aron24 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zojuist zei Urbeto: Zet die Wellenreuther alsjeblieft op de trein naar z'n thuisland nu hij toch in de buurt is. Die keeper kan hier echt niets aan doen hoor. Dit is gewoon waardeloos van Beelen. Smal en Paixao die zijn weer waardeloos vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september We gaan maar weer snel naar dat kale koppie van Arne kijken op Viaplee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ging weer als een oma naar de hoek, echt een schande dat die mag blijven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Paixao is al twee keer gevallen tijdens het dribbelen dat is wel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 2 minuten geleden zei aron24: Die keeper kan hier echt niets aan doen hoor. Dit is gewoon waardeloos van Beelen. Smal en Paixao die zijn weer waardeloos vandaag. Ik raad je aan om de goal nog eens terug te kijken. Verschrikkelijk slecht gekeept, wederom. Dat het een fout is van Beelen ziet iedereen wel maar deze bal is gewoon houdbaar. Hij staat nota bene al richting die hoek geposteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Er is een duidelijke scheiding tussen de periode voor het missen van de opgelegde kans voor Ueda, waar het spel redelijk tot ruim voldoende was en daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 6 minuten geleden zei timpy00: Paixao is al twee keer gevallen tijdens het dribbelen dat is wel bijzonder. Tweede keer staat die gast toch dik op zijn voet? Milambo zit er ook nog niet echt lekker in vandaag. Het wordt toch wel weer duildelijk dat je zonder Stengs gewoon geen creativiteit hebt. Het is gewoon hopen op een individuele actie of een foutje van NEC achterin om tot kansen te komen. Ik zou zeggen Ivanusec erin en Paixao eruit. Hancko naar linksback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Grote speler die Wellenroetoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Bueno erin voor Smal. Verder heb je maar weinig leuks op de bank zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 14 minuten geleden zei Urbeto: Ik raad je aan om de goal nog eens terug te kijken. Verschrikkelijk slecht gekeept, wederom. Dat het een fout is van Beelen ziet iedereen wel maar deze bal is gewoon houdbaar. Hij staat nota bene al richting die hoek geposteerd. Ik vind ook dat je Bijlow moet opstellen en hij kan hem prima hebben, maar je kan deze goal niet op de keeper afschuiven. Aanvallend lijkt het nergens op, geen creativiteit. Paixao echt heel slecht vandaag. Plus, Ueda had gewoon moeten scoren. Begon wel goed als aanspeelpunt overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zojuist zei aron24: Ik vind ook dat je Bijlow moet opstellen en hij kan hem prima hebben, maar je kan deze goal niet op de keeper afschuiven. Aanvallend lijkt het nergens op, geen creativiteit. Paixao echt heel slecht vandaag. Plus, Ueda had gewoon moeten scoren. Begon wel goed als aanspeelpunt overigens. Dus eigenlijk mogen we iedereen de schuld geven behalve de keeper die half over de bal heen valt? Duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 1 uur geleden zei MetalMichael: Mooie shirts, maar dat zwarte onder de armen zier er wel raar uit. Adidas heeft daar de laatste tijd wel vaker een handje van, van die gekke zwarte accenten aanbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Tweede keer staat die gast toch dik op zijn voet? Milambo zit er ook nog niet echt lekker in vandaag. Het wordt toch wel weer duildelijk dat je zonder Stengs gewoon geen creativiteit hebt. Het is gewoon hopen op een individuele actie of een foutje van NEC achterin om tot kansen te komen. Ik zou zeggen Ivanusec erin en Paixao eruit. Hancko naar linksback Jup, je hebt ook vier mensen op de zijkanten die absoluut niks aan het spel in balbezit toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 4 minuten geleden zei Urbeto: Dus eigenlijk mogen we iedereen de schuld geven behalve de keeper die half over de bal heen valt? Duidelijk. Nee, Beelen is de hoofdschuldige. Dat lijkt me overduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 2 minuten geleden zei Grote Ree: Adidas heeft daar de laatste tijd wel vaker een handje van, van die gekke zwarte accenten aanbrengen. En dat is extra storend gezien het feit dat we al ruim een jaar in Castore tricots spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zojuist zei Urbeto: En dat is extra storend gezien het feit dat we al ruim een jaar in Castore tricots spelen Oh haha. Even vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zojuist zei aron24: Nee, Beelen is de hoofdschuldige. Dat lijkt me overduidelijk. Absoluut, maar die knuppel daar op goal die al zijn 10e fout dit seizoen maakt verdient het wel eens om gewisseld te worden. Ondanks dat hij bij deze goal niet de hoofdschuldige is, is hij al bij veel te veel goals dit seizoen betrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september (bewerkt) 6 minuten geleden zei Grote Ree: Adidas heeft daar de laatste tijd wel vaker een handje van, van die gekke zwarte accenten aanbrengen. We hebben Castore. Ah was je al verteld. Nvm dan. 28 september bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Zojuist zei MetalMichael: We hebben Castore. Klopt. Ik was er al op gewezen door Verbeto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Je wordt gewoon weggespeeld door NEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Die Lotomba liet het ook weer lekker van zich af lopen net. Onbegrijpelijk dat we hem gehaald hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 4 minuten geleden zei Urbeto: Die Lotomba liet het ook weer lekker van zich af lopen net. Onbegrijpelijk dat we hem gehaald hebben. Het was echt een Mislintat achtige zomer van Te Kloese. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Priske man van mijn hart <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 4 minuten geleden zei Sick Blik: Je wordt gewoon weggespeeld door NEC. Werden we ook door Groningen de 2e helft. Is weer een partij droevig vandaag hoor, allemachtig. Als je niet uitkijkt ga je hier nog ruim verliezen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Dit was toch gewoon een penal of ben ik nou gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten