Erwin. Geplaatst 24 februari 2020 Share Geplaatst 24 februari 2020 Op 22-2-2020 om 21:15 zei cimbomcu: Nee, weet niet hoe. Er zit gewoon een mooie bewerken knop op je oude posts. Zo moeilijk is het dus niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 februari 2020 Share Geplaatst 24 februari 2020 24 minuten geleden zei Erwin.: Er zit gewoon een mooie bewerken knop op je oude posts. Zo moeilijk is het dus niet Ja en wat moet ik dan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 februari 2020 Share Geplaatst 24 februari 2020 Een dansje Kom op Cim, zo moeilijk is het toch niet. Je drukt bewerken, je post wordt dan weer een vak waarin je kan typen. Je voegt toe wat je extra wil zeggen en je drukt op opslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Op 17-2-2020 om 14:49 zei Sophomore: Ok, hoop dat de ze allemaal weer topfit zijn na het duel in Eindhoven :$ Lijken PSV te halen :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 22 minuten geleden zei Sophomore: Lijken PSV te halen :@ Sini in ieder geval niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 @PJHoutman de vorige keer maakte ik je attent op je CMT, doe ik nu weer. Yassin heeft een contract in Griekenland, dus het wordt tijd voor iets nieuws ;-) Of houd je het hierbij?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 35 minuten geleden zei frietsaus: @PJHoutman de vorige keer maakte ik je attent op je CMT, doe ik nu weer. Yassin heeft een contract in Griekenland, dus het wordt tijd voor iets nieuws ;-) Of houd je het hierbij?? Speelt daar ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 1 uur geleden zei frietsaus: @PJHoutman de vorige keer maakte ik je attent op je CMT, doe ik nu weer. Yassin heeft een contract in Griekenland, dus het wordt tijd voor iets nieuws ;-) Of houd je het hierbij?? Bij deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 3 uur geleden zei PJHoutman: Bij deze. LOL, wel een beetje een dubieuze CMT... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 1 uur geleden zei frietsaus: LOL, wel een beetje een dubieuze CMT... thatsthejoke.gif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Hoeveel zou Senesi volgens jullie op moeten brengen? Aangezien ik nu weer verhalen lees over 18 miljoen. Denk echt dat je er meer uit zou moeten halen, zeker gezien het feit dat hij ook een Italiaans paspoort heeft. Scheelt voor een hoop landen een buiten EU-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Lastig. Nu na iets meer dan een half jaar is 18 miljoen al een hele hoop geld. Maar als je kijkt hoeveel Sanchez bij Ajax opleverde na 1 seizoen... Ik verwacht niet dat Feyenoord het voor elkaar krijgt om voor hem er ook 40 miljoen uit te slepen, maar minder dan 25 lijkt me toch echt niet logisch. Tenzij hij van het weekend zijn been breekt ofzo, uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Minimaal 30 miljoen. Gaat namelijk nog genoeg geld af wat naar zijn zaakwaarnemer gaat, en zijn vorige club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Ik hoop dat dat sarcastisch is mark, gaat natuurlijk geen enkele club betalen. Nu kijk ik niet veel Feyenoord, maar voor zover ik weet heeft hij niet laten zien echt van buitencategorie te zijn, met name in de Europese wedstrijden. Hij is wel echt goed aan de verhalen te horen, maar dat is buitenproportioneel veel. Veel meer dan 15 miljoen kun je er op dit moment niet uithalen lijkt me (max. 19), tenzij je straks Ajax van de mat speelt en Feyenoord nog 1e of 2e gaat worden. Met Sanchez stond Ajax in de EL-finale, dus dat is ook onvergelijkbaar. Kopende clubs weten ook wel dat Feyenoord moeilijk nee kan zeggen als ze 17 in plaats van 18 miljoen bieden bijvoorbeeld, dat helpt ook niet natuurlijk. 26 februari 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Rogier.: Ik hoop dat dat sarcastisch is mark, gaat natuurlijk geen enkele club betalen. Nu kijk ik niet veel Feyenoord, maar voor zover ik weet heeft hij niet laten zien een geweldenaar te zijn, met name in de Europese wedstrijden. Hij is natuurlijk wel goed, maar dat is buitenproportioneel veel. Veel meer dan 15 miljoen kun je er op dit moment niet uithalen lijkt me (max. 19), tenzij je straks Ajax van de mat speelt en Feyenoord nog 1e of 2e gaat worden. Met Sanchez stond Ajax in de EL-finale, dus dat is ook onvergelijkbaar. Kopende clubs weten ook wel dat Feyenoord moeilijk nee kan zeggen als ze 17 in plaats van 18 miljoen bieden bijvoorbeeld, dat helpt ook niet natuurlijk. Was in het begin onwennig ja, Europees voetbal hoort ook bij die periode. Vind hem ondertussen echt ijzersterk; een echt rustpunt, rustig en secuur aan de bal en maakt vrij weinig overtredingen. Denk dat als hij zich door blijft ontwikkelen hij echt wel rond de 25 miljoen moet kunnen opleveren, zou niet weten waarom niet. Alleen omdat wij Feyenoord heten? Das wel erg makkelijk gezegd. 26 februari 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 8 minuten geleden zei Rogier.: Ik hoop dat dat sarcastisch is mark, gaat natuurlijk geen enkele club betalen. Nu kijk ik niet veel Feyenoord, maar voor zover ik weet heeft hij niet laten zien echt van buitencategorie te zijn, met name in de Europese wedstrijden. Hij is wel echt goed aan de verhalen te horen, maar dat is buitenproportioneel veel. Veel meer dan 15 miljoen kun je er op dit moment niet uithalen lijkt me (max. 19), tenzij je straks Ajax van de mat speelt en Feyenoord nog 1e of 2e gaat worden. Met Sanchez stond Ajax in de EL-finale, dus dat is ook onvergelijkbaar. Kopende clubs weten ook wel dat Feyenoord moeilijk nee kan zeggen als ze 17 in plaats van 18 miljoen bieden bijvoorbeeld, dat helpt ook niet natuurlijk. Sanchez haalde inderdaad de finale, dat was ik alweer vergeten. Wij hadden dat seizoen iets anders om ons op te focussen, haha. Maar om nou te zeggen dat Sanchez in dat seizoen buitenproportioneel was... In de Eredivisie val je al snel op als je drie keer een bal naar de goede kleur weet te passen, maar nu bij de Spurs is hij niet echt iemand die wekelijkst de spotlights te pakken heeft, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Zojuist zei Jespresso: Denk dat als hij zich door blijft ontwikkelen hij echt wel rond de 25 miljoen moet kunnen opleveren, zou niet weten waarom niet. Alleen omdat wij Feyenoord heten? Das wel erg makkelijk gezegd. Zeker niet alleen omdat jullie Feyenoord heten, maar dat speelt zeker mee. Zoals ik ook al zei, als er nog meer mogelijkheden komen waarop hij het kan laten zien en dat ook doet (bekerfinale, Klassieker, laatste fase competitie) dan is een hoger bedrag mogelijk inderdaad. Ik zie dat alleen niet gebeuren (dat Feyenoord straks nog steeds alles wint). En het is natuurlijk maar net wat de gek ervoor geeft, dus zeg nooit nooit. @denman84 Tijdens de Europese campagne was hij wel echt keer op keer beresterk en pas 20 jaar (2 jaar jonger dan Senesi), al zal ik niet ontkennen dat ik daar mogelijk een beetje een gekleurde bril bij op heb, eerste jaar in mijn leven dat Ajax echt zoiets presteerde, dus dan ga je alles romantiseren Kan niet echt oordelen over Spurs nu, kijk ik het te weinig voor. Hij speelt wel bijna alles volgens mij. Heb wel het gevoel dat alle verdedigers daar zich niet echt verder ontwikkelen, maar dat is ook een beetje op de ploeg gebaseerd die het toch elke keer laat afweten (behalve als ze 3-0 achterstaan tegen Ajax natuurlijk). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 2 minuten geleden zei Rogier.: Zeker niet alleen omdat jullie Feyenoord heten, maar dat speelt zeker mee. Zoals ik ook al zei, als er nog meer mogelijkheden komen waarop hij het kan laten zien en dat ook doet (bekerfinale, Klassieker, laatste fase competitie) dan is een hoger bedrag mogelijk inderdaad. Ik zie dat alleen niet gebeuren (dat Feyenoord straks nog steeds alles wint). En het is natuurlijk maar net wat de gek ervoor geeft, dus zeg nooit nooit. Ja hij heeft nog wel beslissende westrijden te spelen inderdaad, ik heb wel vertrouwen in hem gekregen. En als er zelfs voor Braithwaite 18 miljoen wordt neergelegd (10 goals in 45 wedstrijden bij Leganes) kan er écht van alles gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 13 minuten geleden zei denman84: Sanchez haalde inderdaad de finale, dat was ik alweer vergeten. Wij hadden dat seizoen iets anders om ons op te focussen, haha. Maar om nou te zeggen dat Sanchez in dat seizoen buitenproportioneel was... In de Eredivisie val je al snel op als je drie keer een bal naar de goede kleur weet te passen, maar nu bij de Spurs is hij niet echt iemand die wekelijkst de spotlights te pakken heeft, toch? Dat was hij absoluut. Ik denk niet dat ik ooit een Eredivisie-verdediger het niveau heb zien aantikken dat hij in de eerste wedstrijd tegen Feyenoord haalde toen. Sterk, snel, goede mandekker, een complete verdediger. Ondertussen bij Spurs sneeuwt hij een beetje onder, maar hij was dat seizoen echt ongekend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 3 minuten geleden zei Jespresso: Ja hij heeft nog wel beslissende westrijden te spelen inderdaad, ik heb wel vertrouwen in hem gekregen. En als er zelfs voor Braithwaite 18 miljoen wordt neergelegd (10 goals in 45 wedstrijden bij Leganes) kan er écht van alles gebeuren Haha die transfer is echt de grap van de eeuw. Dat is nog gekker dan de transfer die Barca vorig jaar deed met Boateng van Sassuolo. Maar voor een spits wordt natuurlijk wel altijd meer betaald dan voor een verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Sanchez maakte bovendien ook 6 of 7 competitiedoelpunten dacht ik, dat seizoen. Inclusief omhaal. 26 februari 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dat was hij absoluut. Ik denk niet dat ik ooit een Eredivisie-verdediger het niveau heb zien aantikken dat hij in de eerste wedstrijd tegen Feyenoord haalde toen. Sterk, snel, goede mandekker, een complete verdediger. Ondertussen bij Spurs sneeuwt hij een beetje onder, maar hij was dat seizoen echt ongekend goed. Mwah. Agree to disagree denk ik, haha. Ik had dat gevoel vorig seizoen bij De Ligt wel geregeld (niet continu), maar bij Sanchez niet zo vaak. En wat ik zeg, tegen de RKC's, VVV's en De Graafschap's van deze wereld, kan je al snel uitgroeien tot een goede verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Larsson voor 5 miljoen naar China. Afscheidscadeautje van Gio? Is wel je enige linksbuiten die over is, maar goed, hij gaat 't bij Feyenoord niet meer maken. Haps as zondag linksbuiten. Daarna denk ik een keuze tussen hem, Kokcu en Narsingh. Wellicht Toornstra ook nog een optie. 26 februari 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Slechts 1,5M verlies dan, dat zou echt een hele knappe transfer zijn gezien de prestaties van Samba Sam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
denman84 Geplaatst 27 februari 2020 Share Geplaatst 27 februari 2020 Helemaal prima inderdaad. Natuurlijk zit je nu krap in de aanvallers, maar aan een speler waar je niet op kan bouwen, kan je je aanvalspel ook niet ophangen. Hopelijk weet dik Gareth Haps aan de praat te krijgen als een goede linksbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten