had er nog niet eerder de tijd voor genomen, om mezelf er écht in te verdiepen, maar deze 7 minuten dekken de lading denk ik wel. Lijkt allemaal niet echt een waterdicht plan he ;c 

Overigens je stelling over het Amerikaanse geld, dat daar spelers mee gekocht worden: dat is natuurlijk ook een korte termijn oplossing. Met die spelers moet je dan ook direct resultaten boeken (lukte in 2007 ook lekker), anders heb je veel te dure spelers onder contract staan die je op de lange termijn niet kunt betalen. Dan moet er dus na een jaar of 2/3 weer voor 100 miljoen geïnvesteerd worden om het opnieuw te proberen met zogenaamde topspelers. Lijkt mij dus sowieso geen goed plan om ineens 4/5 grote aankopen te doen.

Buiten dat verwacht ik ook dat die gasten een stuk minder geduld hebben en een stuk 'koeler' zijn dan bijv. die VvF. Die trekken heel gauw de dollars terug als het ze niet zint, verwacht ik. En al is dat niet zo, dat risico loop je wel. Moet je toch niet willen als club zeg. Het is niet alleen dat je resultaten móet boeken als dat geld er is, je bent ook 40x zo hard de lul als dat geld er opeens niet meer is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Sophomore:

Wie is Feyenoord City en wat boeit het Feyenoord dat Feyenoord City minder inkomsten zou hebben in een minder gunstig scenario? 

Nou staat dus in de contracten dat Feyenoord bij slechte resultaten slechts 17,5 ipv 25 miljoen per jaar kan krijgen.

Overigens heb ik het ook niet zo op die VVF hoor @Magikarp Hebben natuurlijk ook veel te veel macht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was het weer goed he poeh. Het is al niks, maar zonder Berghuis doe je mee om plek 10. Sinds ik het bericht gelezen heb, schiet het altijd maar weer door m'n hoofd. De club met het op één na duurste seizoenkaartje. Laat het ff bezinken.

Die Fer moeten ze liever gister dan vandaag nog ff heel gauw vastleggen. Kunnen we gelijk die Kelly nooit meer op 6 zetten, want dat is daar echt helemaal niks he :-D Een beetje Van Beek en Botteghin het spel laten maken en zelf 3 meter achter ze blijven hangen en maar weer de navigator van de SS Rotterdam uithangen. Waar ben je voor gehaald vriend? Wat denk je zelf? Niet om Van Beek lange ballen te laten geven in ieder geval. Toen Burger erin kwam en Kelly verder vooruit kwam te spelen deed ie het een stuk beter (en Burger ook beter dan Kelly daarvoor), maar als Stam dat dwergje serieus als optie voor 6 ziet vrees ik dat ik met PJ meega.

Vente was weer een verlamde slak in een modderpoel, daar heb je werkelijk niks aan in de spits. Zag Bannis anticiperen op een voorzet door al in de baan van het schot te hangen, maar die voorzet werd helaas geblockt. Vente zou pas accelereren wanneer de bal bij de hoekvlag lag joh. Bannis is een spits die geil voor de goal is, dat zie je meteen. Kan een goede worden, als ie goed begeleid wordt. Zou er een goed plan klaarliggen? Vrees dat de vraag stellen hem beantwoorden is. Zal wel een enkeltje Quick Boys worden over een jaar of 6.

Meest positieve noot is dat we nog steeds Tapia niet hebben gezien dus wat dat betreft moet je je toch altijd maar afvragen: hoe erg was het nou allemaal echt?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Vond het allemaal best meevallen trouwens. Paar dingen ook met je eens. Kom morgen met een meer uitgebreide analyse, want wil nu even tukken op de terugweg in de auto ;c

Het viel ook wel mee, in balbezit. Maarja, als je met 'het viel wel mee' tevreden bent tegen een tegenstander als dit leg je je er op voorhand al bij neer dat het niks wordt dit jaar ;c Verdedigend sloeg het weer nergens op in ieder geval. Hoe kinderlijk eenvoudig je die tegengoals krijgt. Het is verbazingwekkend.

Buiten de dingen die ik opnoemde was er niet veel opvallends, en dat is natuurlijk ook weleens lekker, maarja, als dit het is word je met wat geluk 6e achter Ajax, PSV, AZ, Utrecht en een andere ploeg (in die volgorde) en dat tripje naar Georgië/Azerbaijan is ook gelijk de laatste van de komende 2 jaar.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei MetalMichael:

Zijn Az en Utrecht er dan zo op vooruit gegaan? 

AZ is imo even sterk gebleven. Die troef je vorig jaar met heel wat geluk af. Dat kon zomaar de andere kant op vallen. Zijn nu enkel Maher kwijt, aan Utrecht. 

Utrecht is alleen Letschert kwijt, de rest was niet belangrijk, en hebben verder veel goede nieuwe spelers. 

Zodra Berghuis weg is ben je aan het koekhappen zonder kunstgebit. Scoor je 40 goals, hooguit. Gezien het mét Berghuis al net aan was is het een logische som. Kun je nog 4 Kellytjes en Fertjes halen maar in elk scenario is Feyenoord er 'flink op achteruit gegaan'. Vergeet niet dat het niet altijd zo is dat de rest sterker wordt, maar dat je zelf ook niet altijd even goed blijft. 

---Larsson - Jorgensen - Narsingh

---------------Kelly - Kokcu---

-------------------- Fer ---------
Haps - Aankoopie - Hopeloos - St Juste

------------- Hebben we niet -----------

Zie het liefst nog een verdediger komen. Jan Arie, Botteghin en Van Beek zijn spelers die je het liefst niet opstelt, maar als het dan toch echt niet anders kan, dan maar ééntje. Maar liever niet. Helemaal mooi zou ook nog een rechtsback zijn zodat St. Juste centraal kan. Nieuwkoop achter de hand houden. Geertruida is nog niks, voor beide posities niet. Linksback kun je afwisselen met Malacia of Verdonk. Vind Malacia een leuk ventje maar maakt hele domme fouten. 

Zie wel wat in dit middenveld. Narsingh houdt het breed, kan Kokcu daar aansluiten. Kelly iets terughoudender met een Larsson die naar binnen komt. Toornstra gewoon als nuttige nummer 12 in de selectie. Ayoub als vervanger van Fer. Ruimte voor Burger zoeken en hem z'n meters laten maken dit seizoen is ook geen overbodige luxe. Zou bijna zeggen dat die de voorkeur boven Ayoub krijgt, vind hem echt heel goed, maar hij is nog jong.

Sinisterra en Azarkan (wellicht wat optimistisch dit) als backup op de flanken, maar die Larsson is het ook steeds nét niet. Wat dat betreft zou Elia toch echt niet misstaan hebben. Hansson terug naar RKC, dat is een nog mindere versie van Larsson. Missen allebei dingen die broodnodig zijn, maar Larsson kan net iets beter voetballen.

Voor de spits moet je het helaas met Vente doen de komende tijd, maar zie het liefst Bannis als tweede spits ook wanneer Jorgensen terug is, omdat je verder tóch niks te verliezen hebt dit jaar met deze selectie. Daarom Touré ook een prominente rol als reserve, als die weer op niveau gekomen is na z'n blessure. Vente lekker in de provincie stallen, misschien wordt het nog wat. 

Je kan wel steeds aan blijven modderen met van die middelmatige spelers en je eigen talenten die geen wedstrijden met weerstand spelen, dan blijven we dit verhaal de komende 20 jaar zien. Schijt hebben nu, gooi zo'n vent gewoon voor de leeuwen als het nodig is. Leren ze van. Slechter kan het toch niet.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Wat was het weer goed he poeh. Het is al niks, maar zonder Berghuis doe je mee om plek 10. Sinds ik het bericht gelezen heb, schiet het altijd maar weer door m'n hoofd. De club met het op één na duurste seizoenkaartje. Laat het ff bezinken.

Die Fer moeten ze liever gister dan vandaag nog ff heel gauw vastleggen. Kunnen we gelijk die Kelly nooit meer op 6 zetten, want dat is daar echt helemaal niks he :-D Een beetje Van Beek en Botteghin het spel laten maken en zelf 3 meter achter ze blijven hangen en maar weer de navigator van de SS Rotterdam uithangen. Waar ben je voor gehaald vriend? Wat denk je zelf? Niet om Van Beek lange ballen te laten geven in ieder geval. Toen Burger erin kwam en Kelly verder vooruit kwam te spelen deed ie het een stuk beter (en Burger ook beter dan Kelly daarvoor), maar als Stam dat dwergje serieus als optie voor 6 ziet vrees ik dat ik met PJ meega.

Vente was weer een verlamde slak in een modderpoel, daar heb je werkelijk niks aan in de spits. Zag Bannis anticiperen op een voorzet door al in de baan van het schot te hangen, maar die voorzet werd helaas geblockt. Vente zou pas accelereren wanneer de bal bij de hoekvlag lag joh. Bannis is een spits die geil voor de goal is, dat zie je meteen. Kan een goede worden, als ie goed begeleid wordt. Zou er een goed plan klaarliggen? Vrees dat de vraag stellen hem beantwoorden is. Zal wel een enkeltje Quick Boys worden over een jaar of 6.

Meest positieve noot is dat we nog steeds Tapia niet hebben gezien dus wat dat betreft moet je je toch altijd maar afvragen: hoe erg was het nou allemaal echt?

Hij is welkom hier. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zal maar gewoon beginnen met mijn eigen analyse, zonder direct te reageren op hierboven.

Overall gezien ben ik namelijk best tevreden over wat ik gisteravond heb gezien. Er werd afgejaagd, combinatievoetbal gespeeld en er werden kansen gecreëerd. Hierbij vond ik Larsson en Kokcu van de basisploeg het erg goed doen. Daarnaast liet ook Fer zien van meerwaarde te kunnen zijn. Kwam gretig over en zat er een aantal keer goed tussen. Met zijn fysiek heb je ook een enorm voordeel, wat je bijvoorbeeld ook bij een corner zag. Hij torende boven iedereen uit, al kwam er geen goal uit. Berghuis zijn kwaliteiten zijn natuurlijk bekend, al had hij ook weer zo'n oerdom moment vlak voor rust. Bedoel ik niet eens die tegengoal hoor, maar wel die overtreding van achter. Met een VAR erbij in een officiële wedstrijd kan dat gewoon rood zijn.

Tuurlijk ging lang niet alles goed hoor, maar met ten opzichte van vorige seizoenen heb ik met Jaap Stam in ieder geval het gevoel dat het doordacht is en dat er een plan achter zit. Minpunt blijft natuurlijk de verdediging. Met Van Beek/Botteghin/VDH maakt het niet veel uit welke twee je neerzet. Ze komen allemaal te kort en zijn te langzaam. Denk dat die Braziliaan dan nog de meest steady factor is, maar die lijkt misschien nog weg te gaan. Geertruida is er overigens nog lang niet klaar voor. Tel erbij op dat je St. Juste en Haps op de flanken hebben die ook niet de allerbeste verdedigers zijn. Overigens wel de beste opties voor beide posities, want vind Malacia en Nieuwkoop echt heel slecht. In aanvallend opzicht vind ik Haps en St. Juste trouwens wel altijd wat toevoegen. Wat mij betreft wordt het trouwens ook tijd om te stoppen met Dylan Vente op te stellen. 'Leuke' voetballer, maar daar heb je eigenlijk niks aan. Heeft de grandioze kwaliteit om overal net een halve seconde te laat te komen, waardoor een voorzet al voorbij is, een verdediger er al tussen zit, of de keeper al de bal in de handen heeft. Jammer voor die jongen, maar meer zit er gewoon niet in. Hoop dan ook serieus dat Bannis zijn kans krijgt zondag tegen Southampton, want dan kunnen we in ieder geval kijken of dat beter is. Zonder Jorgensen zie ik het namelijk somber in de komende weken, zeker nu de belangrijke EL-wedstrijden op het programma staan. Je moet namelijk een aantal goals gaan maken, want vertrouwen op de nul achterin is dodelijk met wat we achterin hebben lopen.

Goed, tweede helft werd er nog wat gewisseld en ook daar zag ik lichtpuntjes. Te beginnen met Luis Sinisterra die al in de eerste helft in het veld kwam (hopelijk is er niks ernstigs met Jens). Vond die Colombiaan in ieder geval erg wendbaar in zijn acties. Kan makkelijk draaien, heeft voldoende snelheid. Zie in hem eigenlijk wel de ideale eerste invaller voor de vleugelspelers. Wouter Burger kreeg ook nog wat speeltijd en goh die verbaasde mij eigenlijk wel. Heel veel rust in zijn spel en uitstekend in de combinaties. Kreeg af en toe ook echt wel wat druk van die Fransen maar voetbalde zich er een aantal keer prima uit. Wat mij betreft ook de eerste invaller voor de middenvelders. Denk dat je beter zo'n jongen van 18 voor de leeuwen kan gooien dan Tapia of Ayoub, hoewel dit gewoon prima spelers zijn in mijn ogen om op de bank te hebben. 

Toornstra gaat denk ik weer moeite hebben om zich in de basis te spelen. Verdomde jammer, gezien zijn scorende vermogen. Zal mij namelijk niet verbazen als Berghuis inderdaad op 10 gaat spelen, mocht hij blijven. Nou dan komen we nog aan bij Liam Kelly. Heb hem nu denk ik anderhalf á twee wedstrijden zien spelen, maar dat vind ik eigenlijk al meer dan genoeg. Die komt nog vaker de bal achterin halen dan Jordy Clasie en Tonny Vilhena, om vervolgens er niks bijzonders mee te doen. Denk dat Kelly ook niet veel beter gaat worden, dus lekker laten banken. Invalbeurt van Narsingh was trouwens prima, ging meteen dreiging van uit. 

Vermeer

St. Juste-Botteghin-Aankoop-Haps

Fer-Berghuis-Kokcu

Narsingh-Jorgensen-Larsson

Dit wordt dan de opstelling in de meeste wedstrijden, waar ik hoop dat Sinisterra en Burger genoeg kansen krijgen hier en daar (ook basis om te rouleren). Helaas zal dit voor Toornstra en Ayoub wel een zwaar seizoen gaan worden dan.

Overigens Berghuis op 10 lijkt me niet heel geschikt tegen ploegen als Ajax en PSV, maar dat lijkt me duidelijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Stam een beetje geil wordt van Liam Kelly als je de nieuwsberichten van de afgelopen dagen leest, dus die zal hij niet zomaar uit de basis houden.  Verder is het toch echt een heel matige ploeg, ik schat qua materiaal Vitesse en AZ als gelijkwaardig in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites