bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 4 minuten geleden zei FlyD: Geertruida tekent gewoon Ditto na, dat kan je niet serieus nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zojuist zei bas huijsmans: Geertruida tekent gewoon Ditto na, dat kan je niet serieus nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 20 minuten geleden zei Kyrill: Je eigen plaatje laat zelf al zien Geetruida is vooral alleen maar op zijn eigen helft te vinden , Frimpong totaal niet Frimpong is bijna niet op zijn eigen helft in jouw plaatje Geertruida is daar voor 60-70% of meer juist wel.... Karel dat is dus precies wat wij bedoelde met dat Frimpong eigenlijk meer als een Rechtsbuiten/AMR speelt en dat Geertruida een totaal ander type spelers is zoals Beppu aanhaalde (en daar haakte jij op in met jouw eerste post hierover) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 21 minuten geleden zei Kyrill: Goede vraag Dansmeister. Maar kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven omdat ik net als met Arsenal, vanwege mijn werk, helaas ook weinig Leverkusen live kan zien. Dat is wel duidelijk, maar voel je dan ook zeker niet verplicht om te reageren als het erover gaat. 21 minuten geleden zei Kyrill: @FlyD dat is dus precies mijn punt waarom ik het geen goed idee vind.... Je eigen plaatje laat zelf al zien Geetruida is vooral alleen maar op zijn eigen helft te vinden , Frimpong totaal niet Frimpong is bijna niet op zijn eigen helft in jouw plaatje Geertruida is daar voor 60-70% of meer juist wel.... Niemand vind het een goed idee hier (logisch ook). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Karel dat is dus precies wat wij bedoelde met dat Frimpong eigenlijk meer als een Rechtsbuiten/AMR speelt en dat Geertruida een totaal ander type spelers is zoals Beppu aanhaalde (en daar haakte jij op in met jouw eerste post hierover) W8 Nu gaan er in mijn ogen wat dingen door elkaar... Ga ik even door vragen/zeggen; Ik geef toe die site er allicht naast zit ja, kan kloppen. Maar deze hele discussie is/was hier toch omdat JULLIE vinden dat Geertruida Frimpong zou kunnen opvolgen bij Leverkusen als die daar weg zou/of zal gaan? Correct of niet? En als dat is wat jullie vinden , ben ik het daar dus mee oneens gezien het plaatje van @FlyD 100% liet zien dat Geertruida vooral op zijn eigenhelft te vinden is en 30-40% max op helft van de tegenstander, terwijl Frimpong 90% op helft van de tegenstander te vinden is en bijna niet op eigen helft. Dus sorry not sorry, ik blijf erbij Geetruida dus geen goede vervanger vind voor Frimpong @FlyD dat is alleen maar nog gekker... Als niemand het goed idee vindt waarom hebben we/jullie het er dan zo uitvoerig en uitgebreid over? Dat vind ik nog minder logisch.... EDIT: Mystery Solved!! @Keeza vond het als enige wel goed idee, en de rest hier juist niet, net als ik dus. Ik vind het mooi geweest, genoeg energieverspilt hier in dit topic, dikke doei. 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zondag NEC slopen en de beker pakken! 3-0, 3x Trauner. Hopelijk met Geertruida op rechtsmid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 17 minuten geleden zei Kyrill: EDIT: Mystery Solved!! @Keeza vond het als enige wel goed idee, en de rest hier juist niet, net als ik dus. Ik vind het mooi geweest, genoeg energieverspilt hier in dit topic, dikke doei. En dan verwijt je ons wel eens dat wij niets lezen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Pagina 500 inmiddels, gefeliciteerd! De helft van het DBT, wat een mijlpijl. Wie kunnen we hiervoor allemaal bedanken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Als ik de afgelopen pagina's bekijk vooral Kyrill. Al had dat ook prima in één post gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 3 uur geleden zei Kyrill: EDIT: Mystery Solved!! @Keeza vond het als enige wel goed idee, en de rest hier juist niet, net als ik dus. Ik vind het mooi geweest, genoeg energieverspilt hier in dit topic, dikke doei. Maar even serieus, Kyrill. Dit is dus waarom we liever hebben dat je je niet bemoeit met discussies van spelers, teams en wedstrijden die je niet kijkt. Je leest dingen verkeerd, komt dan met een heleboel gifjes en emojis waar je vooral tot doel hebt anderen te kleineren (facepalms, emojis als of ) en gaat achteraf een beetje wijsneusachtig roepen dat je het verkeerd hebt gezien en de volgende keer beter zal lezen, maar dat doe je eigenlijk nooit. Nu zal ik wel weer de klootzak zijn die je hier aan het wegpesten is, maar je hebt zelf nu gezien dat je jezelf heel hoog in de emotie hebt gezet op iets wat je totaal verkeerd hebt gelezen. Dus doe iedereen een lol en reageer alleen op nieuws of discussies van dingen die je zelf kijkt. Een whoscoredje lezen kan iedereen. Mocht je nu trouwens komen met iets als "Ik heb toch al gezegd dat ik fout zat" dan zou ik aanraden om dit bericht nog een keer te lezen. 17 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wat verwachten jullie van de bij Dordrecht gestalde spelers? En blijft de samenwerking bestaan (en actief) als zij zouden promoveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Die Sebaoui krijgt er in ieder geval één jaar bij op zijn contract, maar de verwachting van 1908 is dat hij verkocht gaat worden gezien de interesse die er in hem is. Denk dat het vooral nog een kwestie van handel is met de spelers die nu bij Dordt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Ik denk dat sowieso al die spelers wel een kans(je) krijgen in de voorbereiding omdat er een EK is en je dus veel spelers mist. Tsongui en Sebaoui doen het goed en eigenlijk hoor ik over 't Zand en die Amerikaan ook wel redelijke positieve verhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 4 uur geleden zei PJHoutman: Maar even serieus, Kyrill. Dit is dus waarom we liever hebben dat je je niet bemoeit met discussies van spelers, teams en wedstrijden die je niet kijkt. Je leest dingen verkeerd, komt dan met een heleboel gifjes en emojis waar je vooral tot doel hebt anderen te kleineren (facepalms, emojis als of ) en gaat achteraf een beetje wijsneusachtig roepen dat je het verkeerd hebt gezien en de volgende keer beter zal lezen, maar dat doe je eigenlijk nooit. Nu zal ik wel weer de klootzak zijn die je hier aan het wegpesten is, maar je hebt zelf nu gezien dat je jezelf heel hoog in de emotie hebt gezet op iets wat je totaal verkeerd hebt gelezen. Dus doe iedereen een lol en reageer alleen op nieuws of discussies van dingen die je zelf kijkt. Een whoscoredje lezen kan iedereen. Mocht je nu trouwens komen met iets als "Ik heb toch al gezegd dat ik fout zat" dan zou ik aanraden om dit bericht nog een keer te lezen. Even serieus , PJ. Jullie gaan hier wel lekker hé met jullie aannames . MM: ''Laat zitten hij wil niet snappen'' niet waar. Bas: ''Zou wel weer met onzinnige statistiek komen'' niet waar. Jij nu ''Nu zal ik wel weer de klootzak zijn die je hier aan het wegpesten is'' onzin. Zijn jouw en ervoor hun/jullie verzinsels en er klopt geen zak van. Oh en ironisch dat je mij gaat afschilderen als iemand die hier ''andere loopt te kleineren'' als je ook maar enigzins door hebt, wat hier de laatste dagen en weken gebeurt, dan zou je geweten hebben ik zelf vooral gekleineerd wordt. Ik heb 1x woord cremefraiche gepost over mijn eten en er zijn fucking 200 grappen over gemaakt. Dus vertel me PJ, wie is wie aan het kleineren? Daarnaast ik had al begin deze pagina aangegeven dat ik er er ook mee eens ben, en de rest blijft ook gewoon doorgaan met de discussie. Zelfs Flyd komt met een heatmap van beide spelers, en dan post Bas een fucking ditto, ditto pokemon. Ja ik lees wel eens wat niet, maar doe niet zo schijnheilig of ik daar de enige in ben hier, werkelijk lachwekkend. Als je denkt dat ik alleen hoog in emotie zit van iets dat ik totaal verkeerd heb gelezen, maak je dingen echt vele malen simplistischer dan ze daadwerkelijk zijn. En je eindigt weer met een aanname ''Ik heb toch al gezegd dat ik fout zat'' worden jullie daar wild van , aannames maken? Blijkbaar wel. Ik heb tot deze post 4 uur lang hier niks gepost, maar ik kon niet anders dan hier op reageren op deze post vol met allemaal onjuiste aannames. Zijn 2 dingen waar ik je wel gelijk in geef maar meer dan dat ook niet; Ga geen whoscored meer posten en ook minder hebben over dingen die ik niet gezien heb, maar das dan ook het enige. 17 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Goed, deze discussie gaat nergens heen. Voor zover die niet ook al beëindigd was. Ik zet er hierbij een punt achter. Of een streep onder. Of allebei. Tijd om het over de bekerfinale te gaan hebben. Of de komende pot tegen GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Of een streep er achter en een punt er onder. Ja bekerfinale. Mag natuurlijk nooit een probleem zijn tegen NEC. Al ging het vorige keer in de beker niet heel soepel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wij gaan winnen alleen met hoeveel ditto’s is de vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Bij deze wil ik alle kameraden feliciteren met de verjaardag van onze Mexicaanse superspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Daar drinken we een tequila op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ware kwaliteit komt altijd bovendrijven. Dat gaan we nog wel meemaken. #InSantiWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 16 uur geleden zei 007mark: Daar drinken we een tequila op! Bluf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Joep Schreuder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Sta je even voor lul zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Hmm, wanneer zou David Hancko een prijs hebben gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Als de NOS zegt nooit, dan is het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten