MetalMichael Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 2 minuten geleden zei Kyrill: r/woosh Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 14 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, zo kun je natuurlijk ook blijven reageren als je grappen niet snapt. Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) Niet reageren is ook een vak (voor beiden en in de toekomst) ontopic: Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0. 5 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 3 minuten geleden zei Kyrill: Nee dit keer ben jij de grap, grap die jij niet snapt. En die grap is dat jij mij een vraag stelt,die als je beetje creatief en logisch nadenkt, antwoord zelf ook al had kunnen bedenken en de vraag niet had hoeven stellen. Maar zou wel als nog antwoord geven namelijk "fans" aanhalingstekens omdat ze hooligan trekjes hebben en andere Feyenoord fans slecht imago geven. Zoals vroeger fonteinen slopen of PSV "fans" die losgeld muntjes naar zwervers gooien. Immers op zn allerminst hebben ze iets gedaan niet hoort/normaal is. Als niks raars of vreemds aan hand was waarom hebben al die mannen dan blokjes voor hun gezicht op de foto? Ergo ze worden ergens van verdacht bijvoorbeeld kind meenemen die op foto naar zijn zin lijkt te hebben maar de moeder zijn en of waren misschien wel doodongerust. Of zijn zusje whatever. Zegt de 1908 in de twitterhandle van de maker van de post je iets icm Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 3 uur geleden zei sennid: Niet reageren is ook een vak (voor beiden en in de toekomst) ontopic: Morgen zal het spannend worden wie er gaat winnen of het wordt een gruwelijk saaie 0-0. 0-0 met Priske gaat sowieso niet gebeuren (en dan doel ik op de defensie). Eerder 1-1 dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Nog 1 keer doodergeren voor de interland periode mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober In principe is het waarschijnlijk zoals elk jaar. Je tikt het niveau van City aan maar die tyfusduitser van 4 bij 4 pakt alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wedstrijden tegen FC Twente zijn vaak het meest fristerend van het hele seizoen, ja. Voetballend zijn ze op dit moment verder, maar wij hebben het voordeel van een dagje meer rust. Ik ga inderdaad ook voor 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Dezelfde opstelling als tegen Girona, dus helaas nog steeds Wellenreuther. Hopelijk maakt hij een keer geen grote fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 57 minuten geleden zei Renato: Dezelfde opstelling als tegen Girona, dus helaas nog steeds Wellenreuther. Hopelijk maakt hij een keer geen grote fout. Zoals elke wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 29 minuten geleden zei Beppu: Dat overdreven gezeur hier op Wellenreuther is ook wel om moe van te worden Blijkbaar heeft de bühne altijd een pispaaltje nodig, en aangezien Bijlow misschien wel de meest geliefde Feyenoorder is zal die altijd 3-0 achter staan. Weinig hoopgevende eerste 3 minuten zeg. Allemachtig, hebben we de bal al in bezit gehouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wat word ik moe van dat gekloot van Paixao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Sick Blik: Wat word ik moe van dat gekloot van Paixao Pffffffff. En dan die colgate smile erachteraan. Tering, ik irriteer me al weer mateloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Dat opbouwen van Wellenreuther is zo erbarmelijk slecht. De eerste keer lost Bueno waar ik vrolijk van wordt het iig goed op, maar die bal van net over de zijlijn, kom op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Gelukkig zijn beide keepers aan het klootviolen. Misschien eindelijk geen prime Buffon bij Twente dit jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Het is echt schandalig slecht. Iedereen loopt te falen in de opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 4 minuten geleden zei 007mark: Het zou helpen als Ueda een keer een duel wint of een bal vast kan houden. Lijkt in ieder geval nergens op vandaag. At your service Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober En dan opeens lekkere goal! Doet Ueda eindelijk goed. Ff de bal vasthouden. Bueno heeft echt heerlijk zachte voeten ook. Top hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Blijkt dus dat Ueda alles met het hoofd moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: At your service Was Hwang volgens de commentator!! Wel slechtste 25min van het seizoen. En dan totaal tegende verhoudingen in ineens zo'n aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei PJHoutman: Blijkt dus dat Ueda alles met het hoofd moet doen. Pingel met t koppie volgende keer dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Hwang zijn passing is zwak vandaag, maar wat verovert die de bal vaak in het middelste deel zeg. Erg fijn. Ik moet daarnaast wel eerlijk bekennen dat ik nog niet heb kunnen ontdekken waar Osman nou goed in zou moeten zijn. 6 oktober bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Osman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten