007mark Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 15 minuten geleden zei bas huijsmans: In tegenstelling tot Pedersen Hoop dan eigenlijk wel dat ze als vervanger van Pedersen voor een basisspeler gaan en niet voor een back-up voor Nieuwkoop. Als we een heel seizoen op Nieuwkoop moeten vertrouwen, dan gaat het een lang seizoen worden Geertruida is gewoon eerste keus op rechts, aangezien Priske normaliter met Trauner of Bellen centraal naast Hancko gaat spelen. En dan heb je Read nog die bij de selectie gehaald is, als backup. Lijkt mij niet nodig om een nieuw rechtsback te halen. Tenzij Geert dus nog weg gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Als het 433 blijft dan kan het inderdaad wel. Maar als er toch met een 'echte' wingback gespeeld wordt, dan zie ik Geertruida dat toch wel iets minder snel doen. Vooral omdat ik hem dan centraal verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Ik denk dat Priske het allebei wil kunnen spelen, maar denk niet dat daarvoor een nieuwe speler komt. Als je Nieuwkoop in 4-3-3 goed genoeg vindt, is hij dat ook in 3-4-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Citaat Justin Bijlow lijkt Feyenoord nog te gaan verlaten. Southampton heeft een miljoenenbedrag over voor de doelman van Feyenoord. Scouts speuren momenteel al de markt af naar een vervanger. Dit meldt 1908.nl. Het komt van Bever, dus laten we het met een korrel zout nemen, maar dit zou toch wel opvallend zijn. PL wel een mooie competitie voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Nick Olij incoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 5 minuten geleden zei Thierryvane: Nick Olij incoming. 100%. Zelfde zaakwaanemer als DTK, dus die kan je alvast invullen. Als er een dubbelcijferig miljoenenbedrag betaald wordt voor Bijlow, dan echt een prima deal. Gun hem de stap ook wel. Hopelijk lukt het hem daar in Engeland dan om veel te spelen en blessurevrij te blijven. Dan blijft hij ook voor Oranje in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Dan houden we in ieder geval een keeper met tatoeages overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Prima 2e keeper toch Olij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Noppert kapen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 12 minuten geleden zei Beppu: Noppert kapen!!! Moet je de 3e keeper van Ajax willen halen als 2e keeper. Je moet CL ambitie tonen, bel De Gea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 33 minuten geleden zei Beppu: Noppert kapen!!! Graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 23 minuten geleden zei timpy00: bel De Gea. Om te vragen hoe het bij Fiorentina is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Om te vragen hoe het bij Fiorentina is? Je speelt toch CL halen die man. Nee had dat even gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 56 minuten geleden zei timpy00: Prima 2e keeper toch Olij? Don't touch Olij! Die jongen moet gewoon ergens heen gaan waar hij ook echt gaat keepen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 22 minuten geleden zei timpy00: Je speelt toch CL halen die man. Nee had dat even gemist. Je kan ook niet alles weten he haha Maar Olij zou ik een prima optie vinden als 2e keeper. Heb je twee prima Eredivisiekeepers voor het komende seizoen. Dan heb je Mikki van Sas er nog achter als een talentvolle 3e keeper (Geen idee hoe goed die precies is eigenlijk). Volgend seizoen Wellenreuther verkopen en voor dat bedrag hopelijk een talentvolle keeper halen die dan de strijd met Olij aan kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Olij komt dan toch als eerste keeper mag ik hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 9 minuten geleden zei PJHoutman: Olij komt dan toch als eerste keeper mag ik hopen. Hoop ik ook, want die wordt een beetje overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 2 minuten geleden zei timpy00: Hoop ik ook, want die wordt een beetje overschat. De meeste softenonpatiënten zouden het beter doen dan Wellenreuther, dus voorlopig hoop ik gewoon op Olij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 9 minuten geleden zei timpy00: Hoop ik ook, want die wordt een beetje overschat. Overschat? Olij is (voor Eredivisie begrippen) toch gewoon een goede keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Overschat? Olij is (voor Eredivisie begrippen) toch gewoon een goede keeper? Zeker maar niet voor een topclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Wij zijn niet sterker geworden maar ook niet heel veel zwakker. Misschien is dat de grootste troef deze zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wij zijn niet sterker geworden maar ook niet heel veel zwakker. Misschien is dat de grootste troef deze zomer Wieffer weg en dan Zerrouki op zijn plaats vind ik wel een stuk zwakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Santi blijft dus nog even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Wij zijn niet sterker geworden maar ook niet heel veel zwakker. Misschien is dat de grootste troef deze zomer Hancko zie ik nog wel vertrekken. 30 miljoen + percentage bij doorverkoop zit niet ver van wat Feyenoord wil denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Hancko wordt dit jaar 27. Hoe realistisch is het dat die nog (voor een redelijk bedrag) wordt doorverkocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten