Arezo Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Kom weer even uitleggen waarom dit geen geel is @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus IS KASANDWIRDJO EEN VRIJENTRAPPEN KONING OFZO? WTF is deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Waarom is dit geen tweede geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Zojuist zei aron24: Waarom is dit geen tweede geel? Omdat de scheids een ongelofelijke Zerrouki is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Die scheids is de zoon van De Champ. Zelfde kapsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Carranza moet wel echt tegenvallen op trainingen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Weinig Ajacieden in ons topic. Verademing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Fijne gozer die Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus PSV wordt kampioen met 20 punten voorsprong als de rest zo blijft spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 8 minuten geleden zei Arezo: Kom weer even uitleggen waarom dit geen geel is @PJHoutman Ik denk dat omdat hij oordeelt dat het geen kansrijke positie is. Daar kan ik me ook nog wel iets bij voorstellen, al had ik hem wel gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 12 minuten geleden zei MetalMichael: Carranza moet wel echt tegenvallen op trainingen denk ik. Ik herhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Hebben we met Carranza stiekem een korfballer in huis gehaald of is er een andere reden dat Ueda nog steeds de voorkeur krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Kan Hadj misschien ook een bal voorgeven, ipv nog een 2e man uit te spelen? Ueda schoendozen nog er omheen man man man. Middelmaat alom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Je zou maar denken kans te maken op de titel met een team waarin Ueda en Zerrouki week in week uit minuten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus MAASGEBOUW UEDA ZERROUKI HADJMOUSSA PRISKE VRIJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 5 minuten geleden zei PJHoutman: Hebben we met Carranza stiekem een korfballer in huis gehaald of is er een andere reden dat Ueda nog steeds de voorkeur krijgt? Kan @007mark vast meer over vertellen. Draait ie een mooi zesje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Wellenreuther Hancko Beelen Kasanwirjo Geertruida Nadjé Stengs Paixao Ueda Hadj Moussa Deze 10 eindigen de wedstrijd. Zou het gehele linkerrijtje ontevreden mee zijn, als dit je basis is. Niet heel gek dus, dat je deze niet over de streep trekt. Heb een slecht onderbuikgevoel over volgende week. Denk dat we oprecht zomaar kunnen verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Alles en iedereen eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Laten we rustig blijven kameraden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Tussenjaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus 13 minuten geleden zei Magikarp: MAASGEBOUW UEDA ZERROUKI HADJMOUSSA PRISKE VRIJ Ik wil daar graag Stengs aan toevoegen en Hadj Moussa weghalen. Die verdient nog wel een kans. Dat Ueda invalt snap ik ook niet, die Argentijn kan toch wel iets hoop ik. Iemand hier die hem ooit in de MLS bezig heeft gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Ik vond Nadjé trouwens wel goed invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Tering wat zijn wij Feyenoorders toch pessimisten zeg. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Er is al twee maanden weinig positiefs te melden toch? Aan alle sterkhouders wordt getrokken, er is nul zicht op versterkingen, je beste speler van de afgelopen twee jaar is al weg en nu komt daar ook nog een keeper bij. De spelers die binnen zijn gehaald hebben we (nog) niets van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Mijn post blijft treffend getuige jouw post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten