MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Op de berichten afgaand zijn ze er nog steeds niet over uit wat voor type spits ze zoeken. @ReneLeBlancTraint weer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Sam Lammers zou voor ons echt een geweldige spits zijn, vind dat juist een compleet spitsje. Ik denk dat onze spits juist wat sterker aan de bal moet zijn, zowel qua vasthouden als qua meevoetballen. Bozenik / Bannis beheersen dat allebei totaal niet en alle drie onze spitsen komen niet tot nauwelijks in ons spel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 20 minuten geleden zei Erwin.: Bovendien ken je de speler Lammers ook niet echt als je hem afschildert als een grote tank. Hij is inderdaad lang maar zeker geen tank en kan juist best aardig meevoetballen. Nee qua type zou Lammers goed zijn bedoelde met een grote tank meer een speler als Dost (die ook weer genoemd wordt overal ), het is inderdaad geen tank maar ik weet niet. Zie het gewoon niet zo zitten in Lammers. Speelt ook al twee jaar geen drol, heeft het eigenlijk één jaar goed gedaan en zal dus ook weer even de tijd nodig hebben om helemaal fit te zijn. Markt is ook nog niet echt op gang gekomen, denk dat de beoogde spits ook echt pas in de laatste week gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 33 minuten geleden zei Thierryvane: Waarom gelukkig (dat Lammers is afgehaakt)? Eigenlijk had ik moeten zeggen, Atalanta is afgehaakt want die willen m verhuren aan de Serie A. Ik ben nog niet overtuigd geraakt van Lammers op basis van dat ene jaartje Heerenveen. Heeft het verder toch nergens echt laten zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Eigenlijk had ik moeten zeggen, Atalanta is afgehaakt want die willen m verhuren aan de Serie A. Ik ben nog niet overtuigd geraakt van Lammers op basis van dat ene jaartje Heerenveen. Heeft het verder toch nergens echt laten zien? Speelde ook prima op het begin bij PSV na dat jaar. Maar je denkt dus dat Feyenoord een betere spits dan Lammers kan halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 10 minuten geleden zei timpy00: Speelde ook prima op het begin bij PSV na dat jaar. Maar je denkt dus dat Feyenoord een betere spits dan Lammers kan halen? Geen idee, maar het zou fijn zijn als ze er één zouden kopen ipv huren. Ik las namelijk al een aantal keer dat Spartak de mogelijkheid heeft om Til in de winter terug te halen naar Rusland + daar is geen koop optie op. Allemaal leuk en aardig hoor zo'n veel scorende speler, maar hij is gewoon gehuurd en verdwijnt na dit seizoen, oftewel je kan volgend jaar weer opnieuw beginnen met zoeken. Er zijn genoeg spitsen voorbij gekomen die Feyenoord wellicht had kunnen halen, maar ze hebben zich (overigens terecht) eerst op andere posities versterkt. Gewoon de markt afwachten en wachten op dat buitenkansje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Geen idee, maar het zou fijn zijn als ze er één zouden kopen ipv huren. Ik las namelijk al een aantal keer dat Spartak de mogelijkheid heeft om Til in de winter terug te halen naar Rusland + daar is geen koop optie op. Allemaal leuk en aardig hoor zo'n veel scorende speler, maar hij is gewoon gehuurd en verdwijnt na dit seizoen, oftewel je kan volgend jaar weer opnieuw beginnen met zoeken. Er zijn genoeg spitsen voorbij gekomen die Feyenoord wellicht had kunnen halen, maar ze hebben zich (overigens terecht) eerst op andere posities versterkt. Gewoon de markt afwachten en wachten op dat buitenkansje. Heeft Feyenoord nog geld dan? Zeker een spits die er meteen moet staan zal niet 5 ton kosten denk ik? Denk dat met een speler als Til huren en wellicht een goede spits je moet focussen op komend seizoen top-3 halen, dan heb je gegarandeerd Europees, wellicht Europa League. Dan krijg je ook weer een wat vastere inkomstenbron en kun je langzaam de komende jaren afstappen van huren denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei timpy00: Heeft Feyenoord nog geld dan? Zeker een spits die er meteen moet staan zal niet 5 ton kosten denk ik? Denk dat met een speler als Til huren en wellicht een goede spits je moet focussen op komend seizoen top-3 halen, dan heb je gegarandeerd Europees, wellicht Europa League. Dan krijg je ook weer een wat vastere inkomstenbron en kun je langzaam de komende jaren afstappen van huren denk ik. Maar wie zegt dat dat daadwerkelijk zo is? Ten eerste over het feit dat er geen geld is en ten tweede dat zo'n spits zoveel meer dan 5 ton moet kosten? Volgens mij heeft Arnesen aangetoond met beperkte middelen toch uiterst nuttige spelers te kunnen aantrekken: Pedersen, Alireza, Trauner en Aursnes. Gezamenlijk kostte ze iets van 3,5 miljoen en zijn toch allen een prima aanwinst voor het voetbal dat Slot wilt spelen. Geloof mij in de laatste weken van de transfermarkt komen de opties echt nog wel voorbij, en tot die tijd laat je lekker Linssen voorin sleuren. Het is niet de briljantste afmaker, maar de energie die de beste man levert zorgt er wel voor dat anderen excelleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Of Feyenoord echt geen geld heeft weet ik niet, dat roepen ze zelf steeds. Aankopen tot nu toe lijken goed, al moet ik zeggen dat ik over de meeste nog geen goed oordeel kan geven. Nog te weinig hele wedstrijden van gezien, maar in eerste instantie lijken ze prima zaken te doen. Er zullen ook zeker opties komen, maar een goede spits die jij eerder omschreef die er ook meteen staat. Zou een flink kunstje zijn als dat lukt voor onder een miljoen. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Bijlow gaat bijtekenen tot 2025 en gesprekken met Geertruida zijn weer opgestart. Waar is onze club gebleven jongens? We willen weer slecht nieuws!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Bijlow gaat bijtekenen tot 2025 en gesprekken met Geertruida zijn weer opgestart. Waar is onze club gebleven jongens? We willen weer slecht nieuws!!!!!!! Er is pas 1 speelronde geweest he. Nog een hele lange tijd te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Bijlow zojuist bekend gemaakt dat die bijtekent tot 2025 op de officiële kanalen. We worden gek! Clubliefde bestaat nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zal waarschijnlijk nog steeds volgend jaar wel vertrekken als hij fit blijft, want hij is natuurlijk véél te goed voor dit niveau. Maar op zich prima dat hij heeft verlengd, zolang ome Frank er geen clausules in heeft gezet natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Als Bijlow echt zo goed is, wordt nodige tijd ie eens kansen gaat krijgen bij Oranje 1.... Is niet alsof we zoveel goede keepers hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Als Bijlow echt zo goed is, wordt nodige tijd ie eens kansen gaat krijgen bij Oranje 1.... Is niet alsof we zoveel goede keepers hebben... Dat zeggen we dan ook al ruim een jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Zojuist zei PJHoutman: Dat zeggen we dan ook al ruim een jaar Laten hopen dat Van Gaal meeleest. Feyenoorders en ETH hebben iig al eens post van mij mee gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 21 minuten geleden zei PJHoutman: Zal waarschijnlijk nog steeds volgend jaar wel vertrekken als hij fit blijft, want hij is natuurlijk véél te goed voor dit niveau. Maar op zich prima dat hij heeft verlengd, zolang ome Frank er geen clausules in heeft gezet natuurlijk WK blijft wel klein risico. Je weet niet hoe zwaar van Gaal eraan weegt mocht die straks 2 maanden niet keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Mooi nieuws natuurlijk. Hoop ook echt dat hij gaat spelen tegen Noorwegen, Montenegro en Turkije. Verdient hij echt, want er is gewoon geen betere keeper in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 In de categorie vergeten voetballers: Conteh. Verhuurd aan SV Sandhausen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Tja, moet je ervan zeggen. Hopen dat hij fit blijft, veel minuten maakt en ze hem overnemen ofzo? Ik zie op basis van die paar minuten die hij tot nu toe gemaakt heeft niet echt een toekomst in Feyenoord 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Bijlow is gewoon een topkeeper in wording en verdient ook zeker een kans in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 51 minuten geleden zei PJHoutman: Tja, moet je ervan zeggen. Hopen dat hij fit blijft, veel minuten maakt en ze hem overnemen ofzo? Ik zie op basis van die paar minuten die hij tot nu toe gemaakt heeft niet echt een toekomst in Feyenoord 1. Eens. Die Conteh kort voor Feyenoord 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 8 uur geleden zei ReneLeBlanc: Maar wie zegt dat dat daadwerkelijk zo is? Ten eerste over het feit dat er geen geld is en ten tweede dat zo'n spits zoveel meer dan 5 ton moet kosten? Volgens mij heeft Arnesen aangetoond met beperkte middelen toch uiterst nuttige spelers te kunnen aantrekken: Pedersen, Alireza, Trauner en Aursnes. Gezamenlijk kostte ze iets van 3,5 miljoen en zijn toch allen een prima aanwinst voor het voetbal dat Slot wilt spelen. Geloof mij in de laatste weken van de transfermarkt komen de opties echt nog wel voorbij, en tot die tijd laat je lekker Linssen voorin sleuren. Het is niet de briljantste afmaker, maar de energie die de beste man levert zorgt er wel voor dat anderen excelleren. Dat er geen geld is is toch gewoon bekend? Dat was vorig jaar al zo en dat zal corona er niet beter op gemaakt hebben. Anders was je niet met die Argentijnse tank aan komen zetten. Als je een spits als Dost, of Lammers kunt huren voor een jaar, denk ik dat je, op dit moment, je als Feyenoord zijnde de handen dicht mag knijpen. Al zal @PJHoutman mij nu wel vervloeken omtrent Dost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ik zou een nieuwe spits toejuichen. Dost om meerdere redenen niet, maar dat mag geen verrassing zijn. Lammers zou me beter lijken passen. Wel betekent dat dat je definitief afscheid van Bozenik moet nemen, imo. Een jaar derde keus leert hij helemaal niets van. Zou het op zich ook niet zo verkeerd vinden om gewoon nu je verlies te pakken, want ik kan me niet echt voorstellen dat hij meer waard gaat worden dat hij nu is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Als je een nieuwe spits krijgt zou ik Bozenik verhuren aan een Eredivisie spits. Linssen heb je dan als back-up spits terwijl Bannis als 3e spits ook met O21 genoeg minuten kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten