Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei 007mark:

Toe maar, lijken ineens toch spelers te gaan komen. Hwang en Lotomba als eersten. 

Jij was alweer gehersenspoeld door Bever als trouwe volger natuurlijk. Straks hergroeperen en ff snel kijken welke zaakwaarnemers lijntjes met elkaar hebben zodat er wat te zeiken is als het opeens weer gaat lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Arezo:

Ach, ik dacht ik doe ook eens stoer en ontdek de inner FR12 in mezelf.

PJ is een Zeeuw die moet lekker naar het VFC Vlissingen topic gaan. Die weet helemaal niet wat er leeft in Rotterdam.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook geen rechtsbuiten erbij. Alleen de broer van Edgar Ié en een Koreaan waarvan ze het uiteindelijk toch maar weer meer een aanvallende middenvelder vinden (dag Milambo, ik zie je wel weer op zaterdagmiddag op Varkenoord om tegen de FC Twente/Heracles Academie te voetballen). 

Lekker tot het laatste moment wachten. Die last minutes naar Mexico zullen voor Te Kloese wel goedkoper uitpakken, maar met transfers werkt dat niet zo helaas. Zo een Brugge was vast bereid om over die 17 miljoen na te denken, met dat contract wat tot 2026 loopt, maar niet 10 uur voor de deadline want die vinden dan zelf natuurlijk ook niks meer :-D wat een slap gedoe allemaal.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een absurd zwakke transferperiode. Net als vorig jaar eigenlijk. Te Kloese zet steeds heel hoog in maar komt even vaak van een koude kermis thuis. Laten we maar weer eens een echte TD aanstellen, want als AD is Te Kloese prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Urbeto:

Gewoon een absurd zwakke transferperiode. Net als vorig jaar eigenlijk. Te Kloese zet steeds heel hoog in maar komt even vaak van een koude kermis thuis. Laten we maar weer eens een echte TD aanstellen, want als AD is Te Kloese prima. 

Eens. Vorig jaar 30 miljoen weggegooid aan middelmaat en deze transferperiode is de selectie verzwakt in plaats van versterkt. Ongelooflijk.

PSV is in februari al kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

'Mahrez aan de Maas' heb ik ergens gelezen.

Maar godverdomme man. Ben vandaag vrij en al hele dag aan het F5'en. Moet het voorlopig doen met uitgaande huurtransfers van Bullaude en Van Sas.

Mikki van Sos. Nu vraag je je toch wel echt af waarom je 1,5 millies neerklapt voor zo'n keepert en 2,5 miljoen voor zo'n Costa Ricaan en 3,5 voor zo'n neppe Mahrez terwijl je rechtsbuiten positie al minstens 3 seizoenen een probleem is. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nu vraag je je toch wel echt af waarom je 1,5 millies neerklapt voor zo'n keepert en 2,5 miljoen voor zo'n Costa Ricaan en 3,5 voor zo'n neppe Mahrez terwijl je rechtsbuiten positie al minstens 3 seizoenen een probleem is.  

Dit is een beetje een kulargument. Dat er geen rechtsbuiten of echte nummer zes lijkt te komen komt immers niet door de aankopen die jij noemt. Dat komt doordat Te Kloese qua targets te laat en te hoog heeft ingezet. Die gok heeft hij verloren. Geld was er immers genoeg, dat is ook aan de afgewezen biedingen op Bidstrup en Skov Olsen wel te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Dit is een beetje een kulargument. Dat er geen rechtsbuiten of echte nummer zes lijkt te komen komt immers niet door de aankopen die jij noemt. Dat komt doordat Te Kloese qua targets te laat en te hoog heeft ingezet. Die gok heeft hij verloren. Geld was er immers genoeg, dat is ook aan de afgewezen biedingen op Bidstrup en Skov Olsen wel te zien. 

Zat Te Kloese er al toen Haps wegging? Het lijkt een beetje een Feyenoord dingetje, want toen hebben we anderhalf jaar met 1 linksback gelopen waarvan je óók al wist dat hij wegging.

Heeft er nog niemand daar gehoord van schaduwlijsten en anticiperen ofzo?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Urbeto:

Feit is wel dat er pas echt grof geld geboden is toen Geertruida verkocht, oftewel dat doet vermoeden dat er voor die transfer nog niet voldoende zekerheid was om zoveel geld te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Feit is wel dat er pas echt grof geld geboden is toen Geertruida verkocht, oftewel dat doet vermoeden dat er voor die transfer nog niet voldoende zekerheid was om zoveel geld te bieden.

Het is aannemelijk dat dat hem in het salarishuis zat. Wat dat betreft hebben we ook pech gehad met de afgeketste transfers van Stengs en Bijlow, want zij vormden met Geertruida het bestbetaalde trio van de selectie. Maar met die kleinere transfers die we gedaan hebben heeft dit vast niets te maken. Die jonge gasten verdienen echt geen miljoenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Hwang In-beom niet echt, maar het lijkt mij geen vervanger voor Zerrouki of een echte tien. Dus dan lijkt hij mij ofwel de concurrent van Timber ofwel Priske ziet in Timber alsnog een tien. Zeg me dat ik dit fout zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar kunnen we nu enkel nog kijken naar spelers die Priske kent en die Anders heten. Dit keer gaan we voor Dreyer.

Belgische users kunnen er waarschijnlijk meer over zeggen, maar qua statistieken een goed seizoen achter de rug. Verder is zijn blessurehistorie vrijwel leeg en speelt hij bijna altijd 90 minuten. Dat is dus heel erg fijn, kunnen we er wel goed bij gebruiken. Nadelig is dat hij ´al´ 26 is en waarschijnlijk ook 10M+ moet gaan kosten. Risicotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites