Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

In de podcast gaf Krabbendam gisteren aan dat Te Kloese voor Nagelsmannachtige bedragen wil gaan, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Ik heb eindelijk de kampioenspecial van de VI binnen, dus dat wordt nog lekker nagenieten. Alleen jammer dat ik dat de kop van het stuk bij Jacco Slot zie staan dat hij ook hoopt op nog een jaar Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettend goed nieuws voor Feyenoord, gefeliciteerd mannen.

Geloof alleen weinig van z’n betoog dat ie al die tijd alleen maar in gesprek is geweest over een contractverlenging en een vertrek nooit aan de orde was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ROEMM:

Geloof alleen weinig van z’n betoog dat ie al die tijd alleen maar in gesprek is geweest over een contractverlenging en een vertrek nooit aan de orde was. 

Nee inderdaad. Of hij moet gewoon Spurs gebruikt hebben nu om er voor zichzelf meer geld uit te halen en dat die volgend seizoen tegen een lagere clausule of gratis weg kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ROEMM:

Dit dus. En als Chelsea of Liverpool in December komt is ie alsnog weg. Hoe dan ook mooi nieuws, goed voor deze transferperiode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites