Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MetalMichael:

Over die mensen die het stadion in kwamen he... Eerst janken dat je geen vuurwerk mag afsteken op de dijk bij de laatste training. "Er mag niks van Aboutaleb, huil huil." Nu bij het stadion vuurwerk afsteken, wat blijkbaar nu wel gedoogd wordt. (Daar vind ik overigens wat van, maar laten we dat even buiten beschouwing laten). Wat bezielt je dan om het stadion te betreden? Echt een gebrek aan hersencellen.

De deur werd gewoon open gedaan voor de supporters. Zo spannend vond ik het niet, spelers konden het ook wel waarderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Goatruida:

Tja, het is nou niet of er gewonden zijn gevallen of ernstige schade aangericht is. Vond 't wel een lache actie eerlijk gezegd. 

Dit is dus waarom iedereen (terecht) een hekel heeft aan Feyenoordsupporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit is dus waarom iedereen (terecht) een hekel heeft aan Feyenoordsupporters. 

Maar andere clubs mogen de regels wel overtreden? Gebeurd de laatste weken structureel bij iedere club, niet in de vorm van een stadion binnendringen maar wel op andere manieren. Gebeurd overal man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Goatruida:

Maar andere clubs mogen de regels wel overtreden? Gebeurd de laatste weken structureel bij iedere club, niet in de vorm van een stadion binnendringen maar wel op andere manieren. Gebeurd overal man. 

Zit wel een verschil dat je buiten het stadion als club niets te zeggen hebt. Binnen hoor je gewoon te handhaven en ook te zorgen dat er niemand naar binnen kan op het moment dat het niet mag. Ging ook om een protest tegen Feyenoord city toch? Laat dat in samenwerking met de lokale driehoek lekker buiten het stadion even toe. Kan je dat ook goed regelen in samenspraak met de verschillende supporters groeperingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Regis:

Zit wel een verschil dat je buiten het stadion als club niets te zeggen hebt. Binnen hoor je gewoon te handhaven en ook te zorgen dat er niemand naar binnen kan op het moment dat het niet mag. Ging ook om een protest tegen Feyenoord city toch? Laat dat in samenwerking met de lokale driehoek lekker buiten het stadion even toe. Kan je dat ook goed regelen in samenspraak met de verschillende supporters groeperingen. 

Was niet persé een protest tegen Feyenoord City, waren diverse dingen. Ben het met je eens dat het schandalig is dat ze op de één of andere manier naar binnen konden. Maar dat die supporters uiteindelijk iets flikken wat niet mag, dat gebeurd overal? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even los van het feit wat je van het indringen vindt, waarom moeten die fakkels nou weer het veld op gegooid worden? Als er gewoon fakkels afgestoken zouden worden op de tribune, het Hand in hand wordt gezongen en dan gaan ze weer weg dan is er een stuk minder ophef over dan nu denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei RicoV1989:

Even los van het feit wat je van het indringen vindt, waarom moeten die fakkels nou weer het veld op gegooid worden? Als er gewoon fakkels afgestoken zouden worden op de tribune, het Hand in hand wordt gezongen en dan gaan ze weer weg dan is er een stuk minder ophef over dan nu denk ik.

Ja, dat ben ik volledig met je eens. Ik betwijfel ook of dit daadwerkelijk de bedoeling was. De ophef in de media is vooral nu over de huisvredebreuk en het applaudisseren, maar vanuit de KNVB is het vuurwerk op het veld gooien een dingetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou vrij typisch zijn. Meest breed bezette positie in het elftal met Kökcu, Diemers, Toornstra, Teixeira en volgend seizoen ook Antonucci die daar allemaal kunnen spelen. Mocht Kökcu vertrekken, dan kan je het overwegen. 

Heb het hier al vaker gezegd, maar als de geruchten rondom Senesi zo sterk blijven en we hem dus inderdaad voor ca. 20 miljoen verkopen, dan zal echt al dat geld in verdedigers gestoken moeten worden. Hebben op dit moment qua opties centraal alleen Geertruida die feitelijk 0 ervaring op die positie heeft. Heel misschien komt Hendriks daar bij als volwaardige back-up, al denk ik dat NAC -> Feyenoord nog best een stap is en moeten we het daar nog maar mee afwachten. Skogen steekt er bij Excelsior al niet boven uit er staat er de laatste weken pas in. Wel in een periode dat Excelsior goed ging draaien, maar heb er niet veel wedstrijden van gezien, hoeft niet aan hem te liggen. 

Op rechts vertrekt Nieuwkoop en daar haal je Geertruida normaliter weg. Hall heeft het hele jaar geen wedstrijden gespeeld door wegvallen O21 + zware blessure, daar kan je m.i. niet een heel seizoen op bouwen, dus minimaal één rechtsback en eigenlijk twee. Svensson schijnt daar een optie te zijn, al had ik toch wel gehoopt dat daar al iets bekend was geworden.

Er moet ook nog een tweede keeper komen. Bijlow is blessuregevoelig en Marsman + Ten Hove vertrekken. Dus tenzij we Troost voor de leeuwen willen gooien, zullen we waarschijnlijk nog een flinke salarispost bij moeten schrijven qua reservekeeper. Zag wel dat Vermeer transfervrij mag vertekken in de VS, zou daar een lijntje naar opengooien. Prima ervaren keeper, bij ons altijd goed gepresteerd en ondertussen op leeftijd - die hoeft misschien niet zo heel duur te zijn, vergeleken bij andere opties. 

Zoals het er nu voor staat als Senesi inderdaad vertrekt:

Bijlow; Hall, Geertruida, Hendriks, Malacia/Haps; Fer, Toornstra, Kökcu; Linssen, Jørgensen, Sinisterra 

Reserves: Troost, Skogen, Malacia/Haps, El Bouch, Burger, Diemers, Wehrmann, Antonucci, Teixiera, Bozenik, Bannis, Azarkan, Baldé, Conteh

Dat is top-15 materiaal, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Het middenveld lijkt me de linie die het minst versterkt hoeft te worden. Zullen er wel een paar verhuurd worden (ik gok El Bouch en Wehrmann), maar dan nog zit je daar het breedst in je spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst sinds september weer onderweg naar een wedstrijd van Feyenoord. Toch ook wel bijzonder dat je de dingen pas écht gaat waarderen wanneer je ze lange tijd mist. 

En nee, dan heb ik het niet over overwinningen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

4-0 ofzo.

Is te hopen jou voorspelling uitkomt en niet de mijne. Dat dit uberhaupt playoff wedstrijd is tussen deze twee teams is ware achievement van Sparta en schande voor Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Voor het eerst sinds september weer onderweg naar een wedstrijd van Feyenoord. Toch ook wel bijzonder dat je de dingen pas écht gaat waarderen wanneer je ze lange tijd mist. 

Enjoy man (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Heel veel plezier !  (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites