Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei MetalMichael:

Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt.

Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet reageren is ook een vak (y) (voor beiden en in de toekomst)

ontopic:

Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever.

Zegt de 1908 in de twitterhandle van de maker van de post je iets icm Feyenoord? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei sennid:

Niet reageren is ook een vak (y) (voor beiden en in de toekomst)

ontopic:

Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0.

0-0 met Priske gaat sowieso niet gebeuren (en dan doel ik op de defensie). Eerder 1-1 dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijden tegen FC Twente zijn vaak het meest fristerend van het hele seizoen, ja. Voetballend zijn ze op dit moment verder, maar wij hebben het voordeel van een dagje meer rust. Ik ga inderdaad ook voor 1-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Beppu:

Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden

Blijkbaar heeft de bühne altijd een pispaaltje nodig, en aangezien Bijlow misschien wel de meest geliefde Feyenoorder is zal die altijd 3-0 achter staan.

Weinig hoopgevende eerste 3 minuten zeg. Allemachtig, hebben we de bal al in bezit gehouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

At your service

Was Hwang volgens de commentator!!

Wel slechtste 25min van het seizoen. En dan totaal tegende verhoudingen in ineens zo'n aanval ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hwang zijn passing is zwak vandaag, maar wat verovert die de bal vaak in het middelste deel zeg. Erg fijn.

Ik moet daarnaast wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heb kunnen ontdekken waar Osman nou goed in zou moeten zijn.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites