Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

In tegenstelling tot Pedersen ;) 

Hoop dan eigenlijk wel dat ze als vervanger van Pedersen voor een basisspeler gaan en niet voor een back-up voor Nieuwkoop. Als we een heel seizoen op Nieuwkoop moeten vertrouwen, dan gaat het een lang seizoen worden

Geertruida is gewoon eerste keus op rechts, aangezien Priske normaliter met Trauner of Bellen centraal naast Hancko gaat spelen. En dan heb je Read nog die bij de selectie gehaald is, als backup. Lijkt mij niet nodig om een nieuw rechtsback te halen. Tenzij Geert dus nog weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Justin Bijlow lijkt Feyenoord nog te gaan verlaten. Southampton heeft een miljoenenbedrag over voor de doelman van Feyenoord. Scouts speuren momenteel al de markt af naar een vervanger. Dit meldt 1908.nl.

Het komt van Bever, dus laten we het met een korrel zout nemen, maar dit zou toch wel opvallend zijn. PL wel een mooie competitie voor hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Nick Olij incoming.

100%. Zelfde zaakwaanemer als DTK, dus die kan je alvast invullen.

Als er een dubbelcijferig miljoenenbedrag betaald wordt voor Bijlow, dan echt een prima deal. Gun hem de stap ook wel. Hopelijk lukt het hem daar in Engeland dan om veel te spelen en blessurevrij te blijven. Dan blijft hij ook voor Oranje in beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei timpy00:

Je speelt toch CL halen die man. Nee had dat even gemist.

Je kan ook niet alles weten he haha

Maar Olij zou ik een prima optie vinden als 2e keeper. Heb je twee prima Eredivisiekeepers voor het komende seizoen. Dan heb je Mikki van Sas er nog achter als een talentvolle 3e keeper (Geen idee hoe goed die precies is eigenlijk). Volgend seizoen Wellenreuther verkopen en voor dat bedrag hopelijk een talentvolle keeper halen die dan de strijd met Olij aan kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wij zijn niet sterker geworden maar ook niet heel veel zwakker. Misschien is dat de grootste troef deze zomer

Wieffer weg en dan Zerrouki op zijn plaats vind ik wel een stuk zwakker;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wij zijn niet sterker geworden maar ook niet heel veel zwakker. Misschien is dat de grootste troef deze zomer

Hancko zie ik nog wel vertrekken. 30 miljoen + percentage bij doorverkoop zit niet ver van wat Feyenoord wil denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites