Lenstra Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Op 28-7-2024 om 22:28 zei MetalMichael: Zou me echt niet verbazen als Zechiël zich gedurende de eerste seizoenshelft in de basis voetbalt naast Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Het tweede balletje in die compilatie (op 14 seconden) vind ik altijd van die onderschatte passjes. Dat is dé manier om onder druk uit te voetballen. Dit soort passjes wel geven of de bal aannemen en weer uitkaatsen op de andere CV maakt het verschil tussen een goede voetballer en een type Zerrouki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli (bewerkt) 3 uur geleden zei bas huijsmans: Het tweede balletje in die compilatie (op 14 seconden) vind ik altijd van die onderschatte passjes. Dat is dé manier om onder druk uit te voetballen. Dit soort passjes wel geven of de bal aannemen en weer uitkaatsen op de andere CV maakt het verschil tussen een goede voetballer en een type Zerrouki Bij die pass zie je vooral dat ie al weet waar de bal naartoe moet voor hij hem heeft, dat ontbreekt vaak bij het type Zerrouki's. 30 juli bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Goede kop ook. Mooie bos haar, lieve lach. Gaat het ver schopen met zo'n hoofd #BeppusBijdrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 6 uur geleden zei bas huijsmans: Het tweede balletje in die compilatie (op 14 seconden) vind ik altijd van die onderschatte passjes. Dat is dé manier om onder druk uit te voetballen. Dit soort passjes wel geven of de bal aannemen en weer uitkaatsen op de andere CV maakt het verschil tussen een goede voetballer en een type Zerrouki Dit zijn idd van die passes die Rodri ook zoveel geeft. Of die middenvelders van Kroatie: Kovacic en Modric. Het overzicht en vermogen om uit te voeren zijn er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Tsoungui, Plug; Read, Zechiël, Milambo, Lingr, Pedersen; Ueda, Ivanusec. Priske wilt er denk ik nog een ruim af gespeeld worden Hancko, Santi en Paixao niet bij de wedstrijdselectie. Bullaude wel weer bij de selectie nu hij zijn werkvergunning heeft en ook Sauer zit op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Tegen Benfica was Stengs er niet bij ivm opbouw van zijn voorbereiding. Neem aan dat het in ieder geval voor de eerste twee ook zo geldt, aangezien die een internationaal toernooi hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli HAHA dat moment van die verdediger. Die vangt gewoon de bal terwijl die niet achter is geweest. Heerlijk, kan gewoon. Verder begonnen ze wel erg slordig zeg en Ueda, tja. Je mag hopen dat je daar ooit nog 5 miljoen voor gaat vangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: HAHA dat moment van die verdediger. Die vangt gewoon de bal terwijl die niet achter is geweest. Heerlijk, kan gewoon. Verder begonnen ze wel erg slordig zeg en Ueda, tja. Je mag hopen dat je daar ooit nog 5 miljoen voor gaat vangen. Duurt vaak echt veel te lang bij hem, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 2 uur geleden zei 007mark: Opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Tsoungui, Plug; Read, Zechiël, Milambo, Lingr, Pedersen; Ueda, Ivanusec. Priske wilt er denk ik nog een ruim af gespeeld worden Hancko, Santi en Paixao niet bij de wedstrijdselectie. Bullaude wel weer bij de selectie nu hij zijn werkvergunning heeft en ook Sauer zit op de bank. Verbaas me eigenlijk een beetje over de reacties dat je een vrijwel volledig jeugdelftal ziet; de selectie is toch ook gewoon flinterdun, zeker als Geertruida, Hancko en Gimenez ook nog zouden vertrekken? Oke, terwijl ik het lijstje van missende namen probeer te typen, realiseer ik me wel dat je toch wel een flink aantal namen mist Hancko, Santi, Stengs, Paixao, Beelen, Trauner, Nieuwkoop, Zerrouki (al zou ik die niet per se missen). Mis ik dan nog namen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1 minuut geleden zei Rogier.: Verbaas me eigenlijk een beetje over de reacties dat je een vrijwel volledig jeugdelftal ziet; de selectie is toch ook gewoon flinterdun, zeker als Geertruida, Hancko en Gimenez ook nog zouden vertrekken? Oke, terwijl ik het lijstje van missende namen probeer te typen, realiseer ik me wel dat je toch wel een flink aantal namen mist Hancko, Santi, Stengs, Paixao, Beelen, Trauner, Nieuwkoop, Zerrouki (al zou ik die niet per se missen). Mis ik dan nog namen? Timber, Smal, Hartman en dan nog nieuwkomers als Mitchell, Caranza, Nadje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1 minuut geleden zei Rogier.: Verbaas me eigenlijk een beetje over de reacties dat je een vrijwel volledig jeugdelftal ziet; de selectie is toch ook gewoon flinterdun, zeker als Geertruida, Hancko en Gimenez ook nog zouden vertrekken? Oke, terwijl ik het lijstje van missende namen probeer te typen, realiseer ik me wel dat je toch wel een flink aantal namen mist Hancko, Santi, Stengs, Paixao, Beelen, Trauner, Nieuwkoop, Zerrouki (al zou ik die niet per se missen). Mis ik dan nog namen? Timber, Lopez, Kasanwirjo, Wellenreuther en enkele aankopen: Carranza, Mitchell, Hadj Moussa, Nadjé. Eigenlijk best schandalig dat je hiermee komt aanzetten als het stadion uitverkocht is en veel mensen 30,- tot 50,- hebben betaald voor een kaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 4 minuten geleden zei 007mark: Timber, Lopez, Kasanwirjo, Wellenreuther en enkele aankopen: Carranza, Mitchell, Hadj Moussa, Nadjé. Eigenlijk best schandalig dat je hiermee komt aanzetten als het stadion uitverkocht is en veel mensen 30,- tot 50,- hebben betaald voor een kaartje. Eens, maar aan de andere kant is het nooit goed. Zondag gewoon PSV uit he. Verbaasd me meer dat je zo kort dag nog een wedstrijd hebt. Bullaude season zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 14 minuten geleden zei 007mark: Timber, Lopez, Kasanwirjo, Wellenreuther en enkele aankopen: Carranza, Mitchell, Hadj Moussa, Nadjé. Eigenlijk best schandalig dat je hiermee komt aanzetten als het stadion uitverkocht is en veel mensen 30,- tot 50,- hebben betaald voor een kaartje. Schandalig als dat de entree prijzen zijn voor vriendschappelijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Netten ook weer terug in De Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Tussenjaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) Buonanotte wordt gehuurd. Directe versterking wordt geroepen. Beetje jammer dat hij op dezelfde posities speelt als Stengs alleen. Een van de paar spelers die nou niet direct vervangen hoeven te worden m.i. Snap deze huur eigenlijk alleen als er teruggeschakeld gaat worden naar 433. 1 augustus bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 2 minuten geleden zei MetalMichael: Buonnanotte wordt gehuurd. Directe versterking wordt geroepen. Beetje jammer dat hij op dezelfde posities speelt als Stengs alleen. Een van de paar spelers die nou niet direct vervangen hoeven te worden m.i. Snap deze huur eigenlijk alleen als er teruggeschakeld gaat worden naar 433. Of ze laten hem vanaf die linker '10' positie komen? Al zou het ook nog kunnen dat de veruchten rondom een vertrek van Stengs hardnekkiger worden. Verder vooral teleurgesteld dat het een huurtransfer is en de koopoptie op 16M ligt ongeveer. Ga je nooit neer kunnen leggen, of er moeten gekke dingen gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Zojuist zei 007mark: Of ze laten hem vanaf die linker '10' positie komen? Al zou het ook nog kunnen dat de veruchten rondom een vertrek van Stengs hardnekkiger worden. Verder vooral teleurgesteld dat het een huurtransfer is en de koopoptie op 16M ligt ongeveer. Ga je nooit neer kunnen leggen, of er moeten gekke dingen gebeuren. Dan zou je het diepgang verhaal opgeven. Koopoptie lijkt idd alleen om een situatie als met Minteh te voorkomen. Mocht hij ineens heel veel meer waard worden doe je een Mikautadzetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 4 minuten geleden zei MetalMichael: Dan zou je het diepgang verhaal opgeven. Koopoptie lijkt idd alleen om een situatie als met Minteh te voorkomen. Mocht hij ineens heel veel meer waard worden doe je een Mikautadzetje. Tuurlijk, als hij ineens zowel met goals als assists in de dubbele cijfers komt, dan kan best dat hij direct meer waard is dan die 16M. Leg je hem vast, en verkoop je direct door. Maar hey, wel fijn om er een creatieve speler bij te hebben! Nu Zerrouki nog lekker naar Fenerbahce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Buongiorno kameraden! Wat een lekker nieuws zeg! We hebben hem. nog nooit zien spelen, maar maar ik zie ons nu als titelfavoriet #1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus (bewerkt) Wie heeft wat? O gruwelijk, ik zie het nu. De nieuwe Messi gewoon in de Kuip! 2 augustus bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Onze Harmeet heeft Engeland even uitgeschakeld. Leuk voor die jongen dat hij zijn carrière op heeft kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Feyenoord: Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko; Nieuwkoop, Zerrouki, Zechiël, Lopez; Stengs, Gimenez, Paixão. PSV: Benitez, Teze, Schouten, Flamingo, Oppegard; Veerman, Saibari, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lang. Mooi om Zechiël in de basis te zien, al is het jammer dat er zo'n langharige joker naast staat. Nieuwkoop en Lopez als wingbacks is eigenlijk ook niet goed genoeg, maar ook PSV heeft achterin wat namen die ze missen. Ben bang dat redelijk simpele 3-1 gaat worden voor de Eindhovenaren. Hoop vooral te zien dat het beter gaat dan de laatste 2 oefenpotjes. Dan maakt het resultaat mij iets minder uit. Al is het wel lekker om deze prijs direct te pakken (uiteraard). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Op 31-7-2024 om 22:13 zei Beppu: Tussenjaar Nou dit dus. De tering wat is dit slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten