Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Snap de opmerking betreft Smal ook niet helemaal. Zeker gezien de blessure van Hartman nu.

Ik heb liever spelers die wat toevoegen. Als je Smal haalt kan je net zo goed Lopez houden, en die heeft er al helemaal niks te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik heb liever spelers die wat toevoegen. Als je Smal haalt kan je net zo goed Lopez houden, en die heeft er al helemaal niks te zoeken.

Snap ik maar hopelijk snap jij ook dat het hier gaat om een back-up speler. Smal heeft zich bewezen in de Eredivisie (wat Lopez nooit heeft gedaan) is transfervrij en is gewoon een prima back. Snap niet zo goed wat je hier niet aan ziet zitten tenzij je betere opties voor ogen hebt met betere kwaliteiten en voor dezelfde prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Snap ik maar hopelijk snap jij ook dat het hier gaat om een back-up speler. Smal heeft zich bewezen in de Eredivisie (wat Lopez nooit heeft gedaan) is transfervrij en is gewoon een prima back. Snap niet zo goed wat je hier niet aan ziet zitten tenzij je betere opties voor ogen hebt met betere kwaliteiten en voor dezelfde prijs.

Gezien de blessure van Hartman, zou Malacia niet open staan voor een terugkeer op huurbasis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Oerlie:

Gezien de blessure van Hartman, zou Malacia niet open staan voor een terugkeer op huurbasis?

Moet je denk ik niet willen. Fysiek veel ongemakken, en schijnt ool mentaal niet 100% te zijn laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei aron24:

Ja, dit zat er aan te komen. Heeft het 3 jaar geweldig gedaan. En Liverpool is wel een grote stap, waar niemand nee tegen gaat zeggen.

Ben wel benieuwd voor hoeveel miljoenen hij vertrekt.

Iets minder dan 15 miljoen als ik het goed begrijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede door hem een enorme transformatie van Feyenoord gezien de afgelopen jaren. Hopelijk is dat fundament zo goed, dat we de komende jaren ook zonder hem hier op verder kunnen bouwen.

Gun het Arne echt van harte. En ben ook heel blij dat hij naar mijn favoriete Engelse club gaat :D

Toch ook beetje trots dat onze trainer naar zo'n grote club gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei 007mark:

Mede door hem een enorme transformatie van Feyenoord gezien de afgelopen jaren. Hopelijk is dat fundament zo goed, dat we de komende jaren ook zonder hem hier op verder kunnen bouwen.

Gun het Arne echt van harte. En ben ook heel blij dat hij naar mijn favoriete Engelse club gaat

Toch ook beetje trots dat onze trainer naar zo'n grote club gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging het aan ChatGPT vragen, ook eventuele versterkingen.

Phillip Cocu: Cocu heeft ervaring als speler en trainer bij topclubs in Nederland, waaronder PSV. Zijn tactische kennis en ervaring zouden hem een geschikte kandidaat maken voor de rol bij Feyenoord.
John van den Brom: Van den Brom heeft laten zien dat hij in staat is om teams naar succes te leiden in de Eredivisie, met name bij clubs als AZ en FC Utrecht. Zijn aanpak zou goed passen bij de ambities van Feyenoord.
Jaap Stam: Stam heeft eerder ervaring opgedaan als hoofdtrainer bij clubs als PEC Zwolle, Reading en Feyenoord zelf, zij het voor een kortere periode. Zijn kennis van het spel en zijn connectie met de club zouden hem opnieuw tot een potentiële kandidaat kunnen maken.

Een ervaren centrale verdediger: Feyenoord heeft mogelijk behoefte aan versterking in de verdediging, vooral centraal. Spelers zoals Sven Botman van Lille OSC, die eerder bij Ajax speelde, of Bruno Martins Indi, die eerder voor Feyenoord uitkwam en momenteel bij AZ speelt, zouden goede opties kunnen zijn.
Een creatieve middenvelder: Een speler die het spel kan verdelen en kansen kan creëren, zou een waardevolle aanwinst zijn. Namen zoals Teun Koopmeiners van AZ of Joey Veerman van sc Heerenveen zouden interessant kunnen zijn.
Een doelgerichte aanvaller: Feyenoord kan ook baat hebben bij een aanvaller die regelmatig doelpunten kan maken. Spelers zoals Vangelis Pavlidis van Willem II of Reza Ghoochannejhad van PEC Zwolle zouden goede opties kunnen zijn, afhankelijk van hun beschikbaarheid en financiële haalbaarheid.
Jong talent: Naast ervaren spelers kan het ook lonend zijn om te investeren in jong talent. Talenten zoals Kenneth Taylor van Ajax of Mohamed Taabouni van AZ zouden passen bij de filosofie van Feyenoord om te bouwen aan een sterke, duurzame toekomst.

Niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me bij dit soort uitspraken altijd uit of mensen überhaupt Feyenoord kijken of dat ze puur uit blinde haat reageren. Het eerste verraadt een totaal gebrek aan voetbalkennis, het tweede is misschien nog wel treuriger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Djurovski:

Die is voor de kerst al weer in Nederland

Tsja je hebt ook trainers die voor kerst gewoon weer op Ibiza zitten maar eerst een hele club naar de tyves werken. Dat zie ik bij Slot niet gebeuren, die heeft tenminste nog wel wat hersencellen. Ben wel heel erg benieuwd naar zijn aankoopbeleid, hopelijk heeft ie wel van Ten Hag geleerd hierin hoe het niet moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vraag me bij dit soort uitspraken altijd uit of mensen überhaupt Feyenoord kijken of dat ze puur uit blinde haat reageren. Het eerste verraadt een totaal gebrek aan voetbalkennis, het tweede is misschien nog wel treuriger. 

Best veel Feyenoord gekeken dit seizoen ( krijg je met een zoon die voor die club is ) Gelukkihg is hij dan maar eens in twee weken hier anders moest ik het nog elke week kijken ook. Geintje he voor jullie weer een half jaar lang dit moeten blijven vermelden. Maar nee ik zie hem daar niet slagen. Zie de oudere spelers nog wel richting de zandbak vertrekken en dat we een soort een ten Hag gaan zien. Al krijgt Slot minder tijd is mijn gok. 

Al hoop ik dat ik het mis heb. Gun het hem wel. Prima trainer dus laat hem mijn ongelijk maar bewijzen niks met haat te maken

@La Pulga Ik gun hem het beste verwacht echter dat het dramatisch wordt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet het ook nog wel zien. Als Liverpool niet top 2 eindigt en het goed doet in de Champions League hangt het zwaard van Xabi Alonso natuurlijk boven hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei himan:

Ik moet het ook nog wel zien. Als Liverpool niet top 2 eindigt en het goed doet in de Champions League hangt het zwaard van Xabi Alonso natuurlijk boven hem.

Ik zie Alonso wel de opvolger van Ancelotti worden, print screen dit maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites