Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Maar goed wat Priske liet zien is ook zwaar ondermaats. Waarom kon Osman niet in de basis beginnen? Heeft iig wat snelheid en een actie. Nadje had wat geinige dribbels, maar leek maar vooral gewoon wat te doen en niet echt met het team mee te spelen. Wellenreuther vandaag dan geen fouten, maar is in de opbouw zoveel minder dan Bijlow. Verder kan je makkelijk Hancko linksback zetten (dat vind ik sowieso zijn beste positie) en dan gaat dat alleen over persoonlijke keuzes. Ging nog veel meer fout natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Richarð.:

Met deze transferperiode was dat al voor speelronde 1 een gelopen zaak.

Mwa, ik denk dat een hoop beter zou gaan als de veldbezetting beter ingeslepen / afgesproken / getraind zou zijn. Al sinds de eerste oefenwedstrijd klopt de veldbezetting / restverdediging bij balverlies gewoon niet. Want ondanks dat je misschien niet op elke posities de kwaliteit hebt staan die wenselijk zou zijn, ben je alsnog beter dan vrijwel alle ploegen in de eredivisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sick Blik:

Heeft ook een partij rotzooi tot zijn beschikking. Figuren als Smal, Nieuwkoop, Carranza (op basis van wat die nu laat zien), Ueda, wat moet je daarmee joh.

Ik neem het hem dan ook bovenal kwalijk dat er geen enkele herkenbaarheid in het vertoonde spel zit. Of je moet wanprestatie als herkenbaarheid willen vatten, want dan moet ik dat terugnemen. 

Gelukkig krijgen we straks weer een "Not the Result. we wanted but We keep fighting!💯💪" Instagram story van de grote leider aka het Deense lulletje lampenkatoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei aron24:

Maar je verliest de westrijd compleet met die wissel van Zechiel. Tuurlijk hij is geblesseerd, maar daar breng je nog geen aanvaller. Als je geen middenvelders hebt, dan pak je toch altijd een verdediger. Zo ongelofelijk dom.

Ivanusec was gewoon de beste optie geweest, die heeft iig nog potten op 10 gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sick Blik:

Maar goed wat Priske liet zien is ook zwaar ondermaats. Waarom kon Osman niet in de basis beginnen? Heeft iig wat snelheid en een actie. Nadje had wat geinige dribbels, maar leek maar vooral gewoon wat te doen en niet echt met het team mee te spelen. Wellenreuther vandaag dan geen fouten, maar is in de opbouw zoveel minder dan Bijlow. Verder kan je makkelijk Hancko linksback zetten (dat vind ik sowieso zijn beste positie) en dan gaat dat alleen over persoonlijke keuzes. Ging nog veel meer fout natuurlijk.

Bij die 2-2 had ie op zijn minst mogen duiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sick Blik:

Ivanusec was gewoon de beste optie geweest, die heeft iig nog potten op 10 gespeeld.

Dat was al een stuk logischer geweest. Maar een spits voor een verdedigende middenvelder bij 0-2 voor. Dan heb je gewoon geen verstand van voetbal. Met alle respect voor Priske, maar die man heeft geen idee wat hij aan het doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites