Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Pino:

Zal Berghuis dan toch op 10 gaan spelen? 

Ik twijfel ten eerste of dat wel gaat werken. Ten tweede denk ik dat daarmee toch Kokcu weer in de weg wordt gelopen. Zie het dus niet gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei 007mark:

Ik twijfel ten eerste of dat wel gaat werken. Ten tweede denk ik dat daarmee toch Kokcu weer in de weg wordt gelopen. Zie het dus niet gebeuren.

1 minuut geleden zei Magikarp:

Dacht gelezen te hebben dat ze met de punt naar achter gaan spelen, dus dat lijkt me niet. 

Maar waar gaat Narsingh dan spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Pino:

Maar waar gaat Narsingh dan spelen?

Die gaat lekker op de bank. Wat moeten we ermee? Larsson en Berghuis staan in de basis. Narsingh gewoon een extra optie. Meer is het ook niet, vind het ook een onnodige, visieloze 'aankoop'. Dan moet je dus óf Toure óf Sinisterra weg doen, op z'n minst tijdelijk. Anders staat je talent maar weer eens op plek 3 achter een 28 jarige speler zonder restwaarde en staan ze dus wederom een seizoen stil. Tenzij Berghuis weggaat, of hij gaat toch op het middenveld. Geen idee hoe die dat voor zich ziet, maar dan zou Kokcu dus eerste back up zijn voor Berghuis. Maarja, ik denk niet dat je Berghuis dan op z'n kwaliteiten benut (met de punt naar achter).

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei 007mark:

Luciano Narsingh definitief binnen en Steven Berghuis lijkt bij te tekenen. Worden op het moment dus wel prima zaken gedaan.

Zo blij met Narsingh?  Heeft op een jaar Heerenveen toch nooit kunnen overtuigen? Zal vooral weer de jeugd in de weg lopen  en voor een mooi bedrag ga je hem niet meer verkopen met zn 28 jaar, terwijl hij de komende jaren waarschijnlijk wel 1 van de grootverdieners zal zijn.  Dan lees ik ook dat Fer nog op de lijst staat.    Kan je alleen maar concluderen dat ze bij Feyenoord de afgelopen 20 jaar niks geleerd hebben en het weer een kwestie van tijd is voordat men aan het Maasgebouw staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Narsingh wel een nuttige speler, bij PSV ook wel prima gedaan. Maar geen geweldenaar. Kan ook op links ipv Larsson. Als Berghuis op rechts blijft heb je met Larsson aan de andere kant 2 spelers die nooit diep gaan, dat heb je met Narsingh wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Benieuwd wat dit is, heeft 2de seizoenshelft weinig gespeeld voor Reading. Reading wilt hem graag verkopen en Feyenoord concurreert met Luton Town om hem. Klinkt allemaal niet best :cab: Maar goed Stam kent hem.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354854

Hoeft niet superveel te zeggen. Kan zomaar een meer technische cm zijn. Daar heb je in de Championship niets aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook van Tonny Vilhena een filmpje maken waarin ie goed lijkt natuurlijk. Maar wat we voorgeschoteld krijgen in deze 9 minuten bevalt me opzich wel. Visueel dan. De muziek is kut. Slechter dan Clasie kan het niet, en het ziet ernaar uit dat ie best weleens een pass durft te geven. 

Is met 1.78 niet bijzonder groot, dus wellicht dat de coach van Reading het daarom niet zo ziet zitten. Of hij kan er gewoon geen klote van en Stam ziet het verkeerd, sluit ik ook niet uit.

Dit heeft Stam erover te zeggen in ieder geval

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-7-2019 om 18:01 zei cimbomcu:

Ik vind Narsingh wel een nuttige speler, bij PSV ook wel prima gedaan. 

Ik ook. Doet mij beetje denken aan toen PSV Jozefzoon haalde. Dacht echt wat moet je met zo'n blind paard, maar die snelheid voorin was echt zeer nuttig op welke manier je dan ook speelt (altijd wel een situatie voor een counter, bv. bij verdedigende corner, voorsprong verdedigen etc. ).

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-7-2019 om 17:43 zei Magikarp:

Die gaat lekker op de bank. Wat moeten we ermee? Larsson en Berghuis staan in de basis. Narsingh gewoon een extra optie. Meer is het ook niet, vind het ook een onnodige, visieloze 'aankoop'. Dan moet je dus óf Toure óf Sinisterra weg doen, op z'n minst tijdelijk. Anders staat je talent maar weer eens op plek 3 achter een 28 jarige speler zonder restwaarde en staan ze dus wederom een seizoen stil. Tenzij Berghuis weggaat, of hij gaat toch op het middenveld. Geen idee hoe die dat voor zich ziet, maar dan zou Kokcu dus eerste back up zijn voor Berghuis. Maarja, ik denk niet dat je Berghuis dan op z'n kwaliteiten benut (met de punt naar achter).

Over Narsingh ben ik het helemaal met je eens. Larsson en Berghuis? Liever geen van beiden, meneer Berghuis vindt PSV blijkbaar zo'n geweldige stap... Dan laat hem maar vertrekken met zijn DSM-5 hoofd. Larsson? Heeft die niet laten zien niet het gewenste niveau meer dan 3x per seizoen te halen? Wat mij betreft zet je daar Hansson neer, veel fijnere speler. En Kökcü gaat denk ik geen basis worden, eerst beloven ze DSM-5 de plek op 10 en nu willen ze weer een of andere Ierse dwerg halen?? Tja...

Kökcü is gewoon het grootste talent wat er van Varkenoord komt sinds Van Persie, maar als Mr. Stam dat niet ziet ga ik gewoon mee in  de anti-Stam parade van PJ!

Toornstra bijtekenen, ja daar ga je ook wel de aansluiting terug mee vinden... Ipv je te richten op een fatsoenlijke centrale verdediger of rechtsback halen ze een middenvelder en een buitenspeler. Volgens mij is Nieuwkoop gewoon niveau Utrecht of Heerenveen (max), en is Hall nog niet in de picture (geen idee hoe ver die is in zijn ontwikkeling) dus mikken we er gewoon onze enige bewezen fatsoenlijke centrale verdediger (St.Juste) neer.
Dit wordt een heerlijk seizoen, vraag me ook af wie er eerste keeper gaat worden...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2019 om 23:03 zei Magikarp:

Je kan ook van Tonny Vilhena een filmpje maken waarin ie goed lijkt natuurlijk.

Of Diego Biseswar.

Maar in dit filmpje lijkt het in ieder geval een hardwerkende voetballer met een prima steekpass. Wordt op het middenveld overigens wel weer een puzzel als hij komt want via van het trio Toornstra/Ayoub/Kokcu ga je op de bank zetten? Denk persoonlijk dat Jensie onze nieuwe aanvoerder gaat worden komend seizoen, dus moet dan 1 van de anderen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Of Diego Biseswar.

Maar in dit filmpje lijkt het in ieder geval een hardwerkende voetballer met een prima steekpass. Wordt op het middenveld overigens wel weer een puzzel als hij komt want via van het trio Toornstra/Ayoub/Kokcu ga je op de bank zetten? Denk persoonlijk dat Jensie onze nieuwe aanvoerder gaat worden komend seizoen, dus moet dan 1 van de anderen worden.

Denk Ayoub bank / roulatie. Verwacht dat Kelly vanaf 6 gaat spelen, na wat ik heb gelezen. Toornstra op 8, Berghuis op 10. En dan Kokcu die op 10 of 11 de eerste invaller is (helaas). Hoewel ik ergens nog maar moet zien of Berghuis op 10 terecht komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Denk Ayoub bank / roulatie. Verwacht dat Kelly vanaf 6 gaat spelen, na wat ik heb gelezen. Toornstra op 8, Berghuis op 10. En dan Kokcu die op 10 of 11 de eerste invaller is (helaas). Hoewel ik ergens nog maar moet zien of Berghuis op 10 terecht komt. 

Berghuis op 10 komt alleen vanuit het gerucht dat ie dat zelf zou hebben aangegeven, toch? Als er ergens een moment was om hem op 10 te zetten was het wel in een oefenpotje tegen Dordt. Stond ie gewoon weer rechts. Stam ontkent het ook: https://www.fr12.nl/nieuws/51105-stam-steven-heeft-helemaal-niets-geeist.html

In datzelfde verhaal heeft ie het over 'eigenlijk 2 tienen', wat Kokcu en Toornsta wel goed in zouden kunnen vullen denk ik. Kelly/Ayoub dan op 6, al kan die Kelly ook aanvallend spelen blijkbaar, waardoor je Ayoub - Kelly - Toornstra/Kokcu zou kunnen krijgen. Genoeg opties dus, lekker aanvullen met jeugd. Blijf het jammer vinden dat die Tapia nooit z'n draai heeft kunnen vinden, maar na de dingen die dat ventje heeft laten zien moet je die inderdaad richting Mexico sturen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je vergeet nog iemand @Magikarp : Leroy Fer. Die traint niet voor niets mee, dus zal ook wel een contract krijgen. Zal die akkoord gaan met een plek op de bank?

Overigens met je eens betreft Tapia. Zie het nogsteeds wel in hem, maar hopelijk vangen we dan een mooi bedrag. Miljoentje of 4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei 007mark:

Zal die akkoord gaan met een plek op de bank?

Mag hopen van wel. Als je nu ook Fer nog eens voor Ayoub zet ben je die gegarandeerd kwijt. Zie denk ik het liefst Kelly/Ayoub, afhankelijk van hoe goed die Kelly verdedigend is, met Toornstra en Kokcu ervoor. Nadeel is dan weer wel dat je 2 dwergen hebt staan, dus wat dat betreft begrijp ik de optie Fer wel

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste heb je inderdaad wel een punt. Net als Narsingh net even een ander type speler, waardoor je wel meer opties hebt en net even anders het 'kan neerzetten'. Echter heb ik een voorgevoel dat Fer zomaar eens voor problemen kan gaan zorgen in de selectie, maar kan ook meer een onderbuikgevoel zijn ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei 007mark:

Laatste heb je inderdaad wel een punt. Net als Narsingh net even een ander type speler, waardoor je wel meer opties hebt en net even anders het 'kan neerzetten'. Echter heb ik een voorgevoel dat Fer zomaar eens voor problemen kan gaan zorgen in de selectie, maar kan

ook meer een onderbuikgevoel zijn ;) 

Jij zei ook dat Duncan Laurence geen kans maakte om het songfestival te winnen dus wat dat betreft kunnen we opgelucht ademhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Magikarp:

Jij zei ook dat Duncan Laurence geen kans maakte om het songfestival te winnen dus wat dat betreft kunnen we opgelucht ademhalen

Verdomme, zit ik hier op mijn werk speciaal nog naar posts te zoeken om dit statement te ontkrachten. Is mij nog gelukt ook ouwe reus. Zie hieronder ;) 

Op 7-3-2019 om 19:31 zei 007mark:

Gaan we dan eindelijk weer eens winnen?

Op 7-3-2019 om 19:32 zei Magikarp:

Nee

Hier kom je niet eens die halve finale mee door. Veel te traag en depressief voor dat circus.

Op 7-3-2019 om 19:37 zei 007mark:

Ja want Portugal won inderdaad met een heel swingend nummer in 2017.

Op 7-3-2019 om 19:37 zei Magikarp:

Portugal had een kwalitatief goed nummer + uiteraard weer een bijzonder verhaal rondom de artiest.

Op 7-3-2019 om 19:42 zei 007mark:

Nou waarschijnlijk gaan we het niet eens worden, maar ik vind dit wel een goed nummer. Beter dan de afgelopen twee jaren om eerlijk te zijn.

Op 7-3-2019 om 19:47 zei Magikarp:

Het is een prima radionummer. Ventje kan ook best zingen. Maar als je voor een 'aaaaaaa ooooooh' refrein gaat op het songfestival moet het ook knallen. Doet het niet. Daarbij voelt het ook niet oprecht, wat bij Amar Pelos Dois wel was, dat kwam bínnen. Daar stond een artiest met een verhaal, dat was een klasse apart. Dit is een liedje. Wat natuurlijk helemaal geen probleem is want daar zit het vol mee, maar dan moet het sterker zijn dan dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites