007mark Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 10 uur geleden zei 007mark: Benieuwd vandaag weer. Waarschijnlijk Ali in plaats van Aursnes en voor de rest dezelfde namen. Elfsborg al 11 potjes ongeslagen, maar normaal gezien zijn we nog steeds favoriet. Al blijft het Feyenoord natuurlijk Baal eigenlijk wwl dat ik altijd op donderdagavond moet trainen. Eigenlijk de meest belangrijke potjes die Europese avondjes. Hopelijk volgend jaar weer CL, dan heb ik daar geen last meer van Ik ben ook rete benieuwd. Dat zij elf potjes ongeslagen zijn zegt eigenlijk niet zoveel natuurlijk, ze hebben namelijk 4 potten Conference League hier tussen zitten tegen niet al te beste tegenstanders en hebben ook niet tegen de top 3 gespeeld van Zweden (AIK, Malmö of Djurgarden). Het is en blijft Feyenoord, maar normaliter hadden we ook niet zo gemakkelijk Willem II aan de kant geschoven haha. Uit gaan van eigen kracht en gewoon er boven op klappen is wat we moeten doen en vooral blijven doen. Poh, ja dat herken ik maar al te goed. Ik heb het 'voordeel' dat ik nog steeds aan het revalideren ben dat ik voorlopig niet op het korfbalveld hoef te verschijnen en dus lekker Feyenoord kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Ik ben juist weer gezegend. Ik werk in het Rivium, dus voor mensen die bekend zijn in de regio, even de Brienenoord over en ik ben in De Kuip. Prima afsluiter van een kantoordag hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Lekkere actie van Pedersen net zeg. Sowieso alweer een paar prima kansen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Wel jammer dat Toornstra geen creatieve speler is trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Poh, twee heerlijke aanvallen achter elkaar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 (bewerkt) Echt heel zonde dat Toornstra geen creatieve speler is. (Ik hou hier zo mee op, hij is toch een paar weekjes geband) 19 augustus 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 9 minuten geleden zei PJHoutman: Wel jammer dat Toornstra geen creatieve speler is trouwens. ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 (bewerkt) Volgens mij maakt 'ie een grapje! Gewoon leuk dat Feyenoord zulke clubjes lekker kan wegspelen. Met z'n alle Europa in! 19 augustus 2021 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Hahhaah duidelijk! Ja dit ''Feyenoord'' is zkr genieten! Jeej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Sini scoort nog best vaak met zijn hoofd eigenlijk hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Heerlijk zo'n wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Ik krijg bijna medelijden. Dit is echt van het kastje (die kennen ze wel in Zweden, kastjes) naar de muur. Echt absurd. Ik heb dit volgens mij nog nooit gezien bij Feyenoord. Weinig althans. Het is ook echt een team. Echt heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 De basisplek in Oranje kan ook weer de kast (ja, ik kan het ook) in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Rood overdreven imo, maar wel wat enthousiast van Bijlow om daar uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Terechte rode kaart wel, is gewoon de regel en dit was wel een schoolvoorbeeld. Vooral ongelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Arne Slot Wat heerlijk om de tussenstand te bekijken en dit te zien bij Feyenoord. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten de komende maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Hele vreemde beslissing van Bijlow om daar uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Hele vreemde beslissing van Bijlow om daar uit te komen. Zou me niks verbazen als hij heeeeel graag de nul wilde houden in deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Die Bozenik kan niet veel he? Hoop niet dat Heerenveen hem gaat huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 2 minuten geleden zei Srangaman: Die Bozenik kan niet veel he? Dat klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 13 minuten geleden zei PJHoutman: Zou me niks verbazen als hij heeeeel graag de nul wilde houden in deze pot. Snap ik, maar dit kan hem ook gewoon z'n basisplek in Oranje kosten. Zou heel zuur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Het was wat aan de enthousiaste kant van Bijlow om uit te komen, maar dit is toch nooit rood? Hij maakt geen eens een tackle, het enige wat hij doet doet is blijven staan en die spits van hun loopt er tegenaan. Dit is wel beoordeeld vanuit de tweede ring aan de andere kant van het veld waar het gebeurde overigens, dus correct me if I'm wrong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 4 minuten geleden zei MetalMichael: Snap ik, maar dit kan hem ook gewoon z'n basisplek in Oranje kosten. Zou heel zuur zijn. Maar wat is het alternatief? Die gek van PSV? Of Krul? Die niet in de filosofie van Louis past. Tuurlijk is het dom. Tuurlijk moet ie wegblijven. Maar hij is gewoon de beste keeper van Nederland op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten