Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Urbeto:

Zet die Wellenreuther alsjeblieft op de trein naar z'n thuisland nu hij toch in de buurt is. 

Die keeper kan hier echt niets aan doen hoor. Dit is gewoon waardeloos van Beelen.

Smal en Paixao die zijn weer waardeloos vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei aron24:

Die keeper kan hier echt niets aan doen hoor. Dit is gewoon waardeloos van Beelen.

Smal en Paixao die zijn weer waardeloos vandaag.

Ik raad je aan om de goal nog eens terug te kijken. Verschrikkelijk slecht gekeept, wederom. 

Dat het een fout is van Beelen ziet iedereen wel maar deze bal is gewoon houdbaar. Hij staat nota bene al richting die hoek geposteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Paixao is al twee keer gevallen tijdens het dribbelen dat is wel bijzonder.

Tweede keer staat die gast toch dik op zijn voet?

Milambo zit er ook nog niet echt lekker in vandaag. Het wordt toch wel weer duildelijk dat je zonder Stengs gewoon geen creativiteit hebt. Het is gewoon hopen op een individuele actie of een foutje van NEC achterin om tot kansen te komen. Ik zou zeggen Ivanusec erin en Paixao eruit. Hancko naar linksback

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Ik raad je aan om de goal nog eens terug te kijken. Verschrikkelijk slecht gekeept, wederom. 

Dat het een fout is van Beelen ziet iedereen wel maar deze bal is gewoon houdbaar. Hij staat nota bene al richting die hoek geposteerd. 

Ik vind ook dat je Bijlow moet opstellen en hij kan hem prima hebben, maar je kan deze goal niet op de keeper afschuiven.

Aanvallend lijkt het nergens op, geen creativiteit. Paixao echt heel slecht vandaag. 

Plus, Ueda had gewoon moeten scoren. Begon wel goed als aanspeelpunt overigens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei aron24:

Ik vind ook dat je Bijlow moet opstellen en hij kan hem prima hebben, maar je kan deze goal niet op de keeper afschuiven.

Aanvallend lijkt het nergens op, geen creativiteit. Paixao echt heel slecht vandaag. 

Plus, Ueda had gewoon moeten scoren. Begon wel goed als aanspeelpunt overigens. 

Dus eigenlijk mogen we iedereen de schuld geven behalve de keeper die half over de bal heen valt? Duidelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Tweede keer staat die gast toch dik op zijn voet?

Milambo zit er ook nog niet echt lekker in vandaag. Het wordt toch wel weer duildelijk dat je zonder Stengs gewoon geen creativiteit hebt. Het is gewoon hopen op een individuele actie of een foutje van NEC achterin om tot kansen te komen. Ik zou zeggen Ivanusec erin en Paixao eruit. Hancko naar linksback

Jup, je hebt ook vier mensen op de zijkanten die absoluut niks aan het spel in balbezit toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Grote Ree:

Adidas heeft daar de laatste tijd wel vaker een handje van, van die gekke zwarte accenten aanbrengen.

En dat is extra storend gezien het feit dat we al ruim een jaar in Castore tricots spelen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei aron24:

Nee, Beelen is de hoofdschuldige. Dat lijkt me overduidelijk. 

Absoluut, maar die knuppel daar op goal die al zijn 10e fout dit seizoen maakt verdient het wel eens om gewisseld te worden. Ondanks dat hij bij deze goal niet de hoofdschuldige is, is hij al bij veel te veel goals dit seizoen betrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Sick Blik:

Je wordt gewoon weggespeeld door NEC.

Werden we ook door Groningen de 2e helft.

Is weer een partij droevig vandaag hoor, allemachtig. Als je niet uitkijkt ga je hier nog ruim verliezen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites