Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei bas huijsmans:

Als je elke wedstrijd wint volgend jaar wordt je kampioen en win je de CL. Ik zie eigenlijk niet echt redenen waarom dit zou gebeuren?

Ten eerste is de basis waarmee Feyenoord deze transferperiode in gaat denk ik echt veeeeeel beter dan bij PSV en Ajax met een duidelijk beleid op dit moment, een uitstekende trainer, een selectie die waarschijnlijk grotendeels intact blijft en met CL voetbal/miljoenen.

Daarnaast geven de afgelopen twee transferzomers ook echt absoluut geen aanleiding dat Feyenoord een slechtere transferzomer gaat hebben dan Ajax en PSV waar op dit moment nog chaos heerst.

Om maar even aan te geven hoe snel het draaien, dat had Ajax dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Elsjorro1990:

Om maar even aan te geven hoe snel het draaien, dat had Ajax dit seizoen. 

Hoezo was het stabiel bij Ajax? De directeur voetbalzaken was net vertrokken die verantwoordelijk was voor het sportieve beleid. Daarachter stond een algemeen directeur waar al redelijk wat kritiek om was altijd toch en de succescoach was net vertrokken en er was wat gedoe om Bogarde (weet niet meer precies wat dit was hoor)

Vind ik niet echt een stabiele situatie met het vertrek van 2 sleutelfiguren binnen de organisatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord concreet voor Pepi. Dan hoop ik alleen nog maar meer met Kokcu blijft.

Dan schalt het Toet toet boing boing Pepi en Kokkie gewoon door de Kuip volgend seizoen.

Wel tof dat 'we' vrij snel lijken door te kunnen selecteren. Danilo is niet goed genoeg bevonden, dus komt er een ander. Krijg je ervan als je een trainer hebt die FM speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

Feyenoord concreet voor Pepi. Dan hoop ik alleen nog maar meer met Kokcu blijft.

Dan schalt het Toet toet boing boing Pepi en Kokkie gewoon door de Kuip volgend seizoen.

Wel tof dat 'we' vrij snel lijken door te kunnen selecteren. Danilo is niet goed genoeg bevonden, dus komt er een ander. Krijg je ervan als je een trainer hebt die FM speelde.

Naja wat is vrij snel doorschakelen. Je bent kampioen, je harkt miljoenen binnen met CL voetbal, dan is doorschakelen ook wel aardig snel een optie natuurlijk. En het feit dat ze bij Pepi uitkomen is ook niet heel verassend, die is voor elke club in onze Micky Mouse competitie interessant. Vergeet niet dat Augsburg er, ik meen, ongeveer 15 miljoen voor heeft betaald. Die doen hem echt niet voor een habbekrats de deur uit. Daarnaast zal Gimenez toch je eerste spits worden/blijven? In hoeverre heeft een Pepi dan zelf interesse om 2e viool te spelen, zeker gezien zijn leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Jotew:

Naja wat is vrij snel doorschakelen. Je bent kampioen, je harkt miljoenen binnen met CL voetbal, dan is doorschakelen ook wel aardig snel een optie natuurlijk. En het feit dat ze bij Pepi uitkomen is ook niet heel verassend, die is voor elke club in onze Micky Mouse competitie interessant. Vergeet niet dat Augsburg er, ik meen, ongeveer 15 miljoen voor heeft betaald. Die doen hem echt niet voor een habbekrats de deur uit. Daarnaast zal Gimenez toch je eerste spits worden/blijven? In hoeverre heeft een Pepi dan zelf interesse om 2e viool te spelen, zeker gezien zijn leeftijd.

Eens met je eerste zin, zo had ik het willen verwoorden. Je hebt de mogelijkheid tot doorselecteren, vroeger bleven we dan hangen in de categorie Bannis Bozenik en Te Vrede als tweede spits. Ik denk dat het uiteindelijk een concurrentie strijd moet worden, en dat is alleen maar goed bij een topclub. 

Lees iets over 6 a 7 miljoen plus een flink doorverkooppercentage. Lijkt me wel een realistische deal voor een jonge talentvolle speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het ook geen verkeerde optie vinden. Áls Gimenez nog zo'n jaar gaat hebben is die volgend jaar weg en dan heb je zijn vervanger al klaar staan. Pepi heeft dan ook alle tijd om zich aan te passen in de eerste maanden en zal er moeten staan wanneer de groepsfase CL begint en er gerouleerd dient te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, einde seizoen dus zoals beloofd:

GK:

Bijlow: Je eerste keeper. Seizoen blessurevrij zien te blijven, eerste keeper op het EK en dan een mooie transfer naar de subtop Europa. 

Wellenreuther: Heeft het uiteindelijk goed gedaan. Optie van 1 miljoen lijkt gelicht te gaan worden. Weet niet of je zoveel moet neertellen voor een tweede doelman. Transfervrije optie zou mijn voorkeur hebben, zoals ze dat de laatste jaren hebben gedaan. Voordeel is wel dat je iemand hebt die de speelstijl al kent en bewezen heeft de rol van 2e doelman prima in te kunnen vullen.

Marciano: Laten gaan. 3e keeper uit o21. 

Janssen: Verhuren in de ED.

Aandachtspunten: Geen, zo lijkt het. Anders transfervrije 2e doelman. 

Verdediging:

LB:

Hartman: Welkome verrassing vanuit Varkenoord. Ook knap na zo'n blessure.

Lopez: Prima back-up. Weinig stress als hij moet invallen of spelen.

CV: 

Hancko: Wat een speler... En dat voor 5/6 miljoen. Vanaf de eerste minuut was er niemand die meer aan Senesi heeft gedacht. Hopelijk blijft hij, want die gaat na een CL seizoen echt voor dikke pegels weg.

Trauner: Stabiele CV, Feyenoord als plafond en daar is weinig mis mee. Gaat nog 1/2 seizoenen mee, maar zal wel een opvolger voor moeten komen. 

Geertruida: Verbeterd als CV dit seizoen. Toen hij er net op terecht kwam zag je nog de slordigheid en laksheid die er somt in zat, die is er inmiddels wel uit. 

Rasmussen: Sfeermaker, zo lijkt het op de beelden na het kampioenschap. Toch afscheid nemen, te langzaam/log voor het spel van Slot en ook een grootverdiener (2m dacht ik) in Italië.

RB: 

Geertruida: Heel goed als IWB. Hopelijk nog een seizoen te behouden. Anders op zoek naar iemand die die rol kan invullen, of Timber die rol laten spelen.

Pedersen: Als die jongen toch eens een beetje meer rust en overzicht zou bewaren als hij langs de rechterflank is gedenderd... Steeds minder hoop dat dat erin zit. Zorgt wel voor dreiging en zorgt dat er ruimte komt op het veld, doordat niet iedere linksbuiten meeloopt. 

Kasanwirjo: Heb niet echt een beeld van de kwaliteiten van deze jongen. Wel een bizar seizoen voor hem met de transfer in de winter van de (uiteindelijk) nummer 18, naar de kampioen. 

Aandachtspunten: Back-up LCV, rotatie RCV.

Middenveld

6:

Wieffer: Schot in de roos geweest. Het ontbrekende puzzelstukje op het middenveld van Slot gebleken. 

Zerrouki: Laat me graag verrassen. Op het eerste oog snap ik de aankoop niet helemaal, want er zal één van het trio Wiefer, Zerrouki, Timber moeten gaan banken. Een neo-international, of één van de miljoenenaankopen.

8: 

Kökcü: Geweldenaar dit seizoen. De dirigent van dit Feyenoord. Verdiende recordtransfer, maar we gaan hem wel missen op het middenveld. 

Timber: Is gekocht als zijn vervanger, dus zal het op 8 moeten gaan laten zien. Al zou ik hem, zoals eerder gezegd, als vervanger van Geertruida ook wel willen zien. 

Van den Belt: Beste speler van de KKD met mooie cijfers. Benieuwd hoe hij zich ontwikkelt. 

10: 

Szymansky: Lijkt nog een jaar te blijven. Prima! 

Bullaude: Zou ik wel vaker willen zien, maakt op mij een prima indruk in wat ik van hem heb gezien. Met name in de o21 wedstrijden en oefenwedstrijden waarin ik hem zag. 

Aandachtspunten: Geen. Zeker gezien middenvelders van o21 die je toch op termijn door wil laten schuiven. In dat licht zou ik Dermane wel bij een eredivisie club willen zien. Speelt bij Togo (ok, op basis van samenvattingen) beter dan in o21. Benieuwd wat hij laat zien als het écht ergens om gaat. Milambo zou ik ook proberen te verhuren aan een voetballende KKD club. Ontwikkelt zich inmiddels meer als 8 dan als 10.

Aanval:

LB/RB:

Paixao: Ben fan, wat een leuke speler! Heeft zich ook heel snel aangepast en is van grote waarde. Kan ook op beide flanken, ook een meerwaarde. Heeft een lekkere voorzet en heeft een prima connectie met Gimenez. 

Dilrosun: Tsja, weet het niet met deze jongen. Het oogt altijd alsof hij heel ongelukkig is. Acties blijft hij proberen, ook al mislukken ze vaak. Dat is op zich te prijzen, want het is wel zijn wapen. Weet niet of je er heel veel aan hebt. Maar aangezien je er een aardig bedrag voor hebt betaald, zou ik hem houden als back-up. 

Idrissi: Wisselt goede periodes af met periodes waar hij heel zwak is. Is gehuurd, dus zal terugkeren naar Sevilla. Denk niet dat je hier miljoenen tegenaan moet gooien om hem definitief te halen.

Jahanbaksh: Ben in deze niet objectief, want ik vind het een hele fijne speler. Heel correct, komt goed over op camera en is een echte teamspeler. Qua prestaties komt het er niet echt uit bij hem, maar omdat ik een zwak voor hem heb mag hij toch blijven. 

Walemark: Hopen dat zijn blessure herstelt en dat hij het middels een verhuur kan laten zien. Middenmoot/subtop ED ofzo. Heb wel geloof in zijn talent. 

SP:

Gimenez: Topspits, volgend jaar topscoorder als hij een heel jaar basis staat.

Danilo: Transfervrij gekomen en in het begin met zijn goals zeker waarde gehad. Mocht je hier een bod van 4/5 miljoen op krijgen, laat je hem gaan en is iedereen blij. 

Pepi: Lijkt te komen, dus neem ik hem alvast mee. Denk dat ze in hem de opvolger zien van Gimenez volgend jaar. Zag wat stats voorbij komen van Pepi qua werklust en drukzetten. Zag eruit alsof het een goede match is met Slotball.

Aandachtspunt: Buitenspeler aantrekken voor de basis. Samen met Paixao op de flanken. Alireza nog een jaar houden, met het oog op de ontwikkeling van Sauer en Slory. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MetalMichaelGrotendeels wel eens met je overzicht. Ben zelf niet enorm fan van Alireza, maar zal er ook niet om malen als die blijft inderdaad. Dilrosnun, tsja. Wat mij betreft mag je hem weg doen en een iets minder flegmatieke optie terughalen. En leuk dat je inderdaad Sauer noemt. Die schijnt het nu goed te doen op WK U20 bij Slowakije. Begreep van mensen die onze U21 iets beter volgen, dat ze ook wel enthousiast zijn.

Pepi ben ik redelijk positief over. Toch tot een prima aantal van 12 goals gekomen, bij één van de minste ploegen in de Eredivisie. Heeft lengte, inhoud, loopvermogen en is dus nog heel jong (20 pas). Ja, hij gaat 2e spits worden achter Santi, maar ik denk dat ze dan echt goed met elkaar kunnen concurreren. Zal ook echt wel speeltijd krijgen hier en daar, zeker met het programma van CL, Eredivisie en beker. Als er iets geforceerd moet worden zit ik toch lekkerder voor de TV als Pepi erin komt dan Danilo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Eens met je eerste zin, zo had ik het willen verwoorden. Je hebt de mogelijkheid tot doorselecteren, vroeger bleven we dan hangen in de categorie Bannis Bozenik en Te Vrede als tweede spits. Ik denk dat het uiteindelijk een concurrentie strijd moet worden, en dat is alleen maar goed bij een topclub. 

Lees iets over 6 a 7 miljoen plus een flink doorverkooppercentage. Lijkt me wel een realistische deal voor een jonge talentvolle speler.

Eens hoor, maar het feit dat je nu wat hoger kan inzetten op bepaalde spelers/posities is natuurlijk ook weer inherent aan het feit dat je CL voetbal hebt volgend jaar. Dan  is de aantrekkingskracht natuurlijk aanzienlijk hoger. Ben benieuwd hoe jullie selectie eruit komt te zien komend jaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

En leuk dat je inderdaad Sauer noemt. Die schijnt het nu goed te doen op WK U20 bij Slowakije. Begreep van mensen die onze U21 iets beter volgen, dat ze ook wel enthousiast zijn.

Op zaterdag is er vaak een livestream van een jeugdteam. Staat hier geregeld aan. Ben geen talentscout en grote talenten en de stap naar seniorenvoetbal is vaak een ding, dus ga geen voorspellingen doen. Heb ooit Slabbekoorn een toekomst in Oranje voorspeld toen hij in de B1 alles aan gort speelde. :-D 

Mar goed, zijn er een aantal waarvan ik benieuwd ben waar ze staan als ze straks 20/21 zijn. o.a. Sauer, Kleijn, Milambo, Groen, Sliti, Van Persie, Neijenhuis en Ouarghi. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei MetalMichael:

Wordt wel een druk en duur middenveld zo. Hoop dan nog meer op de omscholing van Timber naar IWB.

Zou dat wel echt hilarisch vinden. Wilde niet blijven bij Ajax omdat hij niet op die positie wilde spelen, en dan zou hij daar nu alsnog terecht komen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Rogier.:

Zou dat wel echt hilarisch vinden. Wilde niet blijven bij Ajax omdat hij niet op die positie wilde spelen, en dan zou hij daar nu alsnog terecht komen :D 

Eerder al aangegeven: de rol van en bij Ajax en Feyenoord is verschillend. Hij wilde niet als klassieke back bij Ajax spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Rogier.:

Zou dat wel echt hilarisch vinden. Wilde niet blijven bij Ajax omdat hij niet op die positie wilde spelen, en dan zou hij daar nu alsnog terecht komen  

Mwah, de rol die hij bij Ajax zou  moeten bekleden was niet de rol van IWB maar als fullback dacht ik. Als IWB zou die eigenlijk technisch gezien een middenvelder zijn.

Verder wel eens met jouw verhaal @MetalMichael moet er alleen bij zeggen dat Milambo dus niet verhuurd kan worden aan een KKD club anders dan Dordt door de samenwerking met hen. Wel jammer want ik zou Mike Kleijn (je zou m bijna vergeten) ook graag meer weerstand zien pakken dan de O21. Verder heb ik ergens nog de hoop dat die buitenspeler Isaksen gaat worden. Tering wat vond ik die jongen goed bij dat Mietjesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Mwah, de rol die hij bij Ajax zou  moeten bekleden was niet de rol van IWB maar als fullback dacht ik. Als IWB zou die eigenlijk technisch gezien een middenvelder zijn.

Verder wel eens met jouw verhaal @MetalMichael moet er alleen bij zeggen dat Milambo dus niet verhuurd kan worden aan een KKD club anders dan Dordt door de samenwerking met hen. Wel jammer want ik zou Mike Kleijn (je zou m bijna vergeten) ook graag meer weerstand zien pakken dan de O21. Verder heb ik ergens nog de hoop dat die buitenspeler Isaksen gaat worden. Tering wat vond ik die jongen goed bij dat Mietjesland.

Dat verhaal van Dordrecht is inmiddels genuanceerd. 

De Zeeuw komt echter met een nuance: "Wij zijn wel de eerste keus, maar als onze selectie af is, zou het ook onzin zijn dat er niemand van Feyenoord ergens anders kan spelen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook even een poging doen om de selectie voor komend seizoen door te lichten, al blijft het natuurlijk koffiedik kijken. In opzet ziet het er wat mij betreft zo uit: 

KHsiWs7.png

Wie mogen er vertrekken? 

• Orkun Kokcu: De vraag is niet óf hij weggaat, maar wanneer, naar welke club en voor welke som. Het is natuurlijk speculatief, maar als je de diverse geruchten mag geloven ga je wel aan een bedrag van om en nabij de 40 miljoen kunnen denken. Arsenal en Tottenham zijn onder meer geïnteresseerd, zo lijkt het. 
  • Javairo Dilrosun: Zelden heb ik een speler in de Kuip gezien met zoveel flair maar tegelijkertijd zo weinig voetbalintelligentie. In technische zin kan hij echt goed voetballen maar het komt er veel te sporadisch uit. Ik denk niet dat hier sprake is van een ketchupfles-scenario, dus van mij mag Dilrosun zijn hoge salaris ergens anders op gaan strijken. 
  • Danilo: Nu de geruchten rondom Pepi steeds luider worden, is het wat mij betreft einde verhaal voor Danilo. Hij is dit seizoen gewogen en - ondanks zijn aanwezige waarde in de landstitel - te licht bevonden. Misschien ben ik hiermee wat streng voor hem, maar ik vind hem gewoon nergens écht goed in. Desalniettemin denk ik dat je deze zomer nog wel een leuk bedrag zou kunnen vangen voor een spits die bij de landskampioen 10x gescoord heeft, hetgeen na zijn transfervrije komst pure winst zou zijn. 
  • Alireza Jahanbaksh: Hoewel ik Ali een bijzonder toffe speler vind in hoe hij zich naar de buitenwereld manifesteert denk ik dat deze zomer voor beide partijen een mooi moment biedt om verder te kijken. Jahanbaksh heeft nooit verhuld dat hij eigenlijk nog wel een stap wenst te maken en ik denk dat zijn perspectief op speeltijd er in de directe toekomst niet beter op wordt. Het zou mooi zijn als je zijn transfersom terug weet te verdienen. 
  • Patrik Walemark: Na de winterstop heeft Walemark nog maar driemaal minuten gemaakt. Door blessures is ook dit seizoen dus nog niet geworden waar we bij zijn komst op gehoopt hebben. Desalniettemin is hij pas 21 én zie ik in de Kuip wel degelijk soms signalen die aanduiden waarom hij gehaald is. Ik denk dat er weinig tot geen spelers in de huidige selectie zijn die een betere strakke voorzet kunnen geven dan Walemark, hetgeen bijvoorbeeld bij de goal van Gimenez tegen Sturm Graz te zien was. Toegegeven, positioneel is het allemaal veel te zwak en ook fysiek lijkt hij het maar moeilijk te kunnen bolwerken maar toch zit er wel ergens iets. Mijn hoop is dan ook dat hij komend seizoen verhuurd wordt aan een ploeg in de Eredivisie (het kaliber Sparta, Vitesse) om eens een jaar serieuze minuten te maken. 
  • Mohamed Taabouni: Los van dat hij in december in een nietszeggend oefenwedstrijdje tegen Strasbourg de winnende maakte heb ik de Taab niets goed zien doen dit seizoen. Lijkt me typisch iemand voor wie de stap van jeugdvoetbal naar het mannenvoetbal te groot is. Het gaat allemaal net een tikje te snel voor hem. Ook hier verwacht ik dat hij eerst nog verhuurd wordt, ook omdat Taabouni zelf niet nog een jaar op de bank lijkt te willen zitten. 

Welke spelers zijn interessant voor Feyenoord?

De focus ligt hoofdzakelijk bij de vleugels. Daar heb je dit seizoen het meest moeten rouleren en uiteindelijk lijkt alleen Paixao nu echt te voldoen. Aangezien we op dubbele bezetting in zullen zetten verwacht ik hier wel 2/3 aankopen, afhankelijk van wie er toch blijft. 

• Ernest Nuamah: Het probleem met spelers die het van hun snelheid moeten hebben is voor Feyenoord vaak dat er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders ligt waardoor iemands grootste wapen vrijwel geheel wordt afgedicht. Toch is deze Ghanese linksbuiten van FC Nordsjaelland een zeer interessant target. Hij is extreem snel maar tegelijkertijd tweebenig (al is links z'n beste been) en doordat hij de bal gedurende zijn dribbels kort bij zich houdt is het moeilijk om hem van de bal af te zetten. Ik durf niet te zeggen hoeveel Nordsjaelland voor hem gaat vragen. Ook meen ik dat Ajax een paar maanden terug tussen de geïnteresseerde clubs stond, dus dat kan nog wel een lastig verhaal worden. 
  • Amahl Pellegrino: Dit is een beetje een twijfelgeval, maar wel een goedkope gok. Amahl Pellegrino is een echte laatbloeier maar haalt als vleugelflitser inmiddels al enkele seizoenen bizarre cijfers in de Eliteserien. Hij wordt deze zomer 33, maar ik denk dat dit een ideale optie voor erbij zou kunnen zijn. Het is wel zo dat de sterkhouders van Bodo/Glimt bij functies elders bijna allemaal tamelijk mislukt zijn, maar dat hoeft natuurlijk geen garantie te bieden voor een mislukking. 
  • Roony Bardghji: Dit klinkt natuurlijk echt als FM in real life, maar mocht het geld echt tegen de plinten klotsen deze zomer zou ik dit wel een geweldige aanwinst vinden. Ik heb hem een aantal keer zien spelen en hij is ongelofelijk lichtvoetig terwijl hij ook uitblinkt in zijn overzicht. Ideale rechtsbuiten om te concurreren met Paixao (al kan Paixao ook weer naar links). Desalniettemin zal hij te duur zijn lijkt me, hij heeft niet heel lang geleden zijn contract nog verlengd, maar hopen mag. 
  • Vitão: Deze centrale verdediger wordt dit seizoen door Shakhtar verhuurd aan Internacional in zijn thuisland Brazilië. Hier loopt zijn contract eind juni af, maar ik verwacht niet dat hij nog terug wenst te keren naar Oekraïne ondanks zijn nog eenjarige contract aldaar. Hij is rechtsbenig en kan ook als rechtsback en 6 uit de voeten. U raadt het al; dit lijkt me een ideale vervanger voor Geertruida, al is Geertruida voetballend wel een stuk beter. Ook heb ik hem sinds zijn transfer naar Brazilië nooit meer live zien spelen, maar sinds hij zich destijds in de CL tegen Real Madrid ongekend sterk staande hield ben ik wel gecharmeerd van hem. Wel kampt hij momenteel met een knieblessure, dus het is even de vraag hoe ernstig dat is. 

• Dino Peric: Deze linksbenige centrale verdediger van Dinamo Zagreb is met zijn 28 jaar - hij wordt over een maandje 29 - een wat oude optie wellicht, maar ik denk dat dit een goede vervanger voor Hancko is mocht hij gaan. Peric is al enkele seizoenen één van de sterkhouders bij Dinamo Zagreb, is zuiver in de passing en nu wel echt op een leeftijd om tóch een keer die stap naar het buitenland te wagen. Ook haal je hiermee vast de ervaring in huis die je over 1/2 seizoenen verliest wanneer Trauner vertrekt. Kijkend naar Dinamo Zagreb's transferhistorie zitten ze ook nooit bijzonder hoog in de boom wanneer het om haar wat oudere spelers gaat, dus dan is dit wellicht een optie. 

Enfin, ik ben erg benieuwd wat de zomer gaat brengen. Pepi lijkt erg serieus te worden nu en zal ongetwijfeld willen komen dus dan verschuift de focus in deze transferzomer al heel snel naar de vleugels. Ik hoop dat Te Kloese zich goed voorbereid heeft en nog wat leuks uit zijn sombrero tovert, maar dat gaan we meemaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto Persoonlijk vind ik Nuamah het meest interessant, prima stats ook. Denk dat Pellegrino in ieder geval echt niet in het plaatje past van het beleid wat is ingezet. Vitao en Peric zijn interessante opties denk ik. Kende ik zelf nog niet.

Jij verwacht dat Geertruida blijft dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites