Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zit hij direct bij de selectie morgenavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Zit hij direct bij de selectie morgenavond? Nope, nog geen werkvergunning, er wordt gemikt op Fortuna thuis. Scheelt weer voor jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 28 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nope, nog geen werkvergunning, er wordt gemikt op Fortuna thuis. Scheelt weer voor jullie Had al zo’n vermoeden. Jammer, ben wel benieuwd naar ‘m. Als mogelijke invaller dan waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Santi is here to stay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Zojuist zei Urbeto: Santi is here to stay Sant+1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Zoals ik al zei, altijd al vertrouwen gehad dat hij zou blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 5 uur geleden zei PJHoutman: Dan neem ik alvast afscheid van 'm Koekoek. Gvd je bent mij voor, lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 De post die je wist wat zou komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Lamprou keert terug!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Nieuws wordt beter en beter vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Kent de stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 30 minuten geleden zei Arezo: Lamprou keert terug!! Wel met ladder deze keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik denk best dat die Japanner een succesvolle transfer voor Feyenoord zal zijn. Toch ergens ook gek dat de recordtransfer van Feyenoord aller tijden op de bank gaat plaatsnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Veel geld voor een wissel spits. Hoe kan zo'n slechte keeper als Lamprou toch elke keer zulke clubs hebben. Onbegrijpelijk. Een jeugdspeler is toch nog veel beter dan die kabouter. Voor geertrauda zou ik als feyenoord zijnde echt niet tevreden zijn met minder dan 38 miljoen. 3 augustus 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik neem aan dat die tuinkabouter dan 3e keeper word? In dat geval zou ik er nog niet te rouwig om zijn. De jonge jongens kunnen dan lekker (elders) minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 12 minuten geleden zei putdus: Veel geld voor een wissel spits. Hoe kan zo'n slechte keeper als Lamprou toch elke keer zulke clubs hebben. Onbegrijpelijk. Een jeugdspeler is toch nog veel beter dan die kabouter. Voor geertrauda zou ik als feyenoord zijnde echt niet tevreden zijn met minder dan 38 miljoen. Haha, wat een negativiteit. Als je Ueda puur als wissel ziet, is het veel geld, maar het idee is natuurlijk wel dat hij zich in de basis gaat spelen. Lamprou neemt nu juist de plek in van een jeugdspeler die daardoor minuten kan maken bij De Graafschap. En sja, je kunt wel 38 miljoen willen voor Geertruida, maar dat lijk je er niet voor krijgen. Zo'n transfer moet je volgens mij in een breder plaatje zien: welk signaal geef je af naar je eigen jeugd? Wat is realistisch om op een later moment voor hem te krijgen (contract loopt af in 2025)? En wat betekent het dat je nu 25-30 miljoen voor hem krijgt ten aanzien van je eigen positie in de transfermarkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Niks mis met Lamprou, prima tweede of derde doelman. Liever dit dan een Thijs Jansen laten verpieteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Snap niet dat sommige users niet doorhebben dat Ueda de beoogde opvolger van Gimenez is, die komende zomer voor een recordbedrag vertrekt. Contract met een jaar verlengd om hem zeker dit seizoen nog te behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 52 minuten geleden zei MetalMichael: Snap niet dat sommige users niet doorhebben dat Ueda de beoogde opvolger van Gimenez is, die komende zomer voor een recordbedrag vertrekt. Contract met een jaar verlengd om hem zeker dit seizoen nog te behouden. Ben wel benieuwd wat voor een clausule er met hem is afgesproken, zoals je eigenlijk met Kokcu ook te weinig heb ontvangen daardoor. Maar in ieder geval nog minstens 1 jaartje als eerste spits, die is verplicht om weer mee te doen voor de topscoorderstitel. (vorig jaar was Danilo nog best vaak basis toch in het begin?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Eindige volgens mij maar 3 goals achter de titel en kwam vanaf januari pas echt standaars in de basis, ja. Clausule in contract lijkt mij niet erg. Als die maar een miljoen of 45 is. Wel echt heel nice dat hij blijft, wordt genieten. Garantie op goals ook en denk dat Paixao naast hem gaat excelleren met assist en andere mooie dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 10 uur geleden zei MetalMichael: Snap niet dat sommige users niet doorhebben dat Ueda de beoogde opvolger van Gimenez is, die komende zomer voor een recordbedrag vertrekt. Contract met een jaar verlengd om hem zeker dit seizoen nog te behouden. Denk dat iedereen wel dat door heeft, maar een recordtransfer is misschien wat gek om op de bank te zetten. Zeker als je ook nog eens in acht neemt waar Feyenoord financieel vandaan komt. Het is voor mij net zo debiel als Ajax Bergwijn zou halen voor de bank of PSV Noa Lang, ja leuk dat ze eventueel volgend jaar wel gaan spelen maar dat is pas volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Denk dat iedereen wel dat door heeft, maar een recordtransfer is misschien wat gek om op de bank te zetten. Zeker als je ook nog eens in acht neemt waar Feyenoord financieel vandaan komt. Het is voor mij net zo debiel als Ajax Bergwijn zou halen voor de bank of PSV Noa Lang, ja leuk dat ze eventueel volgend jaar wel gaan spelen maar dat is pas volgend jaar. We moeten ook niet zo zwaar tillen aan ‘recordtransfer’. Niet vervelend bedoeld, maar de laatste keer dat Feyenoord flink kon investeren is jaren geleden. In die tijd was voor de Eredivisie een transferbedrag boven de 7,5M al bizar hoog. Tijden zijn inmiddels behoorlijk veranderd, dus 9M+ voor dit soort spelers is tegenwoordig heel normaal. In dat licht is deze ‘recordtransfer’ dus heel logisch. En daarmee is dus ook prima te verklaren dat je hem nu voor dit bedrag haalt, want volgend jaar niet meer te halen of een keer zo duur. En je kan hem een jaar laten wennen om daarna waarschijnlijk de 1e spits te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: We moeten ook niet zo zwaar tillen aan ‘recordtransfer’. Niet vervelend bedoeld, maar de laatste keer dat Feyenoord flink kon investeren is jaren geleden. In die tijd was voor de Eredivisie een transferbedrag boven de 7,5M al bizar hoog. Tijden zijn inmiddels behoorlijk veranderd, dus 9M+ voor dit soort spelers is tegenwoordig heel normaal. In dat licht is deze ‘recordtransfer’ dus heel logisch. En daarmee is dus ook prima te verklaren dat je hem nu voor dit bedrag haalt, want volgend jaar niet meer te halen of een keer zo duur. En je kan hem een jaar laten wennen om daarna waarschijnlijk de 1e spits te worden. Ik snap wat je bedoelt, maar toch zou ik ermee uitkijken. Timber was de vorige recordaankoop en daar zijn ze in Rotterdam toch ook niet heel blij mee en kan ook zo maar eens op de bank terecht komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik snap wat je bedoelt, maar toch zou ik ermee uitkijken. Timber was de vorige recordaankoop en daar zijn ze in Rotterdam toch ook niet heel blij mee en kan ook zo maar eens op de bank terecht komen. Oh Timber gaat zekers te weten op de bank belanden, maar die is natuurlijk niet afgeschreven. Concurrentie hoort gewoon bij een topclub en ik hoop dat het kwartje bij hem valt dat die er gewoon nog harder voor moet werken. In potentie natuurlijk gewoon een hele goede speler maar het moet er nog uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Zou niet bepaald willen zeggen dat Zerrouki bij een topclub hoort. Denk overigens dat Zerrouki/Wieffer/Timber best veel gaan rouleren met het aantal wedstrijden wat we gaan krijgen. Dus ook Timber gaat zeker zijn waarde hebben dit seizoen. Ben alleen bang dat ze te lang gaan proberen hem op 10 te zetten en dat zie ik dan weer totaal niet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten