Beppu Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Nog steeds ongeslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Sick Blik: Heeft ook een partij rotzooi tot zijn beschikking. Figuren als Smal, Nieuwkoop, Carranza (op basis van wat die nu laat zien), Ueda, wat moet je daarmee joh. Sowieso kunnen winnen van dit Groningen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Dat gat ga je nu al niet meer goedmaken met PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Jalalalallalalalaa Green white army Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Wat een idiote wissels. Je staat voor. En je brengt een aanvaller voor een middenvelder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 1 minuut geleden zei sennid: Dat gat ga je nu al niet meer goedmaken met PSV. We gingen sowieso al geen kampioen worden, dat was in speelronde 1 al afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Djurovski: Jalalalallalalalaa Green white army Haha, de reactie waarvan je wist dat ie zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Ah fijn Priske staat nu afscheid te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Lenstra: Haha, de reactie waarvan je wist dat ie zou komen. Staan mooi boven het dorp en de stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Lenstra: Haha, de reactie waarvan je wist dat ie zou komen. Ik ben vooral blij dat Djuro jr. nu gewoon te eten krijgt vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Een kleuter in het lichaam van een man van 40. Pathetisch, maar iedere reactie erop is er één teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei aron24: We gingen sowieso al geen kampioen worden, dat was in speelronde 1 al afgelopen. Met deze transferperiode was dat al voor speelronde 1 een gelopen zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 1 minuut geleden zei aron24: We gingen sowieso al geen kampioen worden, dat was in speelronde 1 al afgelopen. Ik zie AZ zelfs tweede worden. nummer 3 is tussen Ajax/Feyenoord en Twente die alle 3 staan te schutteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Maar goed wat Priske liet zien is ook zwaar ondermaats. Waarom kon Osman niet in de basis beginnen? Heeft iig wat snelheid en een actie. Nadje had wat geinige dribbels, maar leek maar vooral gewoon wat te doen en niet echt met het team mee te spelen. Wellenreuther vandaag dan geen fouten, maar is in de opbouw zoveel minder dan Bijlow. Verder kan je makkelijk Hancko linksback zetten (dat vind ik sowieso zijn beste positie) en dan gaat dat alleen over persoonlijke keuzes. Ging nog veel meer fout natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 3 minuten geleden zei sennid: Dat gat ga je nu al niet meer goedmaken met PSV. Moet je al niet eens naar kijken. Gaat weer lekker concurreren worden met middenmoterd als AZ, Utrecht en Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Richarð.: Met deze transferperiode was dat al voor speelronde 1 een gelopen zaak. Mwa, ik denk dat een hoop beter zou gaan als de veldbezetting beter ingeslepen / afgesproken / getraind zou zijn. Al sinds de eerste oefenwedstrijd klopt de veldbezetting / restverdediging bij balverlies gewoon niet. Want ondanks dat je misschien niet op elke posities de kwaliteit hebt staan die wenselijk zou zijn, ben je alsnog beter dan vrijwel alle ploegen in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Maar je verliest de westrijd compleet met die wissel van Zechiel. Tuurlijk hij is geblesseerd, maar daar breng je nog geen aanvaller. Als je geen middenvelders hebt, dan pak je toch altijd een verdediger. Zo ongelofelijk dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Ik feliciteer de feyenoorders met een gewonnen punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september We mistten Zerrouki vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 7 minuten geleden zei Sick Blik: Heeft ook een partij rotzooi tot zijn beschikking. Figuren als Smal, Nieuwkoop, Carranza (op basis van wat die nu laat zien), Ueda, wat moet je daarmee joh. Ik neem het hem dan ook bovenal kwalijk dat er geen enkele herkenbaarheid in het vertoonde spel zit. Of je moet wanprestatie als herkenbaarheid willen vatten, want dan moet ik dat terugnemen. Gelukkig krijgen we straks weer een "Not the Result. we wanted but We keep fighting!💯💪" Instagram story van de grote leider aka het Deense lulletje lampenkatoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 3 minuten geleden zei aron24: Maar je verliest de westrijd compleet met die wissel van Zechiel. Tuurlijk hij is geblesseerd, maar daar breng je nog geen aanvaller. Als je geen middenvelders hebt, dan pak je toch altijd een verdediger. Zo ongelofelijk dom. Ivanusec was gewoon de beste optie geweest, die heeft iig nog potten op 10 gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 7 minuten geleden zei Sick Blik: Maar goed wat Priske liet zien is ook zwaar ondermaats. Waarom kon Osman niet in de basis beginnen? Heeft iig wat snelheid en een actie. Nadje had wat geinige dribbels, maar leek maar vooral gewoon wat te doen en niet echt met het team mee te spelen. Wellenreuther vandaag dan geen fouten, maar is in de opbouw zoveel minder dan Bijlow. Verder kan je makkelijk Hancko linksback zetten (dat vind ik sowieso zijn beste positie) en dan gaat dat alleen over persoonlijke keuzes. Ging nog veel meer fout natuurlijk. Bij die 2-2 had ie op zijn minst mogen duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Sick Blik: Ivanusec was gewoon de beste optie geweest, die heeft iig nog potten op 10 gespeeld. Dat was al een stuk logischer geweest. Maar een spits voor een verdedigende middenvelder bij 0-2 voor. Dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Met alle respect voor Priske, maar die man heeft geen idee wat hij aan het doen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 4 minuten geleden zei Djurovski: Ik feliciteer de feyenoorders met een gewonnen punt Ja, zo kan ie wel weer hè. Feestvieren doe je maar lekker in het Groningen-topic. Of moet ik de Duitsers ook nog feliciteren met het gewonnen punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Zojuist zei Grote Ree: Ja, zo kan ie wel weer hè. Feestvieren doe je maar lekker in het Groningen-topic. Of moet ik de Duitsers ook nog feliciteren met het gewonnen punt? Die was ook gestolen he van het NL elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten