Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk :D

Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk :D

Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van ;c

Ik ben ook rete benieuwd. Dat zij elf potjes ongeslagen zijn zegt eigenlijk niet zoveel natuurlijk, ze hebben namelijk 4 potten Conference League hier tussen zitten tegen niet al te beste tegenstanders en hebben ook niet tegen de top 3 gespeeld van Zweden (AIK, Malmö of Djurgarden). Het is en blijft Feyenoord, maar normaliter hadden we ook niet zo gemakkelijk Willem II aan de kant geschoven haha. Uit gaan van eigen kracht en gewoon er boven op klappen is wat we moeten doen en vooral blijven doen.

Poh, ja dat herken ik maar al te goed. Ik heb het 'voordeel' dat ik nog steeds aan het revalideren ben dat ik voorlopig niet op het korfbalveld hoef te verschijnen en dus lekker Feyenoord kan kijken. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was wat aan de enthousiaste kant van Bijlow om uit te komen, maar dit is toch nooit rood? Hij maakt geen eens een tackle, het enige wat hij doet doet is blijven staan en die spits van hun loopt er tegenaan. 

Dit is wel beoordeeld vanuit de tweede ring aan de andere kant van het veld waar het gebeurde overigens, dus correct me if I'm wrong:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Snap ik, maar dit kan hem ook gewoon z'n basisplek in Oranje kosten. Zou heel zuur zijn.

Maar wat is het alternatief? Die gek van PSV? Of Krul? Die niet in de filosofie van Louis past. Tuurlijk is het dom. Tuurlijk moet ie wegblijven. Maar hij is gewoon de beste keeper van Nederland op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites