Chiemel Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 17 minuten geleden zei Thierryvane: Op basis waarvan? Dat ie ook bij Ajax wordt genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 16 minuten geleden zei Chiemel: Dat ie ook bij Ajax wordt genoemd Precies, dat is geen concurrentie meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/liverpool-dient-openingsbod-op-slot-in laat m Luts meenemen voor 40 en we praten nergens meer over Volgens mij is dit sarcastisch, maar not sure. Maar denk dat iedereen mond en brand gaat schreeuwen bij de transfer van Geertje. Want die gaat weg voor maximaal 20 miljoen verwacht ik, in verband met 1-jarig contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei bas huijsmans: Laten we nou hopen dat Feyenoord verder gaat kijken dan alleen naar Nederlandse trainers. Zie er gewoon echt te weinig die ik in staat acht om Slot waardig op te volgen. Voor Oosting komt het denk ik nog te vroeg en vind het voetbal van Twente op dit moment niet goed leuk genoeg, Schreuder mag het van mij eerst nog langer laten zien (bij een subtopper) in Nederland of ergens anders in het buitenland dan bij een ploeg die veruit de rijkste is in de competitie (waar die het dan wel weer echt goed doet naar mijn weten). Voor de rest heb je misschien Meijer dan nog, maar die stap lijkt mij ook gewoon te groot zo direct na 2 leuke seizoenen in de Eredivisie. Zou mij niets verbazen als Pascal Jansen de volgende wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 minuten geleden zei Rrrood: Zou mij niets verbazen als Pascal Jansen de volgende wordt Zo die was ik nog vergeten: Alsjeblieft niet. Kan die weer voortburen op het werk van Slot en het met de week slechter er uit laten zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Het moge duidelijk zijn dat ik graag een Deen aan het roer zou zien maar dit vind ik ook een hele interessante naam: Brian Priske momenteel de hoofdcoach bij Sparta Praag waar die vorig seizoen kampioen mee is geworden en dit jaar ook weer bovenaan staat. Heeft bij Midtylland geweldige resultaten behaald en nu dus ook met Sparta Praag. Is ook erg data gedreven wat dus zou passen bij het huidige Feyenoord. Enige wat ik als kanttekening moet plaatsen is dat hij niet in 4-3-3 speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 15 minuten geleden zei 007mark: Volgens mij is dit sarcastisch, maar not sure. Maar denk dat iedereen mond en brand gaat schreeuwen bij de transfer van Geertje. Want die gaat weg voor maximaal 20 miljoen verwacht ik, in verband met 1-jarig contract. Mwah, 25/30 zie ik nog wel gebeuren. Zeker als hij basis staat in Oranje dit EK (waar ik de kans zeer groot van acht). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Mwah, 25/30 zie ik nog wel gebeuren. Zeker als hij basis staat in Oranje dit EK (waar ik de kans zeer groot van acht). Lees de laatste zin van mijn post nogmaals. Verder denk ik dat hij voor het EK al weg is. Immers is dit de meest 'zekere' uitgaande transfer bij Feyenoord. Dus denk dat de club snel de cash binnen wilt hebben om te herinvesteren in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 4 minuten geleden zei 007mark: Lees de laatste zin van mijn post nogmaals. Verder denk ik dat hij voor het EK al weg is. Immers is dit de meest 'zekere' uitgaande transfer bij Feyenoord. Dus denk dat de club snel de cash binnen wilt hebben om te herinvesteren in de selectie. ? Jij denkt dat hij voor 20 weggaat, Rene reageert dat hij 25/30 wel realistisch acht en dan moet hij daarom jouw post nog eens lezen? Dat volg ik niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 20 minuten geleden zei Urbeto: ? Jij denkt dat hij voor 20 weggaat, Rene reageert dat hij 25/30 wel realistisch acht en dan moet hij daarom jouw post nog eens lezen? Dat volg ik niet helemaal. Hij heeft nog maar een 1-jarig contract. Welke niet verlengd gaat worden. Dan is 25-30 echt te hoog. Maar daarmee denk ik dat RLB eigenlijk al symbool staat voor het punt wat ik in mijn post maakte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 20 is ook fors zat voor een 1-jarig contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 5 minuten geleden zei 007mark: Hij heeft nog maar een 1-jarig contract. Welke niet verlengd gaat worden. Dan is 25-30 echt te hoog. Maar daarmee denk ik dat RLB eigenlijk al symbool staat voor het punt wat ik in mijn post maakte Ik weet niet of het je bedoeling is hoor, maar de manier waarop je het brengt komt een beetje wijsneuzerig over. Ik lees het een beetje alsof zijn mening minder valide is omdat jij net daarvoor een andere mening gaf. Mijn verwachting is ook niet dat Geertruida nog 30 miljoen gaat opleveren overigens, maar wat dit soort zaken betreft is het voor iedereen hier natuurlijk gewoon gissen en een beetje aannames ventileren. Laten we daar vooral niet te interessant over doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april @Urbeto MEA CULPA!!! Was niet mijn bedoeling vriendje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Slot neemt alles mee! Zelfs Simone van de Service & Tickets. Ik moet nog maar zien of ze morgen terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei 007mark: Hij heeft nog maar een 1-jarig contract. Welke niet verlengd gaat worden. Dan is 25-30 echt te hoog. Maar daarmee denk ik dat RLB eigenlijk al symbool staat voor het punt wat ik in mijn post maakte Ik ben heel benieuwd waar jij nu op doelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei Urbeto: Slot neemt alles mee! Zelfs Simone van de Service & Tickets. Ik moet nog maar zien of ze morgen terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik ben heel benieuwd waar jij nu op doelt? Dat mensen hoge verwachtingen hebben van die transfersom, en dat wel eens bedrogen uit kan komen. Maar hebben geen glazen bol, dus we gaan het meemaken. 1 uur geleden zei Grote Ree: Je was mij voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Nou ik heb best wel wat potentiële opvolgers al gecalld voordat het artikel van 1908 uitkwam. #kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1194955/neestrup-deense-talenten-moeten-niet-naar-ajax-gaan.html Mijn persoonlijke favoriet, Neestrup, heeft klare taal gesproken. Man naar mijn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Onderhandelingen dus in volle gang. Het zal me benieuwen. Ik denk dat het een risicovolle stap gaat zijn voor Slot. Er zijn betere momenten om bij Liverpool in te stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Hmm het moment van instappen vind ik nog mee vallen. Eigenlijk zijn nu de laatste twee seizoenen toch wel minder dan de jaren van 2019-2022. Dat is nog wel een verschil met het moment dat bijv. SAF afscheid nam van United met de titel en een selectie die redelijk over de top was. Bij Liverpool hebben ze vorig seizoen al redelijk door geselecteerd (Mc Allister, szoboszlai). Er zijn talenten aan het doorbreken (Elliott, Jones, Quansah, Bradley) en is het op bestuurlijk niveau volgens mij beter geregeld dan bij United. Daarnaast vind ik Diaz, Jota/Nunez, Szoboszlai, McAllister, Robertson en TAA wel echt Slot voetballers. Dynamisch, technisch, en powerful. De grote vraag is alleen of Klopp met de selectie de laatste jaren op 120% heeft gepresteerd of op 95/100 procent en hoe snel Slot op datzelfde niveau kan komen. Want het zijn zeker grote schoenen om te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april AD heeft het erover dat Feyenoord hoopt op een Nederlandse trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou ik heb best wel wat potentiële opvolgers al gecalld voordat het artikel van 1908 uitkwam. #kenner Hij had het ook voor spelers van Augsburg die op het lijstje staan. Drop die namen ook ff? Ik wil ook die Neestrup. Lijkt me een prima mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 2 minuten geleden zei rich ruzzian: AD heeft het erover dat Feyenoord hoopt op een Nederlandse trainer. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/als-feyenoord-per-se-een-nederlander-wil-strikken-voor-slots-erfenis-vallen-twee-eredivisiecoaches-op~aa498926/ ALS Feyenoord per se een Nederlanders wilt is wat anders dat Feyenoord hoopt op een Nederlandse trainer. AD loopt weer lekker te gissen net zoals De Telegraaf. 1 minuut geleden zei Arezo: Hij had het ook voor spelers van Augsburg die op het lijstje staan. Drop die namen ook ff? Ik wil ook die Neestrup. Lijkt me een prima mannetje. Kevin Mbabu is de enige naam die mij te binnen schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Hmm het moment van instappen vind ik nog mee vallen. Eigenlijk zijn nu de laatste twee seizoenen toch wel minder dan de jaren van 2019-2022. Dat is nog wel een verschil met het moment dat bijv. SAF afscheid nam van United met de titel en een selectie die redelijk over de top was. Bij Liverpool hebben ze vorig seizoen al redelijk door geselecteerd (Mc Allister, szoboszlai). Er zijn talenten aan het doorbreken (Elliott, Jones, Quansah, Bradley) en is het op bestuurlijk niveau volgens mij beter geregeld dan bij United. Daarnaast vind ik Diaz, Jota/Nunez, Szoboszlai, McAllister, Robertson en TAA wel echt Slot voetballers. Dynamisch, technisch, en powerful. De grote vraag is alleen of Klopp met de selectie de laatste jaren op 120% heeft gepresteerd of op 95/100 procent en hoe snel Slot op datzelfde niveau kan komen. Want het zijn zeker grote schoenen om te vullen. Minder idd, maar Liverpool draait wel mee om de titel. En je moet ergens straks een man of 3/4 gaan vervangen die echt uitermate belangrijk zijn geweest voor dit Liverpool. Dat maakt het wat mij betreft niet echt de meest gelukkige situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten