ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 8 minuten geleden zei 007mark: Zou niet bepaald willen zeggen dat Zerrouki bij een topclub hoort. Denk overigens dat Zerrouki/Wieffer/Timber best veel gaan rouleren met het aantal wedstrijden wat we gaan krijgen. Dus ook Timber gaat zeker zijn waarde hebben dit seizoen. Ben alleen bang dat ze te lang gaan proberen hem op 10 te zetten en dat zie ik dan weer totaal niet zitten. Waarom dan niet? Ik snap die hetze tegenover Zerrouki niet zo, ik vind het een waardevolle versterking maar ben wel benieuwd waarom jij vind van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Kan me wel een beetje aansluiten bij Mark hoor, maar dat is alleen op basis van de oefenwedstrijd tegen Benfica. Vond hem toen matig en vrij slordig. Verdedigend gaat die wel heel veel toevoegen. Heb hem niet heel veel echt zien voetballen bij Twente, maar zijn motoriek werkt hem ook een beetje tegen heb ik het idee. Daarnaast denk ik dat de hetze er ook een beetje is, omdat Twente zo moeilijk deed in de winterstop en of hij al die moeite wel echt waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: We moeten ook niet zo zwaar tillen aan ‘recordtransfer’. Niet vervelend bedoeld, maar de laatste keer dat Feyenoord flink kon investeren is jaren geleden. In die tijd was voor de Eredivisie een transferbedrag boven de 7,5M al bizar hoog. Tijden zijn inmiddels behoorlijk veranderd, dus 9M+ voor dit soort spelers is tegenwoordig heel normaal. In dat licht is deze ‘recordtransfer’ dus heel logisch. En daarmee is dus ook prima te verklaren dat je hem nu voor dit bedrag haalt, want volgend jaar niet meer te halen of een keer zo duur. En je kan hem een jaar laten wennen om daarna waarschijnlijk de 1e spits te worden. Daarbij heb je op Danilo flinke winst gepakt, waar je een groot deel van de transfersom mee hebt kunnen financieren voor de komst van deze speler. Potentieel je eerste spits, die je nu al haalt om te rijpen achter Gimenez. Ik vind het juist zeer verstandig gehandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 En we moeten nu ook niet doen alsof hij 34 wedstrijden op de bank gaat zitten. Zal meer dan genoeg spelen, ook in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 21 minuten geleden zei ROEMM: Daarbij heb je op Danilo flinke winst gepakt, waar je een groot deel van de transfersom mee hebt kunnen financieren voor de komst van deze speler. Potentieel je eerste spits, die je nu al haalt om te rijpen achter Gimenez. Ik vind het juist zeer verstandig gehandeld. Zelfde als Gimenez, die heeft ook een paar maanden nodig gehad om zich aan te passen. Dat ondervang je nu door Ueda nu te kopen, zodat hij volgend seizoen er direct staat. Nee, met een beetje logisch nadenken is het allemaal zo gek nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Nou het schijnt dat Timber alweer op de markt is gebracht. Ziet het niet zitten om als RB te gaan functioneren en op het middenveld komt die vooralsnog te kort. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk het geval is en wat hij dan zou moeten opleveren. Als je ziet dat Ajax Daramy voor 16 miljoen zou kunnen slijten zou je ook wel 10 miljoen voor Quinten kunnen vangen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou het schijnt dat Timber alweer op de markt is gebracht. Ziet het niet zitten om als RB te gaan functioneren en op het middenveld komt die vooralsnog te kort. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk het geval is en wat hij dan zou moeten opleveren. Als je ziet dat Ajax Daramy voor 16 miljoen zou kunnen slijten zou je ook wel 10 miljoen voor Quinten kunnen vangen toch? Dat lijkt me alleen logisch als er een 10 komt aangezien Bullaude en Milambo op de nominatie staan om tijdelijk te vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 11 minuten geleden zei Lenstra: Dat lijkt me alleen logisch als er een 10 komt aangezien Bullaude en Milambo op de nominatie staan om tijdelijk te vertrekken. Wanneer Bullaude vertrekt gaat er een 10 komen. Zie 1908 en dan commentsessie van updates omgaande Bullaude etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Giménez, Paixão Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei Lenstra: Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Giménez, Paixão Ik wilde typen ugh Jahanbaksh maar als hij er weer twee in timmert zoals afgelopen seizoen tegen PSV hoor je mij niet klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Erg veel zin in vanavond. Helaas is het voorlopig m'n laatste keer in de Kuip. Laten we er dus maar met een knaller uitgaan Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Verwacht aanvallend een heel open duel van beide kanten, maar denk dat wij defensief verder zijn; 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zou mooi zijn als deze gepakt zou worden. Meteen even een statement maken. Prima opstelling. En daar komt Ivanusec zeer waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Enorme zin in de wedstrijd dadelijk, toch weer een kans op een prijs. Paixao tegenover Teze ga ik ook echt even voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Lenstra: Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Zerrouki, Stengs; Jahanbakhsh, Giménez, Paixão Geen enkele verrassing. Ben benieuwd wat PSV hier tegenover kan zetten. Als je het 1 op 1 vergelijkt met PSV dan is Feyenoord (op papier) op 8-9 posities sterker. En dan ga ik uit van; Benitez, Sambo/Mwene, Ramalho, Boscagli, Van Aanholt/Mwene, Sangaré, Veerman, Babadi, Bakayoko, De Jong, Lang Dikgedrukt wie ik sterker acht dan z’n evenknie bij Feyenoord en cursief wie ik gelijkwaardig inschat. Behoorlijk in het voordeel van Feyenoord dus. 4 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei 007mark: Enorme zin in de wedstrijd dadelijk, toch weer een kans op een prijs. Paixao tegenover Teze ga ik ook echt even voor zitten. Tegenover Sambo/Mwene bedoel je. Ga er vanuit dat Teze gewoon op t bankie zit 4 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Tegenover Sambo/Mwene bedoel je. Ga er vanuit dat Teze gewoon op t bankie zit Opstelling van PSV was al bekend....mét Teze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei 007mark: Opstelling van PSV was al bekend....mét Teze. Heb nog nergens een officiële opstelling gezien. Maar als Teze in de basis begint als rechtsback dan kunnen we beter reglementair 3-0 opschrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Heb nog nergens een officiële opstelling gezien. Maar als Teze in de basis begint als rechtsback dan kunnen we beter reglementair 3-0 opschrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Janken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Wisselspelers: Wellenreuther, Kasanwirjo, López, Hendriks, Milambo, Van den Belt, Zechiël, Dilrosun, Beelen, Minteh, Timber, Sauer. Met Lamprou als derde keeper erbij, Ueda er ook bij, dan heb je 't breed gezien ook best voor elkaar, zowel ervaring als talent op de bank. Alleen op rechtsback is het nu echt te dun. En ja, qua kwaliteit wil je er eigenlijk nog wel echt een buitenspeler erbij. Bullaude dus niet bij de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Heerlijk dat het seizoen nu echt weer gaat beginnen. Ben erg benieuwd hoe beide ploegen zich tot elkaar verhouden. Dat enorme optimisme bij Feyenoord ga ik nog niet zo heel erg in mee totdat ik zie of het middenveld een beetje functioneert. Kokcu is echt zo een enorm verlies en ik betwijfel of Zerrouki dit op kan vangen. Laat me graag positief verrassen vanavond. Over twee uur een schitterende hoofdprijs erbij of een veredeld oefenpotje verloren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Is dit ook op de Nederlandse tv die palen of is dat alleen bij de Belgische tv? . Er staat er ook eentje voor het doel links en rechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zojuist zei Lensherr: Is dit ook op de Nederlandse tv die palen of is dat alleen bij de Belgische tv? . Er staat er ook eentje voor het doel links en rechts Die staan rondom het veld. Iets met aansteker incident tegen Ajax vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Die staan rondom het veld. Iets met aansteker incident tegen Ajax vorig jaar Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Die balletjes van Stengs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten